Arsenalin peliliput

Tiivi55

Tietääkö kukaan tai onko kokemusta saako ja jmistä mahdollisesti lyhyellä varoitusajalla syyskuun Arsenaalin kotipeliin lipun. Ei viitsisi heittää yhtenpeliin yli 100 euroa / naama. Jos kokemuskia pliis infotkaa .

14

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaus nro 1
    • lambard

      itse ostin toukokuussa leicester squarelta suht halvalla kaks lippua. kannattaa käydä pelipäivänä tai edeltävänä katsomassa tarjonta.

      • Tiivi 55

        Kiitokset vinkistä. Voisinko vielä saada tarkemmin infoa mistä kohtaa / kentä.

        Etukäteen kiittäen !


      • pe2101

        Olin itse myös toukokuussa 9.5. Emirates Stadiumilla, kun Arsenal voitti Fulhamin 4-0. Olitko muuten samassa pelissä?

        Itse ostin lipun Piccadilly Circuksen lähellä olevasta lippumyymälästä päivää aiemmin ja pakko on tunnustaa, että lippu maksoi 125 puntaa. Pyynti oli aluksi 125 puntaa ja kun menin uudestaan parin tunnin päästä pyynti oli 150 puntaa. En oikein hyväksynyt korotusta ja "johtajan" luvalla sain 125 puntaan lipun. En oikein tiennyt olisiko pitänyt olla tyytyväinen, mutta olinhan päättänyt mennä jo etukäteen peliin.

        Normaali lipun hinta taisi olla jotain 38 puntaa.

        Liityin jo aiemmin jäseneksi Arsenalin Supportes Clubiin, jos olisin saanut lippuja sitä kautta, mutta ei onnistunut.

        Kävin katsomassa nyt klubijäsenien lippuja sivustolla: https://www.eticketing.co.uk/arsenal/tickethub.aspx , mitä juuri nyt on myynnissä, mutta siellä ei ole tarjolla kuin Sunderland-Arsenal -peli 18.9.

        Itsekin ostamani lippu 9.5. oli Fulhamin kannattajien puolella. Siksi niitä lippuja oli varmaan myynnissäkin. Katsomo oli eristetty omaksi katsomokseen. Tietysti minulla oli Arsenalin punavalkokaulaliina päällä, kun menin sisään. Heti ovella varoitettiin, että ei ole "terveellistä" pitää sitä yllä. Laitoin sen taskuun, mutta katsomoon mennessä vartija taas huomautti, ettei se saa näkyä ollenkaan.

        Toisekseen, jos menee peliin, niin kannattaa mennä ajoissa ja käydä vaikka tsekkaamassa vanhalle stadionille päin oleva Arsenalin kannattajien oma klubi. Kannattajille ilmainen, muille 1 punta sisään. Oli sen verran erikoinen tunnelma ja hyvin pieni rakennus halpoine oluineen ja meteli oli kyllä aikamoinen, mutta ulkonakin oli tilaa.

        Kokemuksena futispeli oli ihan must ja jo 60000 katsojankin pauhu on jotain ennenkokematonta puhuttakoon, kun istui vielä vastustajien katsomassa. No, ihan mitään pahempaa ei sattunut kuin pientä "nahinaa", missä tarvittiin järjestysmiehiä. Jälkipeli sitten jatkui pubeissa kohti Lontoon keskustaa...


      • pe2101
        pe2101 kirjoitti:

        Olin itse myös toukokuussa 9.5. Emirates Stadiumilla, kun Arsenal voitti Fulhamin 4-0. Olitko muuten samassa pelissä?

        Itse ostin lipun Piccadilly Circuksen lähellä olevasta lippumyymälästä päivää aiemmin ja pakko on tunnustaa, että lippu maksoi 125 puntaa. Pyynti oli aluksi 125 puntaa ja kun menin uudestaan parin tunnin päästä pyynti oli 150 puntaa. En oikein hyväksynyt korotusta ja "johtajan" luvalla sain 125 puntaan lipun. En oikein tiennyt olisiko pitänyt olla tyytyväinen, mutta olinhan päättänyt mennä jo etukäteen peliin.

        Normaali lipun hinta taisi olla jotain 38 puntaa.

        Liityin jo aiemmin jäseneksi Arsenalin Supportes Clubiin, jos olisin saanut lippuja sitä kautta, mutta ei onnistunut.

        Kävin katsomassa nyt klubijäsenien lippuja sivustolla: https://www.eticketing.co.uk/arsenal/tickethub.aspx , mitä juuri nyt on myynnissä, mutta siellä ei ole tarjolla kuin Sunderland-Arsenal -peli 18.9.

        Itsekin ostamani lippu 9.5. oli Fulhamin kannattajien puolella. Siksi niitä lippuja oli varmaan myynnissäkin. Katsomo oli eristetty omaksi katsomokseen. Tietysti minulla oli Arsenalin punavalkokaulaliina päällä, kun menin sisään. Heti ovella varoitettiin, että ei ole "terveellistä" pitää sitä yllä. Laitoin sen taskuun, mutta katsomoon mennessä vartija taas huomautti, ettei se saa näkyä ollenkaan.

