Etsin bengalin kissaa,mikäli joku pitovaikeuksien takia joutuu luopumaan tuollaisesta rotukissasta, viestiä voi laittaa [email protected]
bengali
10
359
Vastaukset
- 64+2
kissojen kasvattajiin niin varmemmin saatte itsellene pennun tai aikuisen kissan joka ehkäpä odottaa uutta kotia. Hieman vaan ihmettelen, että miksi pitovaikeuskissa?
http://www.bengalikissat.com/home- siksi..
että sen voisi saada ilmaiseksi tai halvalla. Bengali on sen verran kallis hankita ja niin erikoisen näköinen, että niitä halutaan vaan ei haluta maksaa :(
- 0+0
siksi.. kirjoitti:
että sen voisi saada ilmaiseksi tai halvalla. Bengali on sen verran kallis hankita ja niin erikoisen näköinen, että niitä halutaan vaan ei haluta maksaa :(
ilmaiseksi?
Mulle kanssa!!!! Mieluiten california spangled, mutta ocicat, bengal tai wild abyssiankin käy! - myöskin
0+0 kirjoitti:
ilmaiseksi?
Mulle kanssa!!!! Mieluiten california spangled, mutta ocicat, bengal tai wild abyssiankin käy!olisin halunnut kaikki rotukissani ilmaiseksi ja sitten olisin niiden pennuista ottanut hurjia summia ;) Eiköhän tämän saman ostoilmoitus ole apulassa jossa etsitään edullista urosbengalia. Mikähän mahtaa olla etsinnän takana, luultavasti nimittäin valmiiksi leikattu uros ei kelpaa.
Näitä on tuolla ajoittain ja joskus jopa suoraan kerrottu, ettei leikkaamaton tule kyseeseen. Näiden "vahinkoja" sitten kohta onkin jo myynnissä kovaan hintaan. Onneksi suurin osa luopuu uuden kodin etsijöistä vain ja ainoastaan valmiiksi leikattuina. - jutun aloittaja
myöskin kirjoitti:
olisin halunnut kaikki rotukissani ilmaiseksi ja sitten olisin niiden pennuista ottanut hurjia summia ;) Eiköhän tämän saman ostoilmoitus ole apulassa jossa etsitään edullista urosbengalia. Mikähän mahtaa olla etsinnän takana, luultavasti nimittäin valmiiksi leikattu uros ei kelpaa.
Näitä on tuolla ajoittain ja joskus jopa suoraan kerrottu, ettei leikkaamaton tule kyseeseen. Näiden "vahinkoja" sitten kohta onkin jo myynnissä kovaan hintaan. Onneksi suurin osa luopuu uuden kodin etsijöistä vain ja ainoastaan valmiiksi leikattuina.aikomukseni ei ole tehtailu,ja leikattu kissa käy varsin hyvin mikäli joku joutuu esim. allergian takia luopumaan.Katselen rauhassa tuleeko vastaan,meillä kissa saa tilavassa ok talossa hyvän kodin. Pietarissa ja Moskovassa on jonkin verran tarjolla bengaleita,eikä kaikki hirveän kalliita,mutta en nyt heti viitsi lähteä hakemaan vaikka kielen osaankin.Odotan ja katselen löytyykö mitään.
- ilmoituksissa
jutun aloittaja kirjoitti:
aikomukseni ei ole tehtailu,ja leikattu kissa käy varsin hyvin mikäli joku joutuu esim. allergian takia luopumaan.Katselen rauhassa tuleeko vastaan,meillä kissa saa tilavassa ok talossa hyvän kodin. Pietarissa ja Moskovassa on jonkin verran tarjolla bengaleita,eikä kaikki hirveän kalliita,mutta en nyt heti viitsi lähteä hakemaan vaikka kielen osaankin.Odotan ja katselen löytyykö mitään.
mainita, että etsit leikattua kodinvaihtajaa tai vastaavaa. Nimittäin sen verran kasvattajat ovat varpaillaan, että tuollainen informaatio on suositeltavaa olla heti nähtävillä. Oletko rotuyhdistyksen sivuilla käynyt katsomassa? siellä todennäköisesti on ne kodinvaihtajat esillä jos ne jossakin on.
- aloittaja taas
ilmoituksissa kirjoitti:
mainita, että etsit leikattua kodinvaihtajaa tai vastaavaa. Nimittäin sen verran kasvattajat ovat varpaillaan, että tuollainen informaatio on suositeltavaa olla heti nähtävillä. Oletko rotuyhdistyksen sivuilla käynyt katsomassa? siellä todennäköisesti on ne kodinvaihtajat esillä jos ne jossakin on.
Olen kyllä käynyt katsomassa, on ilmoituksia ollut muuallakin. Tänään tuli tieto että joudun muutenkin liike-asioiden takia käymään moskovassa, joten jos on aikaa saatan sieltä löytää haluamani.
- sitten
aloittaja taas kirjoitti:
Olen kyllä käynyt katsomassa, on ilmoituksia ollut muuallakin. Tänään tuli tieto että joudun muutenkin liike-asioiden takia käymään moskovassa, joten jos on aikaa saatan sieltä löytää haluamani.
varmistaa, että kissalla on kaikki tarvittavat rokotukset ja madotukset kunnossa, ennen kuin sen tänne tuot. Rajan takana on rabiesta ja sen lisäksi vaaditaan heisimatomadotus enintään 72 tuntia ja vähintään 24 tuntia ennen Suomeen päättyvän matkan alkamista. Eikä ne kissat siellä Moskovassa välttämättä sen edullisempia ole kuin täälläkään, jos ovat aitoja ja paperillisia. Toisen rodun pennun hinta kasvatuskäyttöön, olisi aikoinaan maksanut 10 000 FIM.
- aloittaja2
sitten kirjoitti:
varmistaa, että kissalla on kaikki tarvittavat rokotukset ja madotukset kunnossa, ennen kuin sen tänne tuot. Rajan takana on rabiesta ja sen lisäksi vaaditaan heisimatomadotus enintään 72 tuntia ja vähintään 24 tuntia ennen Suomeen päättyvän matkan alkamista. Eikä ne kissat siellä Moskovassa välttämättä sen edullisempia ole kuin täälläkään, jos ovat aitoja ja paperillisia. Toisen rodun pennun hinta kasvatuskäyttöön, olisi aikoinaan maksanut 10 000 FIM.
Olen varsin hyvin selvillä lemmikkieläimien maahantuonnista, kun toimin muutenkin maahantuonti alalla. Kielitaito auttaa ihmeesti siinäkin maassa keskustelemaan ja neuvottelemaan hinnoissa. Minulla tuttavia ja sukulaisia Moskovassa ja Pietarissa joten eläimen hoito sielläkään ei ole ongelma että rokotusten ym papereiden tekoon on aikaa
- nyt...
aloittaja2 kirjoitti:
Olen varsin hyvin selvillä lemmikkieläimien maahantuonnista, kun toimin muutenkin maahantuonti alalla. Kielitaito auttaa ihmeesti siinäkin maassa keskustelemaan ja neuvottelemaan hinnoissa. Minulla tuttavia ja sukulaisia Moskovassa ja Pietarissa joten eläimen hoito sielläkään ei ole ongelma että rokotusten ym papereiden tekoon on aikaa
kuitenkin, että rabies on riittävän ajoissa otettu ja kissalla siru jo ennen rabiesrokotusta (ellet itse ole pidempään maassa). Ikävä kyllä, monet eivät noita tuontisääntöjä tiedä, eivät ota selvää etukäteen tai luulevat voivansa vain kävellä eläimen kanssa rajasta yli miten tahtoo. Jotkut jopa tahallaan riskeeraavat Suomen eläinkannan tuomalla salakuljettaen lemmikkejä yli (myyntiin tai omakseen).
En väitä, että sinä tekisit niin vaan että sitä tapahtuu todella paljon, paljon enemmän kuin julkisuuteen koskaan tietoja päätyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265