Onko kukaan löytänyt joulun aikaan halpoja lentoja esim. malesiaan tai thaimaaseen?Ei ole kyllä osunut silmiin kovinkaan halpoja verrattuna esim. viime vuotisiin hintoisin!
lentojen hinnat
11
822
Vastaukset
- vilivlil
Sama huomattu täällä.
3000€ loma pudjetilla ei kyllä kaksi henkeä tänä vuonna taida päästä mihinkään.- sri-menox
Kokeile sri Lankaa. 3 viikkoa, puolihoito (aamupala iltapala), hotelli rannalla (Negombo) ja hotellissa uima-allas, hinta nyt 1345e tjäreltä.
Halpaa, paljon nähtävää ja lämmintä.
eipä taida löytyä halpoja lentoja koska joulun aika on kovinta sesonkia ja lennot buukattu melkolailla täyteen.
http://www.poptravel.fi/results_01_flights.php?
en tienny sun päivämääriä mut laitoin 14.12-30.12 Bangkokin lennot.
Vilkase sieltä.
Itse olen nykyisin käyttäny
http://www.supersaver.fi/lennot
uusi tuttavuus mulle
http://www.intiakeskus.fi/
joka vaikuttaa lupaavalta.- vainenvaro
Suosittelen varomaan ja välttämään intiakeskusta jos vain voitte. Siellä myydää usein reissuja, mitä ei sitten intian päässä tiedetäkään ja vaikka joskus näyttää halvoilta matkoilta, niin yllätyksiä tulee.
- windygirl
kyseeseen tulee vain suora lento. ei pomppuja kiitos. odotteluaikana menee enemmän hilloa,kuin suora lento tulisi maksamaan aikaa palaa turhaan.
- lankavi
windygirl kirjoitti:
kyseeseen tulee vain suora lento. ei pomppuja kiitos. odotteluaikana menee enemmän hilloa,kuin suora lento tulisi maksamaan aikaa palaa turhaan.
Sitten vaan finskin marsuhäkkiä varaamaan.. tai unohtaa malesian suosiolla.
- Hashire
Älä maksa turhasta ni pääset malesiaan 350€/suunta. Air Asialla Lontoosta Malesiaan
- wink wink
700 eur halpiksella on törkyhinta. Jopa laatuyhtiö Malaysianilla pääsee halvemmalla Euroopasta kun varaa oikeaan aikaan.
- näin se menee
Tammikuussa ostin Finnairin netti sivuilta meno-paluu lennot Bangkokiin 760 €. Mitä aikaisemmin reittilennoille liput ostaa sitä edullisemmin saa
- näin se menee
siis lennot on joulukuun alusta tammikuun alkuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692455
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572420Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1542016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.591896Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1361708Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571260- 751241
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.851134Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1591090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103931