Omistan ATI Radeon 4650 näytönohjaimen, jossa on HDMI-liitin. Siitä menee kuva Samsungin 40' FULL HD taulutelevisioon. Kun asensin Windows 7:n niin en saa enään valittua tietokonenäyttöön 1920×1080 resoluutionta joka kloonautuisi taulutelevisioon. Maksimiresoluutio on nyt 1680x1050, joten taulutelevisioon jää mustat reunat joka puolelle katsoessa 16:9 materiaalia. Kuvan skaalauskaan ei riitä CCC:ssä. Windows XP:ssä sain tuon 1080 resoluution. MIkä mättää? Ajurit yms. uusimmat.
1080 resoluutio kadonnut
päätä särkee
1
521
Vastaukset
- mulla sama HDMI
Mulla on sama juttu telkkarin mustien reunojen kanssa (vaikka kuva on säädetty 1080p) HDMI-kaapelia käyttäen, mutta mä sain mustat reunat katoamaan käyttämällä VGA-kaapelia. Telkkari on 37" LG. Jos kokeilit HDMI:llä, kokeile VGA:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109