House-, trance ym. tyylisen musiikin hyvänä ja läheisenä ystävänä on ollut pitkäaikainen haave käydä "konemusiikin mekassa" eli Ibizalla.
Onko kenelläkään kertoa kokemuksia paikasta? Suositella (suht. edullista?) majoitusta, klubeja tms.
Millainen hintataso paikassa on, kuinka paljon esim. pitää varata rahaa viikoksi (sis. lennot ym.).
Milloin on paras ajankohta käydä?
Mistä näkee tapahtumia?
Kiitos paljon avusta!!
IBIZA
3
2416
Vastaukset
- maija mehiläinen
Joo, täällä olisi myös yksi kiinnostunut. Sinne ei vissiin suoraa lentoa ole, joten espanjaan ja siitä laivalla sinne? Olen joskus kokeillut lentoa etsiä... Toivottavasti joku vois kertoa kokemuksiaan! :)
- ibiza2007
hei.kävimme tyttöporukalla siellä v.2007 oliko se takeoff järjestäja.oli kyllä mahtava..vaikka rasittavakin..joka puolella kännisia murkku ikäisia ,brittia enemman..täys bailu paikka..paljon huumeita ja seksia.huh.
- matkaopasespanjassa
Mie kävin Ibizalla kesällä 08, ja oli semmonen pika visiitti ku asuin sillo siinä naapuri saarella. Lennettii työkaverin kanssa sinne. Ruoka ja juomat samas hinnas ku suomessa. Yleensä yks drinkki jotain 1 15 euroo, mut siihen saa toisen drinkin kaupan päälle, eli 7e per drinkki. Ja viinahan niissä drinkeissä on.. ei montaa tarvii juoda. Kyllä mä sinne keskikesällä menisin, tai kattoisin jonku suosikki dj:n nettisivuilta millo hää on siellä ja sillo menisin, päivällä missattiin tiesto, mut veikkaan että liputki sen hintasia. Me käytiin yhdellä klubilla, en muista enää mikä. Mut sisään makso 40euroo. Drinkit makso 40 euroo.. ja konemusiikki ei oo kauhene lähellä mua, mut kokemuksenahan se piti ottaa. Ja reissulaisina nukuttiin puiston penkillä. En suosittele. Mut rahaa vois varata ainaki 100e per päivä, mikäli mitää sieltä haluaa ostaa extraa klubilippujen, viinan ja ruuan lisäks. Plus lennot (lentäkää eka barcelonaa ja sieltä eivissaa TAI lontoosee ja sieltä eivissaa). Tampereelta pääsee kohtuu edullisesti Lontoosee Stansteadii ja sitte varmaa Heathrowlta tai Gatwickiltä lentoja Eivissaan. Finnair lentää Palmaa eli Mallorcan pääkaupunkii, sieltä on Iberialla halpoja yhteyksiä Ibizalle tai sitte jos ajoissa varaa lauttamatkan ni sitte super lautalla saaren vaihtoon! Ihan elämyksellinen, mut viikkoa en kestäis. Liikaa kännisiä ihmisiä miun makuu. Pari hyvää nudisti rantaa siellä kuulemma on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818