IBIZA

Amatöörimatkailija

House-, trance ym. tyylisen musiikin hyvänä ja läheisenä ystävänä on ollut pitkäaikainen haave käydä "konemusiikin mekassa" eli Ibizalla.
Onko kenelläkään kertoa kokemuksia paikasta? Suositella (suht. edullista?) majoitusta, klubeja tms.
Millainen hintataso paikassa on, kuinka paljon esim. pitää varata rahaa viikoksi (sis. lennot ym.).
Milloin on paras ajankohta käydä?
Mistä näkee tapahtumia?

Kiitos paljon avusta!!

3

2553

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija mehiläinen

Joo, täällä olisi myös yksi kiinnostunut. Sinne ei vissiin suoraa lentoa ole, joten espanjaan ja siitä laivalla sinne? Olen joskus kokeillut lentoa etsiä... Toivottavasti joku vois kertoa kokemuksiaan! :)

• ibiza2007

hei.kävimme tyttöporukalla siellä v.2007 oliko se takeoff järjestäja.oli kyllä mahtava..vaikka rasittavakin..joka puolella kännisia murkku ikäisia ,brittia enemman..täys bailu paikka..paljon huumeita ja seksia.huh.

• matkaopasespanjassa

Mie kävin Ibizalla kesällä 08, ja oli semmonen pika visiitti ku asuin sillo siinä naapuri saarella. Lennettii työkaverin kanssa sinne. Ruoka ja juomat samas hinnas ku suomessa. Yleensä yks drinkki jotain 1 15 euroo, mut siihen saa toisen drinkin kaupan päälle, eli 7e per drinkki. Ja viinahan niissä drinkeissä on.. ei montaa tarvii juoda. Kyllä mä sinne keskikesällä menisin, tai kattoisin jonku suosikki dj:n nettisivuilta millo hää on siellä ja sillo menisin, päivällä missattiin tiesto, mut veikkaan että liputki sen hintasia. Me käytiin yhdellä klubilla, en muista enää mikä. Mut sisään makso 40euroo. Drinkit makso 40 euroo.. ja konemusiikki ei oo kauhene lähellä mua, mut kokemuksenahan se piti ottaa. Ja reissulaisina nukuttiin puiston penkillä. En suosittele. Mut rahaa vois varata ainaki 100e per päivä, mikäli mitää sieltä haluaa ostaa extraa klubilippujen, viinan ja ruuan lisäks. Plus lennot (lentäkää eka barcelonaa ja sieltä eivissaa TAI lontoosee ja sieltä eivissaa). Tampereelta pääsee kohtuu edullisesti Lontoosee Stansteadii ja sitte varmaa Heathrowlta tai Gatwickiltä lentoja Eivissaan. Finnair lentää Palmaa eli Mallorcan pääkaupunkii, sieltä on Iberialla halpoja yhteyksiä Ibizalle tai sitte jos ajoissa varaa lauttamatkan ni sitte super lautalla saaren vaihtoon! Ihan elämyksellinen, mut viikkoa en kestäis. Liikaa kännisiä ihmisiä miun makuu. Pari hyvää nudisti rantaa siellä kuulemma on..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1490
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe