Minä-profiilit on avattu käyttäjillemme

Suomi24toimitus

Hei,

kiitos kaikista palautteista.

Minä-profiilit on taas avattu ja käyttäjiemme saatavilla.

Minä-profiilit ovat vielä beta-vaiheessa, jonka aikana teemme aktiivista kehitystyötä ja tämän vuoksi profiilien käytössä esiintyy katkoksia. Beta-vaiheessa tapahtuvan kehitystyön aikana pyrimme vakauttamaan Minä-profiilit suorituskyvyn osalta sekä kehitämme toiminnallisuuksia vastaamaan käyttäjiemme tarpeita.

Suorituskykyyn liittyviä parannuksia teemme vielä tällä viikolla lisää ja myös näiden aikana esiintyy huoltokatkoja.

Pyrimme pitämään katkokset mahdollisimman lyhyinä. Pahoittelemme katkoksien aiheuttamaa haittaa.

Toivomme edelleen palautetta ja kehitysehdotuksia Minä-profiileihin liittyen. Voit jättää palautetta kirjoittamalla viestin tämän tiedotteen jatkoksi, tai palautelomaketta käyttämällä.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

54

2553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11=3+8

      Minä kun en ole koskaan virtuaalikavereita hyväksynyt, niin vieraiden profiilien tapahtumia silti etusivu pullollaan....

    • pliis, pliis, pyydän

      vielä korjailla systeemiä, ei todellakaan ole kiva, että kaikkien kaikki muutokset näkyvät omassa
      profiilissani. Käyköön jokainen lukemassa ne kyseisen henkilön omasta sivusta.
      Kiitos!

    • edelleenkin. Tässä järjestyksessä.

      1. Mahdollisuus oikeasti piilottaa profiili tai osia siitä. Nyt kaikki pääsee ilmeisesti katsomaan lähes kaiken kirjoittamalla osoitelinjalle osoitteen loppuosan? Linkin piilottaminen ei ole tietojen piilottamista. Niin kauan kuin niitä ei saada piiloon, ei minusta saa myöskään väittää käyttäjälle että sellainen mahdollisuus on olemassa, vaikka kuinka on beta.

      2. Ne tapahtumat. Mieluiten kokonaan pois mutta ainakin mahdollisuus poistaa niitä siitä listalta itse!

      • 21 = 9+?

        Joo, kaikki saa näkyville, kun jatkaa osoitekentässä osoitetta,
        eli ihan turha piilottaa profiiliaan. Ja toinen on profiilikuva,
        vaikka siinä on se "musta anonyymi pää", niin sitä klikkaamalla näkyy
        profiilikuva jo ennen kuin ylläpito on ladannut sen ns. virallisesti siihen profiiliin.


    • Pian ex-rek. nikki

      Mä lopetan Suomi24 käytön ja siirryn Faceen. Mitä mä Suomi24:n kopiolla teen, kun alkuperäinen Face on käytettävänä.

    • Mulle riitti!

      löytyy asetus, että voin poistaa profiilini kokonaan?

    • 20+6 = 206

      Mistä voi poistaa Uutta ja Suosikit osioista tapahtumia ja ihmisiä?
      Vai eikö niitä voi muokata ollenkaan itse?
      Jostain kumman syystä tämä uus minä-tsydeemi on loihtinut mulle
      suosikeiksi aivan tuntemattomia ihmisiä. En halua lukea niiden päivityksiä
      ym. juttuja profiilistani, vaan haluan deletoida ne ihmiset/tapahtumat.

    • Tahtoo pärstäni näky

      Koskas ne uudet kuvat nyt sit tulee näkyvii??? JOutuuko niitä odottamaan viikko tolkulla??

      • Sonloppny

        yksinkertaisesti käy.


      • Sonloppny kirjoitti:

        yksinkertaisesti käy.

        mikähän versio tämä on kun kokoajan pätkii ja jää junnaamaan paikoilleen jos yrität katsoa joitan profillia niin menee suomi24 etusivulle....perkele....


    • Fuck

      ... pelkkää shittii koko systeemi. Täysin arvoton sivu ja mä en ainakaan oo päässy omaan profiiliinii päiväkausii.. siis oikeest!! kui voi olla näin skeidaa?

    • prkl suututtaa

      vierailijoiden käynnit päivity, sama tilanne ollut päällä ensimmäisestä päivästä lähtien.
      TEHKÄÄ JOTAIN:::!

    • Voi itku!

      ..veetuttaa tämä "MINÄ" profiili. Ei olis enää voinut huonommaksi mennä. Kaikki uusimmat postit ja viestit kadonneet. Ei voi poistaa vanhoja viestejä. Jos ette parempaan pysty niin palauttakaa vanha galleria takas. Siellä sentään toimi joitakin jumituksia lukuunottamatta. Voi prkl. sanon minä mitä sählääjiä nämä olevinaan "ylioppineet" mestarit on:(((((

      • Finalcountdowns

        Kun tämä homma ei edisty, ettekö voisi sulkea koko minä-systeemin kokonaan. Ei tätä kukaan kaipaa.


      • oups

        minultakin viestit, tiedä tuota mistä kaivaneetkin jo poistetut viestini, nyt niitä kuitenkin näkyy olevan lähemmäs puolitoista tuhatta ja nämä saapuneita viestejä, lähetettyjä toinen mokoma, huoh...


    • Jäsen xx

      Kyllä vanha galleria oli paljon parempi vaihtoehto kuin tämä Minä juttu. Galleria oli selkeä niin viestien kuin vieraskirjankin osalta. Minä jutussa näkyy vanhat jo itse poistetut viestitkin ja ainakaan minä en ole löytänyt kohtaa mistä näkisi uudet saapuneet viestit. Lisäksi omasta esittelystä näkyy vain pätkä etusivulla, kuin ennen se oli heti luettavissa kokonaan. Lisäksi jos on kuvittanut tarinaansa, niin kuvan näkyvät vain linkkinä, sama juttu vieraskirjassa kuvien osalta. Ne sentään antoivat ilmettä esittelytekstiin. Muutenkin uusi Minä juttu vaikuttaa erittäin sekavalta. Palauttakaa vanha galleria entisessä muodossaan takaisin, se oli kaikkein paras.

    • s24 suurkuluttaja.

      Alkuun toki kangerteluja on ja beta-versiosta kyse varmaan, hyvä niin.

      Tuosta uudesta minä-profiilista ei ole muuta hyvää sanottavaa kuin että se ei jumita silloin kun se toimii.

      Kaikenkaikkiaan tämä uusi minä-profiili on kalpea, hajuton ja mauton edelliseen galleriaan verrattuna. En ymmärrä, miksi tuollainen uusi minä-galleria piti luoda, kun edellinen oli jumittamisia lukuunottamatta todella hieno. Jokainen sai galleriaa tuunata kuvilla ja erilaisilla viesteillä, joka antoi jokaisen omaan galleriaan omanlaisensa persoonan, nykyinen profiili ei erotu massasta. Kaikki on samanlaisia värittömiä päältäpäin.

      "Uutta"-osia joutaa deletoida ensiksi pois, se on täysin turha ja naurettava.

      Vieraskirja oli ennen piristävä uusine viesteineen, nyt sitä tuskin huomaa, jos viestejä tullut. Täysin epäonnistunut uudistus vieraskirjankin osalta. Kuvat vieraskirjassa piristi, mutta tässä uudessa sitä mahdollisuutta ei nähtävästi ole kuin linknkkiä laittamalla.

      Uudistus ei todellakaan onnistunut, sen voi ylläpitokin lukea viesteistä. Toivottavasti tämä beta-versio muuttuu vielä ja radikaalisti. Pitäkää entisen gallerian formaatti ja vaihtakaa väriä, jos haluatte. Tämä uudistus oli todella epäonnistunut, vaikka se toimisi.

      Lisäksi oletusasetukset voisi olla "profiili pimeä", jolloin jokainen saisi itse aukoa, mitä haluaa näyttää.

      Ei, oikeasti edellinen galleria oli paljon käyttäjäystävällisempi ja persoonallisempi. Tuokaa se takaisin.
      Uudistus oli täysin turha.

      • Tää on niin tätä

        Lisäkuvia ei pysty edelleenkään laittamaan MINÄ profiiliin,teksti pyytää vain poistamaan entisiä jotta voit lisätä uusia,vähän huono ottaa kun ei ole entisiä kuvia mistä ottaa. Kuvanlataus valikkoa ei näy missään.ainakaan minun profiilissani.
        Voisko sieltä johtoportaasta joku antaa perusteluja miksi tämä uudistus täyty tehdä,mitä tällä haetaan????
        ##### amatöörit:)


      • 2+19
        Tää on niin tätä kirjoitti:

        Lisäkuvia ei pysty edelleenkään laittamaan MINÄ profiiliin,teksti pyytää vain poistamaan entisiä jotta voit lisätä uusia,vähän huono ottaa kun ei ole entisiä kuvia mistä ottaa. Kuvanlataus valikkoa ei näy missään.ainakaan minun profiilissani.
        Voisko sieltä johtoportaasta joku antaa perusteluja miksi tämä uudistus täyty tehdä,mitä tällä haetaan????
        ##### amatöörit:)

        Tämä on niin turhaa. Käyttäjät ovat erittäin selkeästi tuoneet kantansa esiin. Galleria takaisin, jos ei se nyt vieläkään ole mennyt perille! Sieltä pois vanhentuneet/käyttämättömät profiilit ja lisää tehoa.

        Tämä on täyttä pään seinään hakkaamista. Muissa foorumeissa käyttäjiä todella kuunnellaan.

        Pitääkö kerätä kolehti käyttäjiltä jotta homma saadaan pelaamaan?


    • yks käyttäjä

      Yritin piilottaa yksityisyysasetuksia muuttamalla minä-proliini, samoin poistin kaikki keskusteluihin kirjoittamani viestit, niin edelleen minä-profiili näkyy julkisesti kaikille, samoin kaikki kirjoittamani viestit eri keskusteluissa tällä profiili-nimimerkilläni.

      • yks käyttäjä

        Nyt profiilini olikin jo piilossa. Ilmeisesti kestää jonkun aikaa, että tuo piilotus tapahtuu. Asia on nyt kunnossa. :)


      • allipallipakana
        yks käyttäjä kirjoitti:

        Nyt profiilini olikin jo piilossa. Ilmeisesti kestää jonkun aikaa, että tuo piilotus tapahtuu. Asia on nyt kunnossa. :)

        Mulla sama juttu, eli koitin saada profiilia piiloon, mutta näkyi aina vaan.
        Kurkkasin noin tunnin päästä uudelleen ja oli piilossa. Samoin käy,
        kun kirjautuu ulos, mutta profiili jääkin joksikin aikaa onlineen.
        Kaikki toiminnot tapahtuu viiveellä.


    • Vanhassa vara parempi. Yksinkertaisempi (niin ulkoasultaan kuin toiminnallisuuksiltaankin) galleria toimisi varmaan paremmin ja olisi luotettavamman tuntuinen. Nyt tuntuu siltä, kuin kyseessä olisi ns köyhän miehen facebook.

    • Olen nyt kierrellyt ja lukenut aika nivaskan ihmisten mielipiteitä nyt tehdystä uudistuksesta ja viesti 24:n ylläpidolle on selvä: - 'Uudistus ei vastaa tarkoitustaan. Vanha galleria takaisin'!

      Huonopuoli näissä mielipide-viesteissä on, että ne on siroteltu eri palstoille pitkin suomi24:sta, joten todellista mielipidekuvaa ei nähdä sen laajudessa. Eli 24 kuuntelee huonosti asiakkaitaan, ainut funktio näyttää olevan mainostulot, mutta ei ole mainostulojakaan, jollei ole asiakkaita...

      Siksi ajattelin tyystin kokeilla omaa aloitusta -ainoastaan- sille mielipiteellee, joka viestii, selkeästi ja yksinkertaisesti, vanhan gallerian palauttamista.
      Osallistumalla voi vaikuttaa ja jos nimiä/mielipiteitä tulee runsaasti, ei Suomi24 voi olla reagoimatta asiakkaittensa mielipiteisiin!

      Aloituksen tein; Suomi24 /Keskustelu /Kehitysideat ja tuki /Pulmatilanteet

      • Linklink

        Jaksaako porukat enää kirjoittaa samaa vuodatusta?


      • söpömöökö kirj.matta
        Linklink kirjoitti:

        Jaksaako porukat enää kirjoittaa samaa vuodatusta?

        vain puumerkkinsä, sehän riittää tilastoihin.


        t. möökö vaan,,, :)


      • suomi24:lle, että laittaisivat julkisen äänestyksen siitä, kuka tahtoo vanhan gallerian takaisin ja kuka tahtoo tämän minäjutun. Minusta tämä s24 ei ole enää mikään yhteisö. Tuntuu siltä kuin kaikki