minkä merkkinen. On black and deckeriä 350W ja 400W. Ja muita merkkejä. Jossain saa nauhanopeuden säädettyä. Useissa on 13 mmm leveä hiomanauha, mutta muutamaan saa 8 mm nauhan. On sellaisia mihin pöly menee pussiin, sellaisia missä ne menee muovipurkkiin. Halvin taisi olla alle neljä kymppiä ja deckeri satasen paikkeilla.
Eli onko jollain kokemusta näistä laitteista? Kysyin esitettä, ja myyjä kertoi deckerin sanoneen, että katsokaa netistä.. Sieltä tosiaan löytyi mainosten lisäksi jotain sellaisiakin sähköviiloja millä viilataan kuynsiä. Täytyy sanoa, että onneksi leikkauksen jälkeen minulle annettiin haavan hoito-oohjeet mukaan kotiutuessa. Hoitaja vielä tarkisti kysymyksillään olinko ymmärtänyt ohjeet. Kukaan ei sanonut, että katsokaa netistä ... Suoraan sanottuna moinen vastaus tarkoittaa, että painukaa helvettiin. ja Tai sitten osaan huonosti suomea. Tietenkin tämä vastaus tulee vielä useammin vastaan kun on kyse viihde-elektroniikasta.
Sähköviila, mutta
4
2308
Vastaukset
- 121212
En tiedä mihin käyttöön konetta tarvitset, mutta suosittelen
Makitaa ja leveällä nauhalla. Nauhan leveys jotain palttiarallaa 20mm.
Olen käyttänyt noita kapeanauhaisia, mutta ne on niin mopoja että
ovat hyllyyn jääneet. Pieni ei aina ole kätevä. Tosiaan en tiedä mitä aiot tehdä?
Makita on tosin tyyris, mutta hintansa väärti. Itellä kovassa käytössä päivittäin - w.c.fields
Minulla on B&D johon saa minkä levyisiä nauhoja tahansa. Kyllä on hyvä. Ostin kun ammattimiehetkin ovat kehuneet. Joksikin raspi roopeksi kutsuivat kyseistä laitetta. B&D:n Raspi Roopea suositteli myös yhden työkaluliikkeen omistaja vaikkei sillä liikkeellä ollut edes kyseisen laitteen edustusta.
- 121212
Miten toimii koneen kärkipyörä, jossa voi käyttää minkä kokoisia
nauhoja tahansa? "raspin" kärkipyörän tehokas käyttö on koneen
yksi tärkeimpiä juttuja minulle. Nauhan on tällöin oltava ehdottoman
jämpti suhteessa kärkipyörään, jotta sitä voisi hyödyntää.
Tasasivua käytettäessä sillä ei ole merkitystä.
Miten B&D tämä on toteutettu? Onko vaihdettava kärkipyörä vai miten?
Jos siinä on joku hieno juttu, niin olisin kyllä koneesta kiinnostunut.
- Anonyymi
Sähkôvilla mihin voin käytää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen665429Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2284247Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552984Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk292672Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina922567Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3311969Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51862Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik551622Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.121547Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21516