Terve! Opiskelen lukiossa Itä-Helsingissä ja haluaisin pois kamalasta Hoasin soluasunnosta.
Etsisin kämppistä, joka on suht rauhallinen, ei lemmikkiä. Tupakointi ei haittaa, itse en kuitenkaan
polta. Toivoisin myös, että olisit suomalainen, tai edes pohjoismaasta.
Etsisimme siis yhdessä jonkun kivan kaksion/kolmion.
Pari on jo osunut silmään.
(huom! asunto mielellään metron varrelta, ei keskustasta silti)
Yhteydenotot puhelimeen, tekstiviesti tai soitto klo 16 jälkeen arkisin, viikonloppuna milloin vain.
- Riikka
Vuokra max. 400e/hlö.
HELSINKI kämppis
5
772
Vastaukset
- rriiiiiq
Ps. Toivon että siivoat jälkesi, ja muutenkin kämppä on hyvä pitää siistinä =)
- disL
Opiskelen Audiovisuaalisen viestinnän perustutkintoa Ammattiopisto Luovissa, ja olen 21.9. 17-vuotias poika. Etsin kämppää (pois vanhempien luota) ja siinä samalla siis kämppistä, sillä en mä opiskelijan tuloillani kykene omaa asuntoa maksamaan :D ...
Miltä kuullostais? - riiiiiqqq
disL kirjoitti:
Opiskelen Audiovisuaalisen viestinnän perustutkintoa Ammattiopisto Luovissa, ja olen 21.9. 17-vuotias poika. Etsin kämppää (pois vanhempien luota) ja siinä samalla siis kämppistä, sillä en mä opiskelijan tuloillani kykene omaa asuntoa maksamaan :D ...
Miltä kuullostais?No, mielellään ihan tytön kanssa asuihin :)
Oho, multa on jääny puh.nro tosta! Ihmettelinki ku ei oo mitään tullu, siis 0440120410 - riiiiiqqqqq
riiiiiqqq kirjoitti:
No, mielellään ihan tytön kanssa asuihin :)
Oho, multa on jääny puh.nro tosta! Ihmettelinki ku ei oo mitään tullu, siis 0440120410ETSIN EDELLEEN!! :)
- kuspiä
riiiiiqqqqq kirjoitti:
ETSIN EDELLEEN!! :)
...ja tulet etsimään kauan, jos oot tommonen feministi pälli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka862483- 671445
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811331EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54773
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe31759Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta101750- 30696