Koneellinen lääkärintarkastus
Lötjösen kyynärpää oli kipeä, joten hän aikoi mennä näyttämään sitä ortopedille. Lötjösen kaveri, Pölkkynen, tiesi, että Yliopiston Apteekissa oli tietokone, joka teki diagnoosin yhdellä eurolla. Tarvitsi vain viedä virtsanäyte koneelle ja tuotapikaa kone antaisi hoito-ohjeet.
No, mikäpä siinä, eipä tuo ota, jos ei annakaan, Lötjönen tuumasi, kusi mukiin ja meni näytteen kanssa apteekkiin. Tietokone löytyi, Lötjönen syötti euron kolikon raha-aukkoon ja asetti ohjeen mukaan näytemukin koneen tutkittavaksi. Pienen ajan kuluttua kone sylkäisi lapun, jossa luki: ”Teillä on tenniskyynärpää. Hautokaa sitä aamuin illoin puolen tunnin ajan lämpimässä vedessä ja voidelkaa siihen sitten ohuelti täällä apteekissa myynnissä olevalla 5 %:n Felden-geelillä. Kahden viikon kuluttua kyynärpäänne on terve.”
Onpas kone, Lötjönen tuumasi, - voisikohan sitä huijata mitenkään?
Seuraavana päivänä Lötjönen sekoitti hieman vesijohtovettä, koiransa kuolaa sekä virtsanäytteet tyttäreltään, pojaltaan ja vaimoltaan. Päälle päätteeksi hän runkkasi seokseen ja meni taas Yliopiston Apteekkiin. Taas kone nielaisi kolikon, tutki näytteen ja tulosti tuloksen: ”Vesijohtonne ovat ruostumassa puhki, soittakaa putkimiehelle jo tänään. Koirallanne on sieni-ihottumaa, peskää se sieni-ihottumanhoitoshamppoolla; ohjeet saatte pakkauksesta. Tyttärenne käyttää kokaiinia, viekää hänet huumevieroitukseen. Poikanne on homo, sille ette voi mitään. Vaimonne odottaa kaksoistyttäriä. Lapset eivät ole teidän; hankkikaa lakimies. Ja lopettakaa helvetissä tuo runkkaaminen, tai teidän tenniskyynär¬päänne ei parane koskaan!”
Automatiikkaa
Ensio Olut
0
878
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204525Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103244Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403117IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462489Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811226Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2561093- 791089
- 561064
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3851056Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E198943