hääyön kepposet

Ellu

Heissan !

Olen kaason osassa ja pitäisi keksiä jotakin jäynää hääyön varalle ?!?! apua... Pari menee viettä hääyötä kylpylään että voi olla myös aika rajalliset kepposten järjestelymahdollisuudet...

30

15652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rogue

      Miettisit uudelleen tuota kepposten tekemistä, jollei hääpari nimenomaan ole toivonut niitä ja kirjoituksestasi päätellen eivät ole. Minä en henkilökohtaisesti haluaisi olla se, joka pilaa hääparin hääyön. Liian paljon olen kuullut juttuja, joissa hääpari kertoo koko yön menneen pilalle "kepposten" takia.

      Suosittelisin mieluummin vaikka jotain herkkukoria.

      • Kesämorsian 2005

        Terve,

        Olen aivan samaa mieltä Roguen kanssa, en ole koskaan ymmärtänyt tätä kepposperinnettä. Kamalimpia kuulemiani tapauksia ovat olleet esim. hääparin viettäessä yön omassa kotonaan: sänky täynnä makarooneja, kauraryynejä ja kaiken maailman moskaa... Järkyttävä siivo ja aika ikävä tapa aloittaa yhteinen elämä. Itse en ole koskaan ollut osallisena kepposten järjestämiseen enkä tule olemaan. Toivottavasti jään itsekin tulevaisuudessa ilman ja ystävät osaavat arvostaa parin ensimmäistä yhteistä yötä avioparina.


      • Misu
        Kesämorsian 2005 kirjoitti:

        Terve,

        Olen aivan samaa mieltä Roguen kanssa, en ole koskaan ymmärtänyt tätä kepposperinnettä. Kamalimpia kuulemiani tapauksia ovat olleet esim. hääparin viettäessä yön omassa kotonaan: sänky täynnä makarooneja, kauraryynejä ja kaiken maailman moskaa... Järkyttävä siivo ja aika ikävä tapa aloittaa yhteinen elämä. Itse en ole koskaan ollut osallisena kepposten järjestämiseen enkä tule olemaan. Toivottavasti jään itsekin tulevaisuudessa ilman ja ystävät osaavat arvostaa parin ensimmäistä yhteistä yötä avioparina.

        Samoilla linjoilla ollaan, eli siis ei kepposia, ellei hääpari niitä todella halua.

        Karmein hääkepponen, jonka olen kuullut meni niin, että keppostelijat piiloutuivat hääparin sängyn alle hääyönä ja lopun voitte varmaan kuvitella... todella karmeaa ja mautonta.


      • voe voe
        Misu kirjoitti:

        Samoilla linjoilla ollaan, eli siis ei kepposia, ellei hääpari niitä todella halua.

        Karmein hääkepponen, jonka olen kuullut meni niin, että keppostelijat piiloutuivat hääparin sängyn alle hääyönä ja lopun voitte varmaan kuvitella... todella karmeaa ja mautonta.

        Ompas huumorintajutonta porukkaa....zeeeesus! Ovatko häännekin yhtä tylsät? Yleensähän se niin menee että juhlat ovat juhlinnan kohteen "näköiset"......


      • vaimo
        voe voe kirjoitti:

        Ompas huumorintajutonta porukkaa....zeeeesus! Ovatko häännekin yhtä tylsät? Yleensähän se niin menee että juhlat ovat juhlinnan kohteen "näköiset"......

        Kuule otahan nyt järki käteen ja mieti, miltä tuntuu todella raskaan päivän (ja stressaavien viikkojen) jälkeen painua kalliiseen hotellihuoneeseen ainoana toiveena päästä rentouttavaan porekylpyyn ja sen jälkeen sylikkäin nukkumaan... Sitten joku aivoton pölvästi onkin käynyt täyttämässä sängyn herneillä ja sirotellut huoneen täyteen eri aikaan soivia herätyskelloja ja käärinyt vielä vessanpöntön tuorekelmuun tms. typerää. Kyllä siinä vetää pipon kireälle humoristisimmallakin pariskunnalla. Onneksi meiltä kysyttiin heti huoneen varauksen yhteydessä, saako avainta antaa ulkopuolisille, emme antaneet lupaa ja huone säilyi koskemattomana meitä varten.

        Minusta hääyö on pariskunnan henkilökohtaista omaisuutta, eikä kenelläkään ole oikeutta pilata sitä. Se, minkälaiset juhlat jatkuvat morsiusparin kesken yöllä, ei kuulu kenellekään muulle. Jäyniä voi järjestää muutenkin.


    • jotain kilttiä

      väsyttävien järjestelyjen ja juhlallisuuksien jälkeen vihdoin pääsisit rakkaasi kanssa kahden rentoutumaan ja "ystäväsi" olisivat tehneet kaikkensa keksiäkseen epämiellyttäviä yllätyksiä?

      Entä jos sen sijaan miettisit, mikä voisi olla kivaa. Esim. kukkia huoneessa, suolaista iltapalaa baarikaapissa, cd-soitin ja sen vierellä valikoima hääparin lempimusiikkia, nimikoidut kylpytossut (must kylpylässä), tunnelmalamppu, valikoima kylpy- ja hierontaöljyjä... Keksi itse lisää, kun tunnet hääparin!

    • Jausa

      Pierupussi tyynyn alle! Kylä lähtee..

    • Mies

      Piilota 5 kpl herätyskelloja eripoulille huonetta.Laita soimaan 30min välein...

      • Morsian vm 2000

        tehty.
        JUURI SE HERÄTYSKELLO KEPPONEN.
        eI SUUTUTTU TMS.
        oLIHAN SE kilttiä. Tosin olimme väsyksissä ja olin raskaana, joten nukkumista ne kellot vähän haittasi.


      • aviossa

        Meille oli laitettu soimaan 6-8 herätyskelloa piiloihin ja paikkoihin joista emme ylettyneet ottamaan niitä pois. Aikamme temppuoluamme, tyynyillä heiteltyämme, jne, saimme ne käsiin.

        No, kun niitä sitten omistajat tuli kyselemään takaisin, ilmoitimme että jokainen voi käydä osista kokoamassa ihan halutunlaisen herättimen.

        Itse en ollut aikaisemmin kuullut tällaisesta kepposä-kulttuurista, enkä aio siihen myöskään tutustua tai pakottaa muita tutustumaan.

        myöskään ne makaroonit sängyssä ei "maistunu" hyvälle varsinkin kun huomasimme ne vasta aamulla....


    • Riidis

      ... voittehan te siitä huolimatta järkätä hääparin kotiin jonkun yllärin sitten kun sieltä kylpylästä tulevat.... Ei tuu edes niin kauhee hoppu... :)

    • minävaan

      Ota yhteyttä Suomen puollustusvoimiin ja kysy "Jarrukiisselin" reseptiä tai yritä ostaa sitä valmiina. Pidä huoli, että sulhanen syö sitä ison annokset ja hääyön kepponen on valmis.

      • sir hopea

        trip oonko dorka ku en tiä mitä se on


      • ggt

        sua on poika kusetettu pahemman kerran..*nauraa* päätit ottaa sitten todesta alikessujen "pas*an jauhannan*!!


    • Onnistui

      Meille tehtiin seuraavat:

      WC-pöntön päälle kelmu.
      Vain yksi pala wc-paperia molemmille.
      Hotellin seksikanava oli avattu valmiiksi.

      Ja niitä herätyskelloja oli 8 kpl eri aikaan soimassa...

      • skubert

        Eikö se riitä, että saa polttareissa tyydyttää sadistisia viettejään ja tehdä kaikkea vittumaista sulhaselle tai morsiamelle?

        Pitääkö vielä hääyökin mennä pilaamaan? Vit-n romanttista! Sopii ehkä idioottijunteille.


      • mukavan hääyön viettänyt
        skubert kirjoitti:

        Eikö se riitä, että saa polttareissa tyydyttää sadistisia viettejään ja tehdä kaikkea vittumaista sulhaselle tai morsiamelle?

        Pitääkö vielä hääyökin mennä pilaamaan? Vit-n romanttista! Sopii ehkä idioottijunteille.

        olen ihan samaa mieltä. Hääyö on yksi parhaista öistä elämässä kahden ihmisen välillä. Aika ikävää, jos jotkut viitsivät edes sitäkin häiritä!


      • .....
        mukavan hääyön viettänyt kirjoitti:

        olen ihan samaa mieltä. Hääyö on yksi parhaista öistä elämässä kahden ihmisen välillä. Aika ikävää, jos jotkut viitsivät edes sitäkin häiritä!

        Nyt on kyllä hääyössä liikaa romantisointia ilmassa. Löysätkää nyt ihmiset vähän sitä pipoa...


      • vaimo -03
        ..... kirjoitti:

        Nyt on kyllä hääyössä liikaa romantisointia ilmassa. Löysätkää nyt ihmiset vähän sitä pipoa...

        ..vaikka olenkin sitä mieltä, että hääyön on tarkoitus olla mukava. Mutta luulisi sentään että kaaso ja kumppanit tuntisivat hääparin sen verran hyvin, että tietävät minkätyylisiä yllätyksiä vie..


      • Minä
        skubert kirjoitti:

        Eikö se riitä, että saa polttareissa tyydyttää sadistisia viettejään ja tehdä kaikkea vittumaista sulhaselle tai morsiamelle?

        Pitääkö vielä hääyökin mennä pilaamaan? Vit-n romanttista! Sopii ehkä idioottijunteille.

        että Suomessa on sinunlaisia huumorintajuttomia tyyppejä. Jesss, meistä tulee vielä suuri kansa.


      • susu
        Minä kirjoitti:

        että Suomessa on sinunlaisia huumorintajuttomia tyyppejä. Jesss, meistä tulee vielä suuri kansa.

        Niin sehän meistä kansana oleellista onkin ,että voi kiusata ihmisiä vaikka väkisin...


    • Himmeli

      Mäkin oon tuon romantiikan kannalla.. Voihan sinne jotain vihjailuja laittaa "vauhdikkaasta" hääyöstä esim. vaaleenpunaset käsiraudat tahi jotain muuta, jos tietää, että hääpari niistä vois tykätä.. Herkkukori on mun mielestä myös ehdoton must :) Kertakäyttökamera on myös kiva ja mukaan kortti, jossa kehotetaan ottamaan hääyöstä kuvia vain heille kahdelle ;)

      • kaaso

        itse ajattelin hääparia muistaa siroittelemalla ruusun lehdillä polun sängylle ja koristelemalla sängyn ruusun nupuilla. Lisäksi kynttilät valmiiksi, tikkuaski viereen ja shamppanja jäihin. Mansikat ja suklaasydämmet yöpöydälle ja jotain naposteltavaa jääkaappiin ja koska mökki on kyseessä, ulos ulkotulet kujaksi ja rantasaunaan kukkia ja vihdat valmiiksi ja tottakai oluet kylmään.. loput jätän hääparin omiin käsiin, eiköhän se näillä lähde :)


    • rouva23

      Meidän hääyö sujui ihan mukavasti ilman kepposia, itse olisin luultavasti katkaissut kokonaan välit ihmisiin jotka olisivat yöni yrittäneet pilata, oli sitten kyseessä perinne tahi ei.

      Kieltämättä meille tuli nälkä kaiken touhuamisen lomassa ja herkkukori olis ollu tosi mieleinen ylläri, jotakin suolaista teki yöllä mieli eikä viitsinyt tilata mitään pizzaa hotellille...

      Hunajapöly on tosi kiva lisä hääyöhön www.elamansuola.fi

    • rvatobe

      Mä en oikein ikinä ole ymmärtänyt noita herätyskello ym. juttuja.. Hääparilla on kuitenkin TOSI raskas päivä takana ja usein edellinenkin yö on nukuttu huonosti, joten antakaa nyt hyvät ihmiset uunituoreen hääparin nauttia kunnon yöstä haluamallaan tavalla:)

      No joo, täytyy myöntää, että yhdelle kaverille tehtiin sen verran jäynää, että kirkosta yli jääneet kauranjyvät siroteltiin sänkyyn:) Mutta sitä pehmittämään tuotiin huoneeseen myös herkkukori. Oli kuohuviiniä, suolapähkinöitä, suklaata, hedelmiä ym. Eivät siis ottaneet tuotakaan jäynää pahakseen. Ja hedelmät olivat olleet aamulla tarpeeseen.

      • Rutsunen

        ..pilata toisten yhteinen yö? Ajatelkaa omalla kohdalle


    • Rouva

      Meil oli hääyöpaikassa herkkukori, jossa suklaata, keksejä, kynttilöitä, hedelmiä, muumilimsaa...
      Paikka oli koristeltu sireeneillä ja ja jääkaapissa oli pikkusuolaista. Pikkuruuat riittivät viikoksi.
      Oli IHANAA!

    • Erään jäynän seuraukset

      ex-ystäväni häissä eräät morsiamen ystävättäret halusivat järjestää ihan ihme jäyniä hääparin hääyöksi - öisiä puhelinherätyksiä, riisiä lakanoihin jne. Yritin sanoa että ei varmaan kannata tehdä tuollaista - ei mitään vaikutusta. Itse olisin ollut tosi pahastunut jos omissa häissäni olisivat ystäväni järkänneet moista. (Ehkä nämäkin olivat alitajuisesti kateellisia? mene tiedä.)

      No, ihmettelin kun häiden jälkeen hääpari ei yllättäen pitänytkään minuun enää minkäänlaista yhteyttä. Kiitoskortin sain, enkä enää koskaan kuullut ystävästäni mitään. Paljon myöhemmin kuulin että hääyöjäynät oli laitettu MINUN nimiini!! Siis olin tosi hämmästynyt. Olin ainut joka yritti hillitä noita pimeitä ideoita. Eniten loukkaannuin ex-ystävälleni, joka ei ollut edes vaivautunut tarkistamaan minulta asioita. Enpä ole kyllä kaivannutkaan yhteyttä tällaisiin ihmisiin, sen koommin.

    • Hanna

      Mun kaasot olivat sirotelleet vuoteemme täyteen ruusunlhdillä ja champanja odotti kylmässä. Oli kiva tulla nukkumaan raskaan päivän jälkeen!

    • M25

      Kummallista tommonen toisten hääyön häirintä. Menee samaan kastiin morsiamen ryöstön kanssa --> ei kiitos! Kannattais antaa morsiusparin aloittaa avioelämä kaikessa rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe