Kuinka laivakissojen "ylimääräinen" varvas periytyy? Vai periytyykö se? Onko se ihan sattumaa, että mihin pentueeseen laivakissa syntyy?
laivakissa
laivakissaton
2
2532
Vastaukset
- kissa__
Periytyy tai minulla on ainakin ollut emo jonka pennuilla ilmeni samaa ja olen ymmärtänyt muidenkin puheista, että periytyy. Tarkemmin en osaa sanoa prosentteja tai muita kaavioita.
- eli liikavarpaisuus
on autosomaali dominantti eli periytyy joko emolta tai isältä ja riittää siis vain toiselta jotta tulee pennulle. Laivakissaa ei ole olemassakaan, mutta näyttää liikavarpaisia silläkin nimellä kutsuttavan, kuka lie keksinyt. Ominaisuus josta pyritään yleensä eroon, jotkut taas haluaa jatkaa tätä eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373907
- 453480
- 2312645
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292239Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202115- 451932