Voisin myydä -04 Kawasaki zx12r, silmäteräni. Koko putkisto (yoshimura), power comander, vaihdenäyttö. Säädetty Oulussa 187Hv 145Nm takapyörältä, nappaa tosta vaan 293km/h 95kg kuskin kanssa, Hallin lentokentällä todettu. Pystyy myös ajamaan nätisti rajoitusten mukaan, aika vaikeeta mutta totta.
En myy kuitenkaan kelle tahansa, pitää olla kokemusta.
[email protected]
ZX12R
5
713
Vastaukset
- tarjoon vitose
Mikäs siin on vikana kun halut romusta eroon? Kokemusta rassaamisesta? työnnä se suonsilmää!
- möhkö81
Sulla "tarjoon vitosen" on paha olla!
- rulee
möhkö81 kirjoitti:
Sulla "tarjoon vitosen" on paha olla!
Kwaakuissa varsinkin ärrissä on aina joku vikana, muuten ihan kivoja.
rulee kirjoitti:
Kwaakuissa varsinkin ärrissä on aina joku vikana, muuten ihan kivoja.
"rulee" ei ole ollut mitään ongelmia, tosin on kyllä huollettu ajallaan valtuutetussa huollossa.
- rulee
jay61 kirjoitti:
"rulee" ei ole ollut mitään ongelmia, tosin on kyllä huollettu ajallaan valtuutetussa huollossa.
totta, huoltojen kanssa pitää olla tarkkana. Hyvä huoltohistoria pitää olla.
Olikos tässä jo radiaalit edessä (jarrut)? Oli itellä joskus a1 ja aika paljon oli ylimääräistä, liekö johtunut huonosta huollosta alkutaipaleella. Tosiasia on että jo 40thkm ajetut ärrät alkaa olla väljiä sieltä täältä, eron huomaa kyllä kun uutta kokeilee. Hyviä kauppoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1758517KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633786Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään702967Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211891