Eräänä kesäisenä iltana..

-[s]aint-

Tämä on ensimmäinen tarinani täällä.
Kommentoikaahan.
---------------------------------------------

Istahdin alas puun varjoon, ja katselin aurinkoa, joka ei laskisi. Kesäinen ilta oli lämmin ja aurinkoinen, nautin siitä täysin siemauksin.
Aukaisin mustat hiukseni ja laskeuduin makuuasentoon maahan, ja suljin silmäni.
Pian tunsin kuitenkin jonkun katselevan minua.
Avasin silmäni, ja totesin katselijan olevan hymyilevä ystäväni Mella [Melanie].
"Hei Sini. Nätti ilma." Mella istui viereeni samaan aikaan, kun minä nousin istumaan.
Nyökkäsin, ja jäin tuijottamaan Mellan mustaan mekkoon verhoiltua upeaa kroppaa.
Hän hymyili minulle, ja laski kätensä paljaalle polvelleni.
Katsahdin häntä ensin hämmästyneesti, sitten tajuten tilanteen.
Mella tuli lähelleni, ja hipaisi omilla huulillaan omiani.
Vedin hänet ihan kiinni minuun, suudellen häntä pehmeästi, mutta silti vaativasti, hänen kuljettaessa kättänsä mekkoni helman alla.
Hän kaatoi minut makaamaan maahan, ja laski olkaimeni, ja riisui hitaasti mekkoni.
En käyttänyt kesäisin rintsikoita enkä alushousuja, joten ensin paljastuivat rintani, sitten kumpuni, jossa oli pieni karvakolmio.
Mella hymyili, ja nousi päälleni suutelemaan minua.
Vastasin suudelmaan alkaen riisua hänen mekkoaan, jonka hän itse riisui lopulta pois.
Makasimme alasti päällekkäin, auringon paistaessa kauniisti puiden oksien välistä meidän yllemme.
Mella lähti laskeutumaan alas, suudellen kaulaani, ja imaisten kovettuneen nännini suuhunsa, imeskellen sitä.
Suljin silmäni huokaisten hiljaa, silittäen Mellan punaisia hiuksia.
Mella jätti nännini rauhaan, laskeutuen alemmas suudellen mahaani, napaani.. Kumpuni kohdalla tunsin hänen kuuman hengityksensä, ja pian hänen huulensa, kun hän painoi suudelman kumpuni päälle. Pian hän kuitenkin levitti haarojani, nostaen jalkani koukkuun, ja työntäessään kielensä nuolemaan minua hitaasti, koko ajan nopeuttaen.
Huokailin onnesta, kovaäänisesti, ja puristin Mellan hiuksia nyrkissäni.
Hänen vauhtinsa vain kiihtyi, ja hän työnteli sormeaan samaan aikaan sisälleni.
Tunsin, ettei orgasmi ole kaukana.
Tunsin tutun kuuman tunteen vastassani, ja päästin kovaäänisen voihkauksen, kun suurella voimalla laukesin vasten Mellan enkelin kasvoja.
Hän nosti minut seisomaan, ja suuteli minua.
Tansimme niityllä, ja juoksimme hiekalla. Kävelimme suudellen veteen.
Sinä iltana rakastuin.

7

13616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      ihanaa.. :)

      • -[s]aint-

        Kiitos. Hyvä että joku tykkää. :]


    • Ihminen.

      Muuten hyvä, mutta meni liian nopeasti asiaan. =(

      • -[s]aint-

        Noh, tämä oli ensimmäinen kirjoitukseni. Ensi kerralla teen sitten vähän pidemmän. :>


    • minukka

      ... loistava! Sopivan romanttinen, ei liika turhaa jauhamista! TÄYDELLINEN! kirjoitappa toinenki:) Kiitos!

      • -[s]aint-

        Kiitos, kiitos. :>
        Kirjoitan heti kunhan koulukiireiltäni joudan.


    • Pikkumyy

      Liikaa alkuhöpinöitä ("Oi, kun sää oli kaunis!"), roskaa. Ja vain pari hassua riviä nuolemista. Ja saiko mella kans osansa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe