tekstin painatus kankaalle

ostinko turhaan

Haluaisin silittää tyynyliinojen päälle tekstejä esim.:sweet dreams ja muita samankaltaisia.
Ostin jo kaupasta oikeaa paperia HP-iron-on transfers, mutta nyt en löydä ohjeita miten ne pitäisi tehdä.
Sen vain tiedän, että teksti pitää tulostaa väärinpäin kirjoitettuna. Osaisko joku neuvoa minua???
Kiitos jo etukäteen.

5

3432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 323254

pääset kun ostat valmista tulostuskangasta sitten vaan silität sen kaksipuoleisella liimaharsolla kiinni. vars. kysymykseesi en osaa vastata

• tihku
      • Jippii...

Kiitos tuhannesti ja hyvää syksyn alkua!

• että kestää

Kestivätkö iron on transfer kuvat tyynyliinassa? Luulen, että kuville voi sanoa heihei, kunhan tyynyliinat pestään pyykkikoneessa 60-asteen lakanapesulla ja tehokkaalla pesuaineella. Mulla oli joskus kauan sitten pari t-paitaa näillä transferkuvilla. Ehdin pitää niitä muutamia kertoja, sitten äiti pesi ne kaikista kielloista huolimatta kuudessakympissä. Eipä ollut kuvista paljoakaan jäljellä sen jälkeen.

• ainavalmispyykkkäri

...sabluunat ja kangasvärillä laittaisin sillä muovikalvot ei pesua juuri kestä.
        Tyynyliinat,kuten muutkin petivaatteet pitäisi kuitenkin pestä silloin tällöin väh 60 asteessa jotta eivät ala näyttää tuhruisilta.

Sitäpaitsi sabluunan kanssa voit tehdä omannäköisesi tekstit kun teet sabluunat itse. Ei se kovin vaikeaa ole.
        Väritkin ovat persoonallisempia.
        Tietokoneavusteiset tekstit tuntuvat sitäpaitsi tahmeille poskessa...

Nykyiset tekstiä tai kuvia sisältävät tekstiilit kannattaa pestä nurin käännettynä ja noin 30-40 asteen lämmössä.Koskee myös niitä t-paitoja... Kannattaa myös kertoa äideille,että lukevat pesuohjeet yleensäkkin vaatteista,harvoja t-paitoja on tarkoitettu 60-asteiseen veteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4528
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2551
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2394
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1732
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1407
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1277
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe