minkä merkkinen. On black and deckeriä 350W ja 400W. Ja muita merkkejä. Jossain saa nauhanopeuden säädettyä. Useissa on 13 mmm leveä hiomanauha, mutta muutamaan saa 8 mm nauhan. On sellaisia mihin pöly menee pussiin, sellaisia missä ne menee muovipurkkiin. Halvin taisi olla alle neljä kymppiä ja deckeri satasen paikkeilla.
Eli onko jollain kokemusta näistä laitteista? Kysyin esitettä, ja myyjä kertoi deckerin sanoneen, että katsokaa netistä.. Sieltä tosiaan löytyi mainosten lisäksi jotain sellaisiakin sähköviiloja millä viilataan kuynsiä. Täytyy sanoa, että onneksi leikkauksen jälkeen minulle annettiin haavan hoito-oohjeet mukaan kotiutuessa. Hoitaja vielä tarkisti kysymyksillään olinko ymmärtänyt ohjeet. Kukaan ei sanonut, että katsokaa netistä ... Suoraan sanottuna moinen vastaus tarkoittaa, että painukaa helvettiin. ja Tai sitten osaan huonosti suomea. Tietenkin tämä vastaus tulee vielä useammin vastaan kun on kyse viihde-elektroniikasta.
Sähköviila, mutta
4
2085
Vastaukset
- 121212
En tiedä mihin käyttöön konetta tarvitset, mutta suosittelen
Makitaa ja leveällä nauhalla. Nauhan leveys jotain palttiarallaa 20mm.
Olen käyttänyt noita kapeanauhaisia, mutta ne on niin mopoja että
ovat hyllyyn jääneet. Pieni ei aina ole kätevä. Tosiaan en tiedä mitä aiot tehdä?
Makita on tosin tyyris, mutta hintansa väärti. Itellä kovassa käytössä päivittäin - w.c.fields
Minulla on B&D johon saa minkä levyisiä nauhoja tahansa. Kyllä on hyvä. Ostin kun ammattimiehetkin ovat kehuneet. Joksikin raspi roopeksi kutsuivat kyseistä laitetta. B&D:n Raspi Roopea suositteli myös yhden työkaluliikkeen omistaja vaikkei sillä liikkeellä ollut edes kyseisen laitteen edustusta.
- 121212
Miten toimii koneen kärkipyörä, jossa voi käyttää minkä kokoisia
nauhoja tahansa? "raspin" kärkipyörän tehokas käyttö on koneen
yksi tärkeimpiä juttuja minulle. Nauhan on tällöin oltava ehdottoman
jämpti suhteessa kärkipyörään, jotta sitä voisi hyödyntää.
Tasasivua käytettäessä sillä ei ole merkitystä.
Miten B&D tämä on toteutettu? Onko vaihdettava kärkipyörä vai miten?
Jos siinä on joku hieno juttu, niin olisin kyllä koneesta kiinnostunut.
- Anonyymi
Sähkôvilla mihin voin käytää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446