Rhodoksesta käsin vierailimme Marmariksessa kesäkuussa.Kävin puolittain pakollisella käynnilllä Marmariksen Kultakeskuksessa. Myynti oli hyvin agressiivista, joten ostin,tosin hopeisen kaulaketjun. Kun
palasimme takaisin hotelliin Rhodokselle, laitoin ketjun ensi kertaa kaulaani ja kuinkas ollakaan se katkesi. Hotellista soitettiin ystävällisesti Kultakeskukseen ja siellä luvaattin "no problem". Lähetin siis ketjun sekä kaikki kuitit ja paperit Marmarikseen - ja sinne jäivät. Minkäänlaista korvausta tai yhteydenottoa ei ole kuulunut. Olkaa siis varovaisia, rikkinäisiä tavaroita ei vaihdeta, kuten olemme Suomessa tottuneet!
Kultakeskus
5
587
Vastaukset
- Hohohohohoho
"Olkaa siis varovaisia, rikkinäisiä tavaroita ei vaihdeta, kuten olemme Suomessa tottuneet"
Ihan tosi! - aijaijai
perus fiksu turkin matkaaja... vai ei rihkamakorusta tullut korvausta kirjatussa kirjeessä vaikka kuitit lähetit? !
- oiekai kultakeksus
Liike josta teit ostoksesi oli siis nimeltaan mika? Oliko se se lahella Kipa markettia oleva iso Kultakeksu Vogue?
- cool09
Olihan se. Matkatoimisto vei meidät sinne. Ei siis kyse mistään basaarista, vaan ulkoisesti hienosta paikasta. En kuvittele mitään takaisin saavani, mutta halusin jollakin tavalla töytäistä liikettä.
- Ihmettelen vähän
kuitit jne. Marmarikseen? Kai otit itsellesi ainakin kopiot? Jos et, niin syytä itseäs kun ei ole enää mitään tositteita ostosta, saatikka "vaaraa" että tulisit paikan päälle vaatimaan korvausta. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta aikuisen ihmisen pitäisi osata sanoa EI. Minulle ei missään maankolkassa myydä väkisin yhtään mitään. Ilman tarkoitusta loukata, tekisi mieli sanoa, että tyhmyydestä sakotetaan. En puolustele ko. kultakeskuksen menettelyä millään tavalla, mutta hieman ihmettelen omaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842