Kristityt sekä satanistit. Jotta uskoo saatanaan pitää uskoa myös jumalan ja jeesuksenkin olevan olemassa. Dilleä toimintaa uskoa moisiin
Uskovaisia hihhuleita olette molemmat
8
596
Vastaukset
- Köh
No mutta mietippä tätä: valtaosa satanisteista ei usko persoonalliseen "pahaan" eli "saatanaan".
- 6446565654657465465
1) ne siis uskovat persoonalliseen "hyvään" eli "jumalaan", vai? kirkossahan niiden sitten pitäisi rampata.
2) vai uskovatko jonkinlaiseen epäpersoonalliseen "pahaan"? mitähän sellainen mahtaisi olla? pahanmakuinen ruoka? vai hammaskipu kenties? - Hohoo...
6446565654657465465 kirjoitti:
1) ne siis uskovat persoonalliseen "hyvään" eli "jumalaan", vai? kirkossahan niiden sitten pitäisi rampata.
2) vai uskovatko jonkinlaiseen epäpersoonalliseen "pahaan"? mitähän sellainen mahtaisi olla? pahanmakuinen ruoka? vai hammaskipu kenties?1) Ei.
2) Ei.
Tietoa on helposti saatavilla. Pienellä etsimisellä laiskamatokin löytää.
- 16+14
Kannattaa tuomita ennenkuin edes ottaa selville perusteet asiasta. Antaa hyvän kuvan.
- Ateistille punakynää
Kaikki ateistit ovat kommunisteja eli stalinisteja eli natseja. Natsit ovat kristittyjä joten ateistit ovat kristittyjä.
- rgtryuikytrewq
Saatanan palvojat ovat niitä pellejä, kuten kristityt persoonallisine jumalineen. Satanisti on realisti inhokki nihilisti joka teinimäisesti luulee pärjäävänsä porvarillis-kapitalistisen aatteensa kanssa elämässä. Siis satanismi on fanatismia joka kuitenkin johtaa lopulta umpikujaan.
- j890vw56
Mihin umpikujaan?
Meinaatko älylliseen umpikujaan vai mihin umpikujaan?
Onko sinulla paljon kokemusta näistä umpikujista?
Käytännön vinkki:
Kannattaa sitten vähän peruuttaa ja kääntää kelkkaa ja matka jatkuu.
- satanismi . fi
Väärin. Satanistit eivä usko saatanaan. Ota asioista selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161