~ ♥♥ ~
Jos haluat minua tänään
etkä jaksa
odottaa huomiseen
Saat vain minut
et sydäntäni
Jos kuljet kanssani
läpi pimeän metsän
läpi utuisten peltojen
susien keskeltä
karhujen vainioille
Ja vieläkin pidät kädestäni
Silloin sinä saat sydämeni
ja saat kaiken
Saat kaiken
mikä ei ole myytävänä
ja sen mikä kestää
läpi elämän ~
~ ♥♥ ~
http://www.youtube.com/watch?v=GJ62_V57Ux4
~ Sydänpuolet ~
8
400
Vastaukset
- 16
Mä tykkään näistä sun runoistasi. Tämän runon kohdalla mulle tuli tosin tunne, että tosta keskiväliltä puuttuu jotain. Tämä nyt on vain lukijan mielipide, mutta jotain olisit voinut lisätä tuohon "susien keskeltä
karhujen vainioille" jälkeen. Kirjoittaja tekee tietenkin kuten tekee ja lukija lukee ja kiittää :)minä olen ajatellut nämä Sudet ja Karhut tässä "vertauskuvallisesti" ja nämä
edellisen säkeen kaksi jaetta
läpi pimeän metsän
läpi utuisten peltojen
ja sitten
susien keskeltä
karhujen vainioille
liittyvän toisiinsa... Pimeän metsän sudet ja utuisten peltojen karhut
jotka kuvaavat ihmisiä ja elämän ongelmia yleisellä tasolla...
Ja vasta sitten kun nämä vaikeudet on kestetty niin parisuhde voi lujittua ja
vieläkin olla " käsi kädessä ", lujalla pohjalla...
ja siksi en ole lisännyt mitään mielestäsi vaillinaisiin säkeisiin...
*
Mutta oikein ilahduttavaa kuulla että runoni ovat miellyttäneet sinua ja olet
tykännyt lukea niitä... :))
Oikein kivaa päivää sinulle toivottelen ! :))
Terkuin (*J*)
- *
Kauniisti runoiltu ja ajatus mukana. Näinhän se menee.
Kiitos.Niin,tunteet ja luottamus tarvitsee aikaa, mutta tämä seksuaalikeskeinen aikakautemme
on tuhonnut nämä perinteiset arvot...oikean seurustelun...
ja minä en ole ollut näissä asioissa yhtään viisaampi koska olen
miltein aina kiivennyt väärinpäin puuhun...
Mutta onneksi olen nyt mielestäni oikeilla jäljillä... ja se tuntuu hyvältä...sydämmessä...:))
Kiitos sinulle palautteestasi ! :))
ja kivaa päivää !
Terkuin (*J*)
http://www.youtube.com/watch?v=UrXWMOHZIeY
- .
.
- scarabaeus
runotuotantosi on mittava kattava ja joskus
pökerryttävän
ökkö
mutta tähänpä tekee mieleni laittaa vastaruno
joka on ollut varmaankin ehkä täälläkin esillä
mutta jotenkin tuli mieleeni tätä lukiessani
¤
Missäs on sen sankarin takki?
Ei kilahtele nauru,
heljähtele laulu.
Viipyilee.
Etsien ja harhaellen käyskelee,
kompustellen tuulten viskomana,
kuusistossa synkäs pyörähdellen
vasten sammaleista seinää
hymyellen.
Iloliemet, tulten helmat
kultakeltahiset kipinöiden
räikynöi.
Väikkyvi kuin kultasuu.
Ehtikö aurinko jo lännen reunaan?
-
Kirjoittamisiin !yritin jopa googlettaa mutta en löytänyt kuin ökkömönkijäisen ja se on
vissiin Mäntykiitäjän toukka...
Ja kaikenlaisia epämääräisiä " ökköjä" löydän välillä lattialta, mutta että
runotuotantoni on ajoittain "pökerryttävän ökkö " ei sano minulle mitään...
Noh... mut kai se sit niin on kun sanot... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
