Haluaisin silittää tyynyliinojen päälle tekstejä esim.:sweet dreams ja muita samankaltaisia.
Ostin jo kaupasta oikeaa paperia HP-iron-on transfers, mutta nyt en löydä ohjeita miten ne pitäisi tehdä.
Sen vain tiedän, että teksti pitää tulostaa väärinpäin kirjoitettuna. Osaisko joku neuvoa minua???
Kiitos jo etukäteen.
tekstin painatus kankaalle
5
3421
Vastaukset
- 323254
pääset kun ostat valmista tulostuskangasta sitten vaan silität sen kaksipuoleisella liimaharsolla kiinni. vars. kysymykseesi en osaa vastata
- tihku
Tässä pari yleisohjetta:
- http://mikropc.net/nettilehti/pdf/0911200650.pdf
- http://www.kaspaikka.fi/savonlinna/siirtokuva/valmistus.htm
Goolettamalla löytynee lisääkin. Omakohtaista kokemusta ei tosin ole, miten toimivat. Kiinnostustusta olisi itsekin kokeilla, mut laser-tulostimiin on hankalaa löytää siirtopaperia, jonka kuva kiinnitettäisiin silittämällä.- Jippii...
Kiitos tuhannesti ja hyvää syksyn alkua!
- että kestää
Kestivätkö iron on transfer kuvat tyynyliinassa? Luulen, että kuville voi sanoa heihei, kunhan tyynyliinat pestään pyykkikoneessa 60-asteen lakanapesulla ja tehokkaalla pesuaineella. Mulla oli joskus kauan sitten pari t-paitaa näillä transferkuvilla. Ehdin pitää niitä muutamia kertoja, sitten äiti pesi ne kaikista kielloista huolimatta kuudessakympissä. Eipä ollut kuvista paljoakaan jäljellä sen jälkeen.
- ainavalmispyykkkäri
...sabluunat ja kangasvärillä laittaisin sillä muovikalvot ei pesua juuri kestä.
Tyynyliinat,kuten muutkin petivaatteet pitäisi kuitenkin pestä silloin tällöin väh 60 asteessa jotta eivät ala näyttää tuhruisilta.
Sitäpaitsi sabluunan kanssa voit tehdä omannäköisesi tekstit kun teet sabluunat itse. Ei se kovin vaikeaa ole.
Väritkin ovat persoonallisempia.
Tietokoneavusteiset tekstit tuntuvat sitäpaitsi tahmeille poskessa...
Nykyiset tekstiä tai kuvia sisältävät tekstiilit kannattaa pestä nurin käännettynä ja noin 30-40 asteen lämmössä.Koskee myös niitä t-paitoja... Kannattaa myös kertoa äideille,että lukevat pesuohjeet yleensäkkin vaatteista,harvoja t-paitoja on tarkoitettu 60-asteiseen veteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232