TV 1;ltä tuli

hyvä dokkari

scientojen touhuista.

Eipä ole ihme,että niillä on jäsenkato meneillään.

"The internet kills bullshit-religions and that is fact!!!"

7

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhahhhei

      jotta ne, jotka ohjelman missasivat, voivat korjata asian, tässä linkki:

      http://areena.yle.fi/video/1236468

      Näkyy vielä kuukauden. Mitään kovin uuttahan tuossa ei ollut, tuttua huttua, mutta toki hyvä että valtakunnan verkossakin näytetään mistä on kyse.

    • Dekkari.

      ....hieno nähdä kuinka kirkon edutaja kiemurteli ja yritti selittää asioita edukseen.

      Tuon edustajan puheissa vahvistui vain ajatus kusetuksesta.

      "Valhe on luomista", näinhän scientologit asiaa selittävät.

      D;)

    • Antisykoloogi

      on vain yksinkertaisesti toimivin ja paras. Psykoloogia ja muut vastaavat on ihan humppapumppaa, todella säälittäviä räpellyksia suoranaisia kusetuksia! MAC vastaan Wintows... Buahahahahahaaaaaaaaaaa

      • Huhahhhei

        tätä vastaansanomattoman perusteellista, vakavastiotettavaa ja älykkyydellään vastakommentit maanrakoon jyräävää verbaali-akrobatiaa tuottaaksesi sinä olet maksanut lahkollesi tähän mennessä... Kuinka paljon?


      • kouluesimerkki siitä

        mitä aivopesu aiheuttaa....


    • se vanha tuttu

      Sainko otsikolla huomiosi? Hyvä!

      Nythän on niin, että oikein käytettynä scientologian teknologiat toimivat ja ovat auttaneet tuhansia ja taas tuhansia parempaan elämään.

      Jopa scientologiaa vastaan hyökänneet entiset scientologit myöntävät saaneensa avun. Eiväthän he muuten olisi menneet edes mukaan saati olleet siellä kymmeniä vuosia.

      Sea Org on Pelkokerroin potenssiin miljardi vuotta, jossa yökastelijoista tehdään machomiehiä/naisia. Koska tällä palstalla kaikki täytyy vääntää rautalangasta, ilmoitan, että tämä oli tarkoitettu kuvainnolliseksi.

      Jokainen, joka sinne menee (vapaaehtoisesti), tietää tasan tarkkaan, että kovaa tulee olemaan. Mutta omien rajojensa etsiminen ja löytäminen on myös hurjan hauskaa, varsinkin hyvien ystävien seurassa.


      Naisena minulla on ihan ikioma analyysi noista turpaan vedoista sun muista, eikä siihen Freudia tarvita.

      Kun herkästä pojasta kasvatetaan macho ja kielletään vielä seksikin, niin mitä hän tekee hormonimyrskyssään? Iskee toisia samanlaisia turpaan, tietysti. Niin yksinkertaista se on.

      Scientologia on menestynyt aivan liian hyvin, että se voisi enää hävitä planeetalta. Jos se kielletään, se nousee jossain toisessa muodossa.

      Mikä minua huvittaa noita exjohtajia kuunnellessa, on se, kuinka he ovat edelleen niin scientologeja. He tunnustavat koko maailmalle olleensa huonoja johtajia. Tunnustukset ovat osa scientologian kuntotiloja (treason, enemy, doubt, liability). Kaikki eivät olleet huonoja, mutta he olivat.

      Luin kesällä oikein hyvän entisen seaorgilaisen kirjoittaman kirjan. Kirja tuli minulle yllätyksenä ja pyytämättä (:P) ja toimi hyvin terapiana myös minulle.

      Hän kertoi koskettavasti tietään itsemurhan tehneen isän ja kuolleen äitinsä löytäneen pikkupojan tiestä läpi elämän ja scientologiaorganisaation Losiin ja huipulle. Hän kertoi avoimesti voitoistaan ja menestyksestään Sea Orgissa sekä hienoista ihmisistä siellä. Saatuaan tietää Xenusta, hän sai raivokohtauksen ja erosi kirkosta. Häntä oli petetty. Koskettava kirja.

      Mutta hänkin kertoi, kuinka ihmisiä ei päästetä pois silloin kun he todella haluavat lähteä. Näin ei ollut ennen ja jos/kun se on totta, niin sen on muututtava.

      Ihmisoikeuksia on turha mainostaa, jos on itse rikkomassa niitä vastaan. (Tai no, ehkä juuri siksi! :P).

      Terveiset sinne Losiin: Muuttakaa heti tuo vankilamaisuus, mutta muuten toivotan teille kaikkea hyvää. Flourish and prosper! Ja teidän tiedottajanne on edelleen aika ihqu puhuu, niin kuin asiat on - hänen näkökulmastaan.

      • swrfdg

        Oikein käytettynä kommunismi, satanismi, natsismi ja höpsismikin toimivat. Mikä tahansa toimii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe