Miten surusta, näin valtavan suuresta, voi päästä yli?
Rakas koirani, tervueri Eternal Flight of Ikaros, Emppu siis, pääsee viikonloppuna koirien taivaaseen. Hän on vasta neljä vuotias, elämänsä keväässä. Vuodet ovat olleet kultaisia.
Nyt en saanut hänelle hoitajaa kesäkuisen Interrail- retken ajaksi, joten ainoa vaihtoehto on tämä, surullisista surullisin.
Tiedän, että tulen muistamaan hänet aina. Vaikka hankkisin syksyllä uuden koiran, tulee Empulla olemaan paikka sydämessäni.
Jos muistatte Empun näyttelyistä tai muuten, niin pitäkää hiljainen hetki 1.5. lauantaina klo. 14.20, Emppu in Memoriam.
Tämä on kamalaa, itkettää.
Luopumisen tuska.
9
1424
Vastaukset
- koiraimmeinen
Nyt en kyllä ihan ymmärrä?Miksi et pyydä ystävää,sukulaista tai jotain toista tahoa hoitamaan Emppua matkasi ajan?Ei kai se matkasi voi olla ainoa syy ystäväsi nukuttamiseen??
Nyt en kyllä oikein purematta tätä juttua niele. - Rescue-Team / Tiina
eihän tuollaista voi sallia.
Olen Eläinten Puolesta Rescue-Teamin toinen perustajajäsen. Tarkoituksenamme on auttaa kotia tarvitsevia eläimi, sijaiskodin tarvitsevia lemmikkejä ja ihmisiä, jotka haluavat antaa kodin lemmikille.
Varmasti löydämme yhdessä sinulle sopivan ratkaisun, niin ettei koiraasi tarvitse lopettaa.
Mailaathan minulle:
[email protected]
Auttamisterveisin
Tiina Suur-Inkeroinen - kahtotaan
löytyykö tuolla nimellä tervuerenia ollenkaan. Ja jos löytyy, kuka pönttö omistaa.....
- Make
Minusta ainakin on trolli
- kahtottu
Make kirjoitti:
Minusta ainakin on trolli
Juu, "tervueri" (provolle huom. se kirjoitetaan tervueren) kannasta tai mistään näyttelytuloksista ei löytynyt tuon nimistä koiraa. Google antoi haussa ko. koiran nimellä suomalaista jazz-musiikkia. Kaikesta h...tin provoiluista jotkut kiksinsä saavat.
- Heidi
Perinteinen ihminen olet.. otetaan koira ja sitten halutaankin jotain muuta. Jos kuule tuo naurettava matkasi on ainoa lopetuksen syy, niin tuo koirasi tänne minulle, saa nauttia muiden koirieni seurasta..
Vai olisko pelkkää pilaa...- pimatsu
Ite etsin tällä hetkellä koiralle uutta kotia ja luopuminen on kamalaa mutta on koiralla oikeus elää! Mun kaveriki lopetti koiran kun ei halunnut antaa sitä kellekään.koira oli vasta 1v. ja nyt sillä on uus koira ku lopettamisesta on vuosi...törkeetä!!!!
- varpunen
sä siis valitset jonkun retken mielummin ku koirasi!!!!??? vielä niin nuoren koiran!!
KOIRAN TAPPAJA!!!!
KOIRAT EIVÄT OLE LELUJA!!!!!!! - jep jep
ekkö oo kuulu koirahoitoloista? ei sulla paljoo järki leikkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289