Uskovaisia hihhuleita olette molemmat

Ateisti.

Kristityt sekä satanistit. Jotta uskoo saatanaan pitää uskoa myös jumalan ja jeesuksenkin olevan olemassa. Dilleä toimintaa uskoa moisiin

8

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köh

No mutta mietippä tätä: valtaosa satanisteista ei usko persoonalliseen "pahaan" eli "saatanaan".

• 6446565654657465465

1) ne siis uskovat persoonalliseen "hyvään" eli "jumalaan", vai? kirkossahan niiden sitten pitäisi rampata.

2) vai uskovatko jonkinlaiseen epäpersoonalliseen "pahaan"? mitähän sellainen mahtaisi olla? pahanmakuinen ruoka? vai hammaskipu kenties?

• Hohoo...
        6446565654657465465 kirjoitti:

1) ne siis uskovat persoonalliseen "hyvään" eli "jumalaan", vai? kirkossahan niiden sitten pitäisi rampata.

2) vai uskovatko jonkinlaiseen epäpersoonalliseen "pahaan"? mitähän sellainen mahtaisi olla? pahanmakuinen ruoka? vai hammaskipu kenties?

1) Ei.
        2) Ei.

Tietoa on helposti saatavilla. Pienellä etsimisellä laiskamatokin löytää.

• 16+14

Kannattaa tuomita ennenkuin edes ottaa selville perusteet asiasta. Antaa hyvän kuvan.

• Ateistille punakynää

Kaikki ateistit ovat kommunisteja eli stalinisteja eli natseja. Natsit ovat kristittyjä joten ateistit ovat kristittyjä.

• rgtryuikytrewq

Saatanan palvojat ovat niitä pellejä, kuten kristityt persoonallisine jumalineen. Satanisti on realisti inhokki nihilisti joka teinimäisesti luulee pärjäävänsä porvarillis-kapitalistisen aatteensa kanssa elämässä. Siis satanismi on fanatismia joka kuitenkin johtaa lopulta umpikujaan.

• j890vw56

Mihin umpikujaan?
        Meinaatko älylliseen umpikujaan vai mihin umpikujaan?
        Onko sinulla paljon kokemusta näistä umpikujista?

Käytännön vinkki:
        Kannattaa sitten vähän peruuttaa ja kääntää kelkkaa ja matka jatkuu.

• satanismi . fi

Väärin. Satanistit eivä usko saatanaan. Ota asioista selvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe