~ Sydänpuolet ~

~ ♥♥ ~

Jos haluat minua tänään
etkä jaksa
odottaa huomiseen

Saat vain minut
et sydäntäni

Jos kuljet kanssani
läpi pimeän metsän
läpi utuisten peltojen

susien keskeltä
karhujen vainioille

Ja vieläkin pidät kädestäni

Silloin sinä saat sydämeni
ja saat kaiken

Saat kaiken
mikä ei ole myytävänä
ja sen mikä kestää

läpi elämän ~

~ ♥♥ ~

http://www.youtube.com/watch?v=GJ62_V57Ux4

8

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16

      Mä tykkään näistä sun runoistasi. Tämän runon kohdalla mulle tuli tosin tunne, että tosta keskiväliltä puuttuu jotain. Tämä nyt on vain lukijan mielipide, mutta jotain olisit voinut lisätä tuohon "susien keskeltä
      karhujen vainioille" jälkeen. Kirjoittaja tekee tietenkin kuten tekee ja lukija lukee ja kiittää :)

      • minä olen ajatellut nämä Sudet ja Karhut tässä "vertauskuvallisesti" ja nämä
        edellisen säkeen kaksi jaetta

        läpi pimeän metsän
        läpi utuisten peltojen

        ja sitten

        susien keskeltä
        karhujen vainioille

        liittyvän toisiinsa... Pimeän metsän sudet ja utuisten peltojen karhut
        jotka kuvaavat ihmisiä ja elämän ongelmia yleisellä tasolla...
        Ja vasta sitten kun nämä vaikeudet on kestetty niin parisuhde voi lujittua ja
        vieläkin olla " käsi kädessä ", lujalla pohjalla...

        ja siksi en ole lisännyt mitään mielestäsi vaillinaisiin säkeisiin...

        *
        Mutta oikein ilahduttavaa kuulla että runoni ovat miellyttäneet sinua ja olet
        tykännyt lukea niitä... :))

        Oikein kivaa päivää sinulle toivottelen ! :))

        Terkuin (*J*)


    • *

      Kauniisti runoiltu ja ajatus mukana. Näinhän se menee.
      Kiitos.

      • Niin,tunteet ja luottamus tarvitsee aikaa, mutta tämä seksuaalikeskeinen aikakautemme
        on tuhonnut nämä perinteiset arvot...oikean seurustelun...
        ja minä en ole ollut näissä asioissa yhtään viisaampi koska olen
        miltein aina kiivennyt väärinpäin puuhun...

        Mutta onneksi olen nyt mielestäni oikeilla jäljillä... ja se tuntuu hyvältä...sydämmessä...:))

        Kiitos sinulle palautteestasi ! :))
        ja kivaa päivää !

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=UrXWMOHZIeY


    • .

      .

    • scarabaeus

      runotuotantosi on mittava kattava ja joskus
      pökerryttävän
      ökkö
      mutta tähänpä tekee mieleni laittaa vastaruno
      joka on ollut varmaankin ehkä täälläkin esillä
      mutta jotenkin tuli mieleeni tätä lukiessani
      ¤
      Missäs on sen sankarin takki?

      Ei kilahtele nauru,
      heljähtele laulu.
      Viipyilee.
      Etsien ja harhaellen käyskelee,
      kompustellen tuulten viskomana,
      kuusistossa synkäs pyörähdellen
      vasten sammaleista seinää
      hymyellen.
      Iloliemet, tulten helmat
      kultakeltahiset kipinöiden
      räikynöi.
      Väikkyvi kuin kultasuu.

      Ehtikö aurinko jo lännen reunaan?

      -
      Kirjoittamisiin !

      • yritin jopa googlettaa mutta en löytänyt kuin ökkömönkijäisen ja se on
        vissiin Mäntykiitäjän toukka...

        Ja kaikenlaisia epämääräisiä " ökköjä" löydän välillä lattialta, mutta että
        runotuotantoni on ajoittain "pökerryttävän ökkö " ei sano minulle mitään...

        Noh... mut kai se sit niin on kun sanot... :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe