Kyllä MiniManista tulis KallisMani suuren remontin jälkeen..maksattavat remonttinsa asiakkailla huomattavasati kallistuneina hintoina. Herätkää!!
MiniMani?
15
1424
Vastaukset
- kallekuluttaja
Laajennettu minimani vaikuttaa miellyttävältä marketilta,
mutta ne rasittavat kassajonot tuli laajennuksen myötä.
Esim.viimeviikolla ke klo 19.30 vain kolme kassaa käytössä ja
kaikilla pitkät jonot. Hintatason muutoksesta en tiedä, mutta
aiemmin on ollut melko edullinen, ja hyvät valikoimat. - pöhkövalittaja!
Mee lidliin kauppaan! Se on köyhien kauppa! JA vaikka minä olen köyhä käyn mielummin minimanissa koska siellä on hyvää ja tuoretta tavaraa! Ostan esim lihaa tiskiltä VAIKKA olis kallista mutta se on ainakin tuoretta! Vihanneksia ja muutakin terveellistä ostan sieltä! Mutta saahan sieltä minimanistakin halvalla sitä lihottavaa roskaruokaa ;)
- tuorettalihaa
Ostat lihaa tiskiltä, koska se on ainakin tuoretta??? Hahaha! Entisenä lihatiskin työntekijänä voisin kertoa sinulle, kuinka mahtavan tuoretta tuo liha tuolla tiskissä on :D Itse en osta mitään lihaa mikä ei ole tehtaalla pakattu, se on varma! Elä sinä vain unelmissasi :)
- hyrytysyssyssäää
tuorettalihaa kirjoitti:
Ostat lihaa tiskiltä, koska se on ainakin tuoretta??? Hahaha! Entisenä lihatiskin työntekijänä voisin kertoa sinulle, kuinka mahtavan tuoretta tuo liha tuolla tiskissä on :D Itse en osta mitään lihaa mikä ei ole tehtaalla pakattu, se on varma! Elä sinä vain unelmissasi :)
nyt pyörittää? Näyttänyt naamat tiskin takana vaihtuneet...
- hävetkää
MAXIMANI
Olen huomannut saman hinnat ovat nousseet.
Esimerkiksi valkosipulin hinta ennen kilohinta 4,70€ nyt 5,90€ ja samaa hintatason nousua kautta linjan.
Paljon turhantavaran seisotus tilaa, päivittäistavaran kuluttajat maksavat nyt siitäkin.- ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Siis oikeesti?? Voi helvetin köyhät!
- tämänkin
kirjoitti??Kaupan pitäminen on liiketoimintaa.
Kuka sitä nyt ilman voitontavoittelua mitään tekee??
taitaisi olla pohjois-korea oikea maa sinulle?- kesto idiootti
Sellainen idiootti ei tiedä liiketoiminasta mitään, joka luule ettei asiakkaat ole hintatietoisia.
Joo, ei sinne pohjois-koreaan köyhillä ole varaa lähteä retkeilemään, joten taitaa ainakin sinulta jäädä se tekemättä.
- pettynyt asiakas
oli ennen remonttia suhteellisen edullinen kauppa ja kaikki oli siellä järjestyksessä,nyt remontin hinnat selvästi nousivat selvästi porvarimaiseen tyyliin kyseisen ketjun omistajat maksattavat asiakkailla remontin tuplasti ja kaikki kyseisessä liikkeessä on suloisessa epäjärjestyksessä:) nykyisin käyn minimanin sijaan paljon ennemmin Lidlessä sieltä saa paljon halvemmalla samat tarvikkeet eikä tarvii ravata maitopurkin takia satoja metrejä!
- ++++++++++++++++++++
JOo tossahan se tuli! Minimani on huono kauppa kun pitää ravat satoja metrejä maitopurkin takia! Siis nyt saa liikaa "liikuntaa" kun käy minimanissa! Voi,voi jos läskit vahingossa saa kyytiä :) Siis oikeesti käykää te laiskat ja lihavat siellä lidlissä... ei se kauppa siihen kaadu! Katsos kun minimanissa käy ihmisiä joilla on rahaa! Niin ja kyllä kiitos ostan lihani tiskiltä! olen itse ollut lihatehtaalla töissä joten tiedän mitä valmisjauhelihapaketit sisältää! Kaikkee ihanaa ;) Kyllä pöntiön liha on vaan hyvää!! Mutta mistäs sitä voi köyhät tietää!? hah,hah,hah... naurattaa nuo valittajat! ensin valitettaan kun ei saatu ilmasta kakkua ja kaffia, nyt valitetaan kun on maitohyllyt liian kaukana! Voi,voi jos saa liikaa liikuntaa! Autotkin ajetaan invapaikoille kun pitää saada auto niin lähelle ovia kun mahdollista!
- Ruis pähkylä
Ainakin jauhoja saa tarjouksesta aika halvalla minimanista 0,49 eurolla 2 kg, kun Lidlissä maksaa 0,59 euroa 2 kg ja halpahallissa taitaa olla jotain 0,89 euroa 2kg.
Jauhoista sitä voi leipoa pizzaa ja pullaa, ei tarvi ostaa valmiina, mikä tulis tosi kalliiksi.
Hernekeittokin näyttää olevan tarjouksessa 2 purkkia 435g/purkki 1 eurolla.
Yhdestä purkista syö kahtena päivänä hernesoppaa.
Ei vaan ole jalostajan hernekeittoa, vaan kymppihernekeittoa, mutta kyllä sekin menee kun on nälkä.
Kaikki hernekeitot on nykyään niin suolattomia ja mauttomia, että täytyy laittaa lisämausteita joukkoon.
Lihapullia kun laittaa hernekeiton joukkoon, niin saa aika hyvää hernekeittoa ja vielä sulatejuustoa.- gfgfgfgfgfgfgf
Että pitäsi ostaa ja myydä samalla millä ostaa. Voi teitä. Alkakaa yrittäjäks niin tiedätte mihin voittonne laitatte. Mini maninkin pitää sijoittaa voittonsa johonkin että ei verottaja vie kaikkea. Tässä tapauksessa on järkevin tehdä niin että otetaan 30 milliä velkaa ja saadaan poistoja ja asiakkaat maksavat velat korotettuine hintoineen. Herätkää todellisuuteen. Te Mini manin asiakkaat te maksatte sen talon laajennuksen eikä kukaan muu.
- äö
gfgfgfgfgfgfgf kirjoitti:
Että pitäsi ostaa ja myydä samalla millä ostaa. Voi teitä. Alkakaa yrittäjäks niin tiedätte mihin voittonne laitatte. Mini maninkin pitää sijoittaa voittonsa johonkin että ei verottaja vie kaikkea. Tässä tapauksessa on järkevin tehdä niin että otetaan 30 milliä velkaa ja saadaan poistoja ja asiakkaat maksavat velat korotettuine hintoineen. Herätkää todellisuuteen. Te Mini manin asiakkaat te maksatte sen talon laajennuksen eikä kukaan muu.
Meinaatko että kaupungin muut kaupat on ilmaiseksi rakennettu?? Tai että vaikka Prisman parkki paikoiksi ostettu kp kirjapaino talo maksetaan jostain taika taskusta.
Itse ainakin tykkään käydä uudessa minimanissa lihatiski on ylivoimasesti kaupungin paras, on mistä ostaa ja jotain uutta ja erillaista. Seuraan kanssa hintoja aika tarkasti ja voin vain todeta että kyllä ne pari pussia mitä aina ostaa tulisi huomattavasti kalliimmaksi vaikka saisinkin vaivaisen 1-2 % bonusta tai säälittäviä plop ploppeja mitä lie palloja.
Ja mitä henkilökuntaan tulee aivan BEST - kukahankumma
äö kirjoitti:
Meinaatko että kaupungin muut kaupat on ilmaiseksi rakennettu?? Tai että vaikka Prisman parkki paikoiksi ostettu kp kirjapaino talo maksetaan jostain taika taskusta.
Itse ainakin tykkään käydä uudessa minimanissa lihatiski on ylivoimasesti kaupungin paras, on mistä ostaa ja jotain uutta ja erillaista. Seuraan kanssa hintoja aika tarkasti ja voin vain todeta että kyllä ne pari pussia mitä aina ostaa tulisi huomattavasti kalliimmaksi vaikka saisinkin vaivaisen 1-2 % bonusta tai säälittäviä plop ploppeja mitä lie palloja.
Ja mitä henkilökuntaan tulee aivan BESTHenkilökunta p...... lukuunottamatta muutamaa kassaa. Työkalut / koneet laadultaan vähän heikohkoja ainakin mitä on tullut hankittua. Parempi ostaa laatutavaraa muualta jos niitä haluaa.
- ALLAHU EKBER
ESIM ATRIAN VERIMAKKARA MAKSOI ENNEN 1,90 EU
NYT 3,00 EUROA ELI NOUSI HINTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750