Hei, kuinka vainoharhasia nuo Jenkit oikeesti on. Voiko viedä mukana tavallisia lääkkeitä, kuten Buranaa, e-pilsut ja maitohappobakteereita, vai tuleeko käännytys rajalta noista?
Lääkkeet rajalla.
4
511
Vastaukset
- mmmmp
Kyllä voit viedä. Ota reseptilääkkeistä reseptit mukaan, jos alkavat kyselemään. Itsellä ei ainakaan ole ollut ongelmia, vaikka olen vienyt kolmiolääkkeitäkin mukana.
- FCOL
Kukahan tässä on 'vainoharhainen', kun oletat, että USA:han pääsevät vain terveet ja huippukuntoiset, jotka eivät lääkkeitä kaipaa?
- jattaa valiin
matka jos on tuollaisella attitudella tulossa. Maitohappobakteereja ja Buranaa? Paremmat laakkeet taalla on ja viela vapaasti saatavilla joka ruokakaupasta. Varo rajalla niita valkopukuisia, niista ei koskaan tieda.
- OUTOA!!!
jattaa valiin kirjoitti:
matka jos on tuollaisella attitudella tulossa. Maitohappobakteereja ja Buranaa? Paremmat laakkeet taalla on ja viela vapaasti saatavilla joka ruokakaupasta. Varo rajalla niita valkopukuisia, niista ei koskaan tieda.
OLETKO OUTO? IHME KOMMENTTI???????
JÄTÄ ELÄMÄSI VÄLIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219