Moikka. Olen 22 v. nainen ja lyhytkasvuinen ja minun lyhytkasvuisuuteni on Rusto-hiushypoplasia.
Olen noin 120 cm pitkä ja pystyn liikkumaan täysin normaalisti ym.
Mutta nyt asiaan. Avopuolisoni on normaalipituinen, eikä hänen suvussaan ole lyhytkasvuisia. Jos olen oikein ymmärtänyt tuo Rusto-hiushypoplasia on peittyvästi periytyvä, joka siis käsitykseni mukaan tarkoittaa sitä, että mahdollisuus saada lyhyt lapsi on pieni..
No ei sen niin väliä onko lapsi lyhyt vai ei, mutta tietysti toiveena normaalipituinen.
Olisi mukava kuulla muiden lyhytkasvuisten äitien kokemuksia, kuinka raskausaikana on päässyt liikkumaan (siinä vaiheessa kun on jo iso maha) ja kuinka hyvin olette selviytyneet arjessa pienen vauvan kanssa.
Olisi myös mukava kuulla mitä ratkaisuja olette tehneet esim. pinnasänkyjen kanssa. Alussa kun vauva on pieni sängyn pohja on ylempänä, mutta kun lapsi kasvaa lasketaan pohja alas, ja sinne sängyn pohjalle ei kyllä näin pienen naisen kädet tahdo ylttää..
vauvakuumeilua
nestlea
0
1014
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1733326Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1022559Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572410Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276902326Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen82259Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue301612Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling351517Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81350- 831347
- 731190