Tälläkin palstalla aikoinaan paljon kirjoitellut justifer on valittu muutos 2011 puolueen puheenjohtajaksi. Niin se satanismi ottaa jalansijaa kaikilla elämän aloilla. Onnea Justifer ja hail satan !
Satanisti politiikassa
4
615
Vastaukset
- dfghjh
Siis Jiri Keronen, joka on kiltin näköinen pitkähiusksinen poika, siis p o i k a.
Onko nämä rasisteja? - Kokemus puhuu
Ei varmaankaan ole satanisti enää jos on muutama vuosi sitten teininä ollut.
- sdfsfd
Se Justifer on mainostanut "olen satanisti, tulen teidän puolueeseen". En tätä pahalla sano, mutta ihmiset on edelleen niin ennakkoluuloisia. Ja cmoon, minäkään en johonkin puolueseen ottasi satanisteja jotka haluaa mainostaa satanismi siinä puolueessa, edelleen niitten ennakkoluulojen takia. Satanismi on underground, ja sellaisena sen tuli pysyäkin jos minulta kysytään. Kaikki mikä menee mainstremeen lopulta pilaantuu mössöksi. Oli se mitä tahansa.
- Laasanen
Amerikassa tuntuu mainstreamiä olevan. Kohta kristuksen kirkko siunaa.
http://riknik.weebly.com/1/post/2010/10/satanism-is-a-religion.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728