        Toisekseen, jos menee peliin, niin kannattaa mennä ajoissa ja käydä vaikka tsekkaamassa vanhalle stadionille päin oleva Arsenalin kannattajien oma klubi. Kannattajille ilmainen, muille 1 punta sisään. Oli sen verran erikoinen tunnelma ja hyvin pieni rakennus halpoine oluineen ja meteli oli kyllä aikamoinen, mutta ulkonakin oli tilaa.

        Kokemuksena futispeli oli ihan must ja jo 60000 katsojankin pauhu on jotain ennenkokematonta puhuttakoon, kun istui vielä vastustajien katsomassa. No, ihan mitään pahempaa ei sattunut kuin pientä "nahinaa", missä tarvittiin järjestysmiehiä. Jälkipeli sitten jatkui pubeissa kohti Lontoon keskustaa...

        Unohdin mainita vielä yhden hieman kyseenalaisen lipunhankintakeinon, nimittäin "pimeä myynti" Emiritaksen ulkopuolella.

        En kysynyt hintaa, koska paikallinen poliisi oli myös kiinnostunut heistä ja napsi heitä välillä kyytiin, mutta tarjontaa oli ihan kohtuullisesti. Jos haluaa ottaa riskin ja päästä peliin, niin mikä ettei... (viimeinen vaihtoehto ehkä?)


    • Eka kerta

      Mäkin oon menossa 22.9 lontooseen ja 26.9 pois jos kävis jonkun pelin siinä välis kattoo...kait lippuja jostain löytää..

      • eka kerta

    • Tiivi55

      Kiitokset kaikille avusta. Emäntä oli saanut hankittua peliin kaksi lippu joltakin brittiläiseltä futissivulta. Sai ostettua fanilta ja liput saadaan Lontoossa siedettävään hintaan 140 £ yhteensä ja paikkakin tuntuu olevan olevan ok.

      Harmi. En ollut silloin 1.9 pelissä, mutta 25.9. ollaan eukon kanssa menossa. Toivottavasti tulee hyvä peli.

      Tsemppiä lipuissa eka kertalaiselle.

      • eka kerta

        tiivi55 moro,mistähän futissivulta puolisosi oli ne liput oli saanu kiinnostas tietää? Mekin emännän kassa samaan peliin mentäs,jos vaa onnistuis liput saamaan...


      • eka kerta
        eka kerta kirjoitti:

        tiivi55 moro,mistähän futissivulta puolisosi oli ne liput oli saanu kiinnostas tietää? Mekin emännän kassa samaan peliin mentäs,jos vaa onnistuis liput saamaan...

        eikö ole tosiaan hyviä vinkkejä kellään...?


      • eka kertalainen
        eka kerta kirjoitti:

        eikö ole tosiaan hyviä vinkkejä kellään...?

        nyt rupiaa olee vika hetki lipuille!
        siis mistä liput,jos joku kiva henkilö tietäis....


      • eka kertalainen
        eka kertalainen kirjoitti:

        nyt rupiaa olee vika hetki lipuille!
        siis mistä liput,jos joku kiva henkilö tietäis....

        ollaan jo londonissa ja stadioni päivällä tsekattu,puuttus oleellinen eli liput!!!

        Tietääkö joku piccadillyllä tai leicester squarella esim.kojut mistä saa?
        näytti olee teatterilippuja kaupan,vaan ei arsenal matsiin,huomen 25.9 peli,APUVA?


      • eka kertalainen
        eka kertalainen kirjoitti:

        ollaan jo londonissa ja stadioni päivällä tsekattu,puuttus oleellinen eli liput!!!

        Tietääkö joku piccadillyllä tai leicester squarella esim.kojut mistä saa?
        näytti olee teatterilippuja kaupan,vaan ei arsenal matsiin,huomen 25.9 peli,APUVA?

        jollekkin toiselle tiedoks,saatiin "liput" eli joltain faneilta sellaset punakantiset olikohan ne jäsen kortit/kausikortti en tiedä,ne vaan tökättiin lukijaan ja sisällä annettiin heti punakantiset takas.mut siitä kun metrosta tullaan ja oikealle katua. just siinä mistä tieltä ruvetaan nousee portaita stadionille,siinä niitä kauppaajia päivystää..saattovat penkille asti mukavia heppuja olivat !!eihän niitä paikkoja muuten löydä helposti,mutta kaiken kaikkiaan jäi hyvä maku,liekö ollu hyvää tuuria vai mitä,mutta hyvä niin. 150 puntaa kahelta yhteensä,se on normi hinta kuulema siihen aikaan(30 min.enne peliä) jotkut jäivät vielä siinä kyselee lippuja.


    • Minni_lii

      Apua !! Osaisiko kukaan auttaa mistä saisin ostettua 2 lippua 23.01.2016 pelattavaan arsenal-chelsea peliin ? Kiitos !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe