Hei, kuinka vainoharhasia nuo Jenkit oikeesti on. Voiko viedä mukana tavallisia lääkkeitä, kuten Buranaa, e-pilsut ja maitohappobakteereita, vai tuleeko käännytys rajalta noista?
Lääkkeet rajalla.
4
531
Vastaukset
- mmmmp
Kyllä voit viedä. Ota reseptilääkkeistä reseptit mukaan, jos alkavat kyselemään. Itsellä ei ainakaan ole ollut ongelmia, vaikka olen vienyt kolmiolääkkeitäkin mukana.
- FCOL
Kukahan tässä on 'vainoharhainen', kun oletat, että USA:han pääsevät vain terveet ja huippukuntoiset, jotka eivät lääkkeitä kaipaa?
- jattaa valiin
matka jos on tuollaisella attitudella tulossa. Maitohappobakteereja ja Buranaa? Paremmat laakkeet taalla on ja viela vapaasti saatavilla joka ruokakaupasta. Varo rajalla niita valkopukuisia, niista ei koskaan tieda.
- OUTOA!!!
jattaa valiin kirjoitti:
matka jos on tuollaisella attitudella tulossa. Maitohappobakteereja ja Buranaa? Paremmat laakkeet taalla on ja viela vapaasti saatavilla joka ruokakaupasta. Varo rajalla niita valkopukuisia, niista ei koskaan tieda.
OLETKO OUTO? IHME KOMMENTTI???????
JÄTÄ ELÄMÄSI VÄLIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052