Outlook Expressiini tuli jotain häikkää. Kuvakerivi, jossa oli mm. Address Book hävisi. Soneran tietoturva ilmoitteli että sähköposteja ei voi skannata vakavan vai olikohan vakavien virheiden vuoksi ja pyydettiin ottamaan yhteyttä Administratoriin, siis itseeni, jos ongelma jatkuu.
Ajattelin että voisin asentaa levyltä OE:n edellisen päälle ja se tulisi kuntoon ilman että entistä tarvitsisi poistaa. Tuloksena oli yllättäen että Microsoftin pelit olivat hävinneet, mutta muuta ei näyttänyt tapahtuneen.
Miten Add and remove Windows components toimii? Miten saan korjattua sähköpostin ja asennettua pelit uudelleen?
Jotain outoa tapahtui
Tällainen tapaus
4
442
Vastaukset
- Tällainen tapaus
Tarkennus vielä edelliseen että käyttikseni on XP.
- juhakorkeapudas
Ja mistäköhän levyltä sen sitten asensin?
Vaihda mielummin vaikka Thunderbirdiin niin loppuu kikkailu turvattoman OE:n kanssa. - fgrtytr
admistrator... ei ole sama kuin pääkäyttäjä...
onko sulla englanninkielinen windows? senkin olisi voinut mainita...- Tällainen tapaus
Kyllä minullakin on administratorin oikeudet. Kokeilin juuri järjestelmän palauttamista ja kaikki korjaantuikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2171474- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41128Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171096Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32850
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38796Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780