Tuolla jossain alemmassa viestissä sanottiin, että kun forestin antaa vaikuttaa piipussa 2-3 tuntia, niin tulee puhdasta. Heräsi kysymys, voiko liian pitkäaikainen käsittely vaurioittaa piippua?
Vastaukset 3
- Vaurioita.
Itse olen joskus antanut olla vaahdot piipussa yön yli.
- Mie Erälehti vitjast
Eiks ohjes ollutkii, jot vaado voip jäättää piippuu?
- paukku pate
Mie Erälehti vitjast kirjoitti:
Eiks ohjes ollutkii, jot vaado voip jäättää piippuu?
ei voi, aine reagoi vain kuparin kanssa. joidenkin aineiden kanssa on todettu että myös lyijy lähtee. Tosin en tiedä kumpaan tämä aine on tarkalleeen tarkoitettu. Syöpymiä se ei piippuun kuitenkaan tee. Lyijy ja kupari on paljon pehmeämpiä kuin rauta/karkaistu teräs. Jokunen tunti ja sen jälkeen, puhdistus ja öljyäminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4121651- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38757Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29714- 55691
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88537
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi33488