Omistan ATI Radeon 4650 näytönohjaimen, jossa on HDMI-liitin. Siitä menee kuva Samsungin 40' FULL HD taulutelevisioon. Kun asensin Windows 7:n niin en saa enään valittua tietokonenäyttöön 1920×1080 resoluutionta joka kloonautuisi taulutelevisioon. Maksimiresoluutio on nyt 1680x1050, joten taulutelevisioon jää mustat reunat joka puolelle katsoessa 16:9 materiaalia. Kuvan skaalauskaan ei riitä CCC:ssä. Windows XP:ssä sain tuon 1080 resoluution. MIkä mättää? Ajurit yms. uusimmat.
1080 resoluutio kadonnut
päätä särkee
1
527
Vastaukset
- mulla sama HDMI
Mulla on sama juttu telkkarin mustien reunojen kanssa (vaikka kuva on säädetty 1080p) HDMI-kaapelia käyttäen, mutta mä sain mustat reunat katoamaan käyttämällä VGA-kaapelia. Telkkari on 37" LG. Jos kokeilit HDMI:llä, kokeile VGA:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822