Avovaimo oli lomalla viikon Kreikassa,ja oli harrastanut seksiä jonkun paikallisen miehen kanssa,oli kuleema ollut niin iso kalu että oli tehnyt aluksi kipeetä.Nyt ei tahdo meikäläisen 10 cm riittää.Pano oli kuulemma kestänyt noin puolituntia ja asennot käyty kaikki läpi,ja ilman ehkäisyä?
Kreikka
11
23145
Vastaukset
- holmesinjussi
ei ole siis pelkästään huhupuhetta että matkailu avartaa - tässä tapauksessa se vain avarsi vaimosi pillua....
- ISO KOVA
10cm aivan turha tällä hetkellä
- ei x-nimimerkki
ISO KOVA kirjoitti:
10cm aivan turha tällä hetkellä
Kyllä pienelläkin pärjää, kun sopivasti reunoja hankailee.
- 18 cm pili
Vaimo oli ennen avioitumistamme usein kreikassa lomailemassa ystäväviensä ja kertoi siellä saaneensa kunnon panoa paikalliselta baarimikolta ja muiltakin. Se baarimikko kävi suomessakin panemassa vaimoa ja varmaan muitakin naisia. Turkissa oli ollut joku nahkatakki kauppias johonka vaimon ystävä oli ihastunut ja he menivät sinne illan viettoon joka oli päätynyt samassa huoneessa naintiin vaimoa oli pannut 17-18 vuotias iso kaluinen poika, Seuraavana aamuna oli suomeen lähtö poika ja lähtiäisiksi poika oli vielä pannut vaimoa, Nämä vaimon paneskelut kiihoittavat jostain syystä minua.
Kiihoittaa vaimon seikkailut minuakin. Seurustelua aikana käytiin Turkissa lomalla. Vaimo esitteli minut paikallisille pano miehille siskonsa puolisona. Halusi tehdä minulle selväksi mikä on pelin henki. Etten sitten valita jälkikäteen.
Sen minkä voi Välimereen huuhtoa ei tarvitse kotona kertoa.- Suikkistak
Kyllä sitä on koettu! Matkustellaan paljon ja vaimolle hankin aina useita sexkumppaneita! Saan sillä aikaa itse käydä panoilla turistirouvien kanssa!
Mistäköhän se johtuu, kun aina vain tuntuu vaimon pilsa paremmalta kaikkien panojen jälkeen! Joskus kimppaakin, pääasiassa kotimaassa. SEKIN on kivaa vaihtelua!! - tuuraaja
Kreikassa on pantu monien vaimot (luultavasti Sinunkin ) Yllättävän moni suomalaisrouva haluaa kokea peppupanon !!!!
- yhdynnässä
Aika monen vaimo on ollut vieraan kanssa ilman ehkäisyä, usein ilman aviomiehen lupaa.
- Anonyymi
Aika monen BF/aviomies on Kreikassa ollut panopuuna.
Niin gay kyin hetsku.
Ei siinä lupia kysytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monen BF/aviomies on Kreikassa ollut panopuuna.
Niin gay kyin hetsku.
Ei siinä lupia kysytä.Mitä tarkoittaa BF/?
Entä hetsku?
- Anonyymi
Kreikassa oon saanut 3 sotilaalta metsässä. Yhdellä oli lyhyt mutta järjettömän paksu.
2 oli isot ja kestävät.
Jotain perää näissä on.
Turkissa useampi tarjoilija veti viikseen ja oikein kelpo kyrpiä sieltä löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272323Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301809Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187