Onko jollakin joskus mennyt jokin esine pesukoneen sisälle. Ei rumpuun, vaan siihen rummun ja itsensä pesukoneen väliin. Itselläni meni avain sinne. Saako sitä mitenkään pois sieltä? Kiitti etukäteen, sille jolla vinkkejä löytyy))
Avain meni pesukoneeseen
7
13391
Vastaukset
- jshfjdhjfh
päältä vai edestä täytettävä kone, merkki , malli ????
- kaivanut
tavarat sähkövastuksen kautta, eli olen irroittanut vastuksen ja kaivanut sen reiästä hukkuneet esineet ulos.
- kari789
kaivanut kirjoitti:
tavarat sähkövastuksen kautta, eli olen irroittanut vastuksen ja kaivanut sen reiästä hukkuneet esineet ulos.
Olen käyttänyt samaa keinoa kuin Itse kaivanut. Mulla oli sivusta täytettävä kone.
Niitä ylimääräisiä tavaroita siellä altaan ja rummun välissä voi tutkia siten, että laittaa rummun sisälle pienen taskulampun ja sitten työntää päänsä sisälle rumpuun. Rummun reiistä näkee sinne altaan pohjalle. - kaharvi
pesukone on päältä täytettävä ja merkki on Bosch.
- xuratta
kaharvi kirjoitti:
rummussa on avattava ja siitä saa tavarat ulos. Pyykkikahmari pois, luukku auki ja avain pois. Käyttöohjeissa on ohjeet! Ne taas saa Boschiin kotisivuilta "käyttöohjeet"-sivulta.
Haku laitteen tyypillä. - jhgkhjgkj
kaharvi kirjoitti:
bosch (jos ei nukkasiivlän tarkastusta rummun kautta) taitaa olla niitä joissa vastuksen irroitus olisi varma konsti. Kuten täällä jo vinkattiinkiin, avain pitäisi ekana paikallistaa rummun reikstä tiirailemalla.
kun on paikallistettu, niin taipuisalla rautalangalla avaimen lenkistä ongitaan ylös rummun ulkokehälle, jumiutetaan rautalanka luotettavasti rummun sisäkehälle, pyöräytetään rumpu niin että luukut ovat alaosassa jolloin avaini pitäisi olla nyt näkyvissä talteenottoa varten.Pyöräyttämissuuntaa kannattaa harkita, vastuksen sauvat eivät saisi olla kulkusuunnan edessä. Kyseisen huoneen pimentäminen avainta tiirailtaessa taskunlampun valossa, helpottaa etsintää. - kaharvi
jhgkhjgkj kirjoitti:
bosch (jos ei nukkasiivlän tarkastusta rummun kautta) taitaa olla niitä joissa vastuksen irroitus olisi varma konsti. Kuten täällä jo vinkattiinkiin, avain pitäisi ekana paikallistaa rummun reikstä tiirailemalla.
kun on paikallistettu, niin taipuisalla rautalangalla avaimen lenkistä ongitaan ylös rummun ulkokehälle, jumiutetaan rautalanka luotettavasti rummun sisäkehälle, pyöräytetään rumpu niin että luukut ovat alaosassa jolloin avaini pitäisi olla nyt näkyvissä talteenottoa varten.Pyöräyttämissuuntaa kannattaa harkita, vastuksen sauvat eivät saisi olla kulkusuunnan edessä. Kyseisen huoneen pimentäminen avainta tiirailtaessa taskunlampun valossa, helpottaa etsintää.Kiitti kaikille vinkestä. avain saatu pois!)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707