Terve! Opiskelen lukiossa Itä-Helsingissä ja haluaisin pois kamalasta Hoasin soluasunnosta.
Etsisin kämppistä, joka on suht rauhallinen, ei lemmikkiä. Tupakointi ei haittaa, itse en kuitenkaan
polta. Toivoisin myös, että olisit suomalainen, tai edes pohjoismaasta.
Etsisimme siis yhdessä jonkun kivan kaksion/kolmion.
Pari on jo osunut silmään.
(huom! asunto mielellään metron varrelta, ei keskustasta silti)
Yhteydenotot puhelimeen, tekstiviesti tai soitto klo 16 jälkeen arkisin, viikonloppuna milloin vain.
- Riikka
Vuokra max. 400e/hlö.
HELSINKI kämppis
5
737
Vastaukset
- rriiiiiq
Ps. Toivon että siivoat jälkesi, ja muutenkin kämppä on hyvä pitää siistinä =)
- disL
Opiskelen Audiovisuaalisen viestinnän perustutkintoa Ammattiopisto Luovissa, ja olen 21.9. 17-vuotias poika. Etsin kämppää (pois vanhempien luota) ja siinä samalla siis kämppistä, sillä en mä opiskelijan tuloillani kykene omaa asuntoa maksamaan :D ...
Miltä kuullostais? - riiiiiqqq
disL kirjoitti:
Opiskelen Audiovisuaalisen viestinnän perustutkintoa Ammattiopisto Luovissa, ja olen 21.9. 17-vuotias poika. Etsin kämppää (pois vanhempien luota) ja siinä samalla siis kämppistä, sillä en mä opiskelijan tuloillani kykene omaa asuntoa maksamaan :D ...
Miltä kuullostais?No, mielellään ihan tytön kanssa asuihin :)
Oho, multa on jääny puh.nro tosta! Ihmettelinki ku ei oo mitään tullu, siis 0440120410 - riiiiiqqqqq
riiiiiqqq kirjoitti:
No, mielellään ihan tytön kanssa asuihin :)
Oho, multa on jääny puh.nro tosta! Ihmettelinki ku ei oo mitään tullu, siis 0440120410ETSIN EDELLEEN!! :)
- kuspiä
riiiiiqqqqq kirjoitti:
ETSIN EDELLEEN!! :)
...ja tulet etsimään kauan, jos oot tommonen feministi pälli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2659945K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945674Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1655250PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754891Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot72883- 2122459
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3542022- 211705
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe01690