all inclusive

.

Millaisia kokemuksia turkissa olleilla on paikallisista all inclusive tarjonnoista?

19

1709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UllaÄ

Olimme kesäkuussa all inclusive -matkalla. Muuten hyvä mutta hotelli oli 90 % täynnä venäläisiä, jotka tekivät ruokailusta yhtä helvettiä.

Venäläiset tönivät ja etuilivat härskisti jonoissa, koukkivat lihapalat kastikkeista ja mansikat kakuista, kantoivat kielloista huolimatta ruokaa ja juomaa kaksin käsin ravintolasta pihalle, rohmusivat lautaset täyteen kaikkea, mistä yli puolet meni sitten roskiin, kun ei niitä syödä. (Niistä roskiin menevistä herkuista sitten muun muassa meidän perheemme maksoi siinä missä muutkin asiakkaat.)

Jos baaritiskillä kohteliaasti suomalaisena meinasi odottaa vuoroaan niin koskaan ei olisi oma vuoro tullut, kun venäläisiä tuli oikealta ja vasemmalta väliin. Samoin venäläiset varasivat vastoin nimenomaista kieltoa lepotuolit pyyhkeillään aina illalla seuraavaksi aamuksi. Ei ikinä enää hotelliin varmistumatta, ettei se ole täynnä venäläisiä.

• Röyhkeät naapurimme

Samanlaisia kokemuksia myös täällä. Venäläiset turistit tekevät olosta tukalan. Ovat todellakin hyvin itsekkäitä, santsaavat ruokaa ja puolet siitä lentää roskiin. Muille ei jätetä mitään. Eivät nähtävästi jättäneet tippejä paikallisille vaan valittivat jatkuvasti palvelusta ja käyttäytyivät kuin Euroopan omistajat.

Uima-altaalla isot miehet roiskivat päälleni vettä ja yksi käveli päin tahallaan, niin että sain kipeän olkapään ja käsivarren. All inclusive pelittää silloin kunhan ei ole naapureita itärajan takana asiakaskunnassa.

• näin meillä
        Röyhkeät naapurimme kirjoitti:

Samanlaisia kokemuksia myös täällä. Venäläiset turistit tekevät olosta tukalan. Ovat todellakin hyvin itsekkäitä, santsaavat ruokaa ja puolet siitä lentää roskiin. Muille ei jätetä mitään. Eivät nähtävästi jättäneet tippejä paikallisille vaan valittivat jatkuvasti palvelusta ja käyttäytyivät kuin Euroopan omistajat.

Uima-altaalla isot miehet roiskivat päälleni vettä ja yksi käveli päin tahallaan, niin että sain kipeän olkapään ja käsivarren. All inclusive pelittää silloin kunhan ei ole naapureita itärajan takana asiakaskunnassa.

meidän hotellin uima-altaassa kellui paska täydet 5 päivää. Siis kelluva paska.

• Hiluvilu1

Hei! Olen ollut 2 kertaa Nazarin matkalla All Inclusive-hotelleissa Alanyassa ja olen kyllä ollut tyytyväinen... Hyvin on kaikki toiminut... me ainakin olemme olleet hyvin tyytyväisiä mieheni kanssa siihen, mitä olemme Nazarin AI-matkoista maksaneet ja mitä olemme saaneet rahalle vastineeksi. Ensi kesänä/keväänä olisi taas tarkoitus lähteä Alanyaan... riippuu kyllä porukan koosta jne, että millasen matkan varaamme... isommalla porukalla ehkä ei tarvita All Inclusivea, kun tulee porukalla liikuttua enemmän, mutta jos miehen kanssa kahden lähdemme, niin tiedän, että meillä tulee käytettyä AI-palvelua ahkerammin =)

• M & T

Hei, tulimme perjantaina Alanyasta Orient Palacesta ja ainakin siellä oli todella hyvät ruuat sekä tarjoilu pelasi. Joka päivä oli 3-4 erilaista pääruokaa ja vaihtelua oli todella paljon. Jos halusi ettei syö viikkoon samaa ruokaa sekin onnistuu. Juomatarjoilu pelasi todella hyvin terassi-, ranta-, aula- ja allasbaarissa (varsinkin kun antoi välillä tarjoilijalle liiran). Ei mitään valittamista, suosittelemme all inclusivea!

• että näin!!!

meillä kans hyviä kokemuksia paitsi pitkä miiiiinuuuus ystävämme velivenäläisille siis niin törkeitä ku olla ja voivat!!! ja niitähän riittää näissä all inluciveissa

• mikä mikä maksaa

Kertokaa ihmeessä mistä hotellista puhutte!!!

• nh

Olimme Huhtikuussa Nazarin matkalla Club Paradisossa, olimme erittäin tyytyväisiä.
        Mutta tämähän ei ollut pahimpaan sesonkiin, niin oli oikein hyvin tilaa niin ravintoloissakin
        kuin altaalla. Olihan sielläkin noita venäläisiä ja täytyy sanoa etten ole röyhkeämpää
        porukkaa nähnyt missään.Kesä aikaan voi olla aika kauheeta kun on hotelli täynnä.

• fh

Olisin kanssa itse kiinnostunut hotellien nimistä, varsinkin ensimmäisten kokemusten osalta. Edessä 18 päivän päästä all inclusive-matka Alanyaan...

• M & T
        fh kirjoitti:

Olisin kanssa itse kiinnostunut hotellien nimistä, varsinkin ensimmäisten kokemusten osalta. Edessä 18 päivän päästä all inclusive-matka Alanyaan...

...on Lomamatkojen hotelli. En kyllä suosittele Lomamatkoja, heillä kun tökkii kaikki muu paitsi rahastus. Hotelli tosin on hyvä, Nazar taitaa myös tehdä matkoja em. hotelliin.

• Kkepponen
        nh kirjoitti:

Olimme Huhtikuussa Nazarin matkalla Club Paradisossa, olimme erittäin tyytyväisiä.
        Mutta tämähän ei ollut pahimpaan sesonkiin, niin oli oikein hyvin tilaa niin ravintoloissakin
        kuin altaalla. Olihan sielläkin noita venäläisiä ja täytyy sanoa etten ole röyhkeämpää
        porukkaa nähnyt missään.Kesä aikaan voi olla aika kauheeta kun on hotelli täynnä.

Olimme tänä kesänä kaksi kertaa Club Pardisossa (kesä- ja elokuussa). En ota kantaa miten eri kansalaisuudet käyttäytyvät, mutta Venäläisiä ei tässä hotellissa ollut nimeksikään. Muutoinkin hotelli oli kaikin puolin mahtava, kaikki vaan toimi.

Tässä hotellissa on 70% Hollantilaisia ja Saksalaisia, Suomalaisia n. 10%, loput Belgiasta, Norjasta ja Ruotsista. Ei valittamista...

• Takaväärä
        M & T kirjoitti:

...on Lomamatkojen hotelli. En kyllä suosittele Lomamatkoja, heillä kun tökkii kaikki muu paitsi rahastus. Hotelli tosin on hyvä, Nazar taitaa myös tehdä matkoja em. hotelliin.

Olemme perheeni kanssa lähdössä DETURin matkalle tuonne Royal Palm hotelliin All Inclusive matkalle. Onko tuossa hotellissa minkä maan kansalaisia? Onko Neuvostoliittolaisia paljon?

• ellibes
        fh kirjoitti:

Olen lomaillut vain Nazarin all inclusive hotelleissa Turkissa ja mitään tosi negaiivista en ole matkoillani kohdannut liittyen näihin palveluihin.21 krt.Turkissa käyneenä olen useimmiten valinnut huoneistohotellin,koska vietän usein 3 viikon loman siellä ja haluan kokata itsekin.Mutta 5 krt. olen päätynyt all inclusive-hotelliin ollessani 1-2 vk.lomalla.Useimmiten näissä hotelleissa suurin edustus on ollut muista pohjoismaista ja Saksasta.Yhtään ruokamyrkytystä en ole saanut reissuillani,vaikka paljon erilaisia kuppiloita ja ravintoloita on koluttu.All-hotellien ruoka on olllut ok,ainoa miinus on ns. tuoremehu,joka aina on pahaa esanssi-litkua joka ainoassa hotellissa.

• aika monta
        ellibes kirjoitti:

Olen lomaillut vain Nazarin all inclusive hotelleissa Turkissa ja mitään tosi negaiivista en ole matkoillani kohdannut liittyen näihin palveluihin.21 krt.Turkissa käyneenä olen useimmiten valinnut huoneistohotellin,koska vietän usein 3 viikon loman siellä ja haluan kokata itsekin.Mutta 5 krt. olen päätynyt all inclusive-hotelliin ollessani 1-2 vk.lomalla.Useimmiten näissä hotelleissa suurin edustus on ollut muista pohjoismaista ja Saksasta.Yhtään ruokamyrkytystä en ole saanut reissuillani,vaikka paljon erilaisia kuppiloita ja ravintoloita on koluttu.All-hotellien ruoka on olllut ok,ainoa miinus on ns. tuoremehu,joka aina on pahaa esanssi-litkua joka ainoassa hotellissa.

maata jotka ovat mielenkiintoisia ja näkemisen arvoisia, mutta silti jotkut matkustavat Turkkiin 21 kertaa?

Talking about losers...

• ellibes
        aika monta kirjoitti:

maata jotka ovat mielenkiintoisia ja näkemisen arvoisia, mutta silti jotkut matkustavat Turkkiin 21 kertaa?

Talking about losers...

Sinulle (aika monta nimim.)voin vain todeta,että olen toki käynyt useissa muissakin Välimeren maissa ja muuallakin,asunut poissa Suomesta 14 v.työn vuoksi ym.Olen toki nähnyt muutakin maailmaa,mutta oletko itse käynyt kotipaikkaasi pidemmällä,kun näin ihmettelet asiaa? Minulla on sen verran elämää ja kokemuksia takana,että uusia ihme-elämyksiä en enää kaipaakkaan ihmeemmin.Ja miksi lomani vietän Turkissa,siksi että sinne saa niinkin halvalla matkoja ja sairaat niveleni tykkäävät lämmöstä.Ja nämä halvat hinnat mahdollistavat pidempien lomien vieton.Turkissa ei ole mitenkään harvinaista että tapaa jonkun suomalaisen,joka on siellä vaikka 20-30:ttä krt.Viime syksynä tapasin keski-ikäisen helsinkiläismiehen,joka kertoi olevansa Turkissa 47:ttä kertaa silloin.Jokaisella on omat mieltymyksensä ja tapansa missä lomansa viettää.Sinulla menee varmaan kaikki aika koneen ääressä näitä luuserijuttuja ja kommentteja heitellessäsi.Tiedoksi sinulle:Matkailu avartaa!!!

• käynyt yli
        ellibes kirjoitti:

Sinulle (aika monta nimim.)voin vain todeta,että olen toki käynyt useissa muissakin Välimeren maissa ja muuallakin,asunut poissa Suomesta 14 v.työn vuoksi ym.Olen toki nähnyt muutakin maailmaa,mutta oletko itse käynyt kotipaikkaasi pidemmällä,kun näin ihmettelet asiaa? Minulla on sen verran elämää ja kokemuksia takana,että uusia ihme-elämyksiä en enää kaipaakkaan ihmeemmin.Ja miksi lomani vietän Turkissa,siksi että sinne saa niinkin halvalla matkoja ja sairaat niveleni tykkäävät lämmöstä.Ja nämä halvat hinnat mahdollistavat pidempien lomien vieton.Turkissa ei ole mitenkään harvinaista että tapaa jonkun suomalaisen,joka on siellä vaikka 20-30:ttä krt.Viime syksynä tapasin keski-ikäisen helsinkiläismiehen,joka kertoi olevansa Turkissa 47:ttä kertaa silloin.Jokaisella on omat mieltymyksensä ja tapansa missä lomansa viettää.Sinulla menee varmaan kaikki aika koneen ääressä näitä luuserijuttuja ja kommentteja heitellessäsi.Tiedoksi sinulle:Matkailu avartaa!!!

kolmessakymmenessä maassa ja harvassa edes kahta kertaa.

Kun on niin paljon nähtävää maailmassa, yli 200 maata.

• all Alli
        Takaväärä kirjoitti:

Olemme perheeni kanssa lähdössä DETURin matkalle tuonne Royal Palm hotelliin All Inclusive matkalle. Onko tuossa hotellissa minkä maan kansalaisia? Onko Neuvostoliittolaisia paljon?

Ei ole Neuvostoliittolaisia.Koko maata ei ole olemassakaan

• juttu13
        käynyt yli kirjoitti:

oma valinta miten lomansa käyttää. täällähän jaetaan hyviä tai eihyviä kokemuksia kohteesta. ja eiköhän kokeneemmalla ole isompi sana siihen!
        onhan joillakin mökki ja siellä vuosikymmenet aina vaan käydään ja naatitaan.

• en kerää maita
        käynyt yli kirjoitti:

Voit mennä niille 29 muulle keskustelusivulle jakamaan kokemuksiasi muista maista, kiitos.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      58
      3183
    2. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      6
      2957
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      42
      2926
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2826
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2638
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2610
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2317
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      54
      2056
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1941
    Aihe