Terve! Opiskelen lukiossa Itä-Helsingissä ja haluaisin pois kamalasta Hoasin soluasunnosta.
Etsisin kämppistä, joka on suht rauhallinen, ei lemmikkiä. Tupakointi ei haittaa, itse en kuitenkaan
polta. Toivoisin myös, että olisit suomalainen, tai edes pohjoismaasta.
Etsisimme siis yhdessä jonkun kivan kaksion/kolmion.
Pari on jo osunut silmään.
(huom! asunto mielellään metron varrelta, ei keskustasta silti)
Yhteydenotot puhelimeen, tekstiviesti tai soitto klo 16 jälkeen arkisin, viikonloppuna milloin vain.
- Riikka
Vuokra max. 400e/hlö.
HELSINKI kämppis
5
709
Vastaukset
- rriiiiiq
Ps. Toivon että siivoat jälkesi, ja muutenkin kämppä on hyvä pitää siistinä =)
- disL
Opiskelen Audiovisuaalisen viestinnän perustutkintoa Ammattiopisto Luovissa, ja olen 21.9. 17-vuotias poika. Etsin kämppää (pois vanhempien luota) ja siinä samalla siis kämppistä, sillä en mä opiskelijan tuloillani kykene omaa asuntoa maksamaan :D ...
Miltä kuullostais? - riiiiiqqq
disL kirjoitti:
Opiskelen Audiovisuaalisen viestinnän perustutkintoa Ammattiopisto Luovissa, ja olen 21.9. 17-vuotias poika. Etsin kämppää (pois vanhempien luota) ja siinä samalla siis kämppistä, sillä en mä opiskelijan tuloillani kykene omaa asuntoa maksamaan :D ...
Miltä kuullostais?No, mielellään ihan tytön kanssa asuihin :)
Oho, multa on jääny puh.nro tosta! Ihmettelinki ku ei oo mitään tullu, siis 0440120410 - riiiiiqqqqq
riiiiiqqq kirjoitti:
No, mielellään ihan tytön kanssa asuihin :)
Oho, multa on jääny puh.nro tosta! Ihmettelinki ku ei oo mitään tullu, siis 0440120410ETSIN EDELLEEN!! :)
- kuspiä
riiiiiqqqqq kirjoitti:
ETSIN EDELLEEN!! :)
...ja tulet etsimään kauan, jos oot tommonen feministi pälli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721954
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761412Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821374Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101107Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391026Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209951- 94814
- 38795
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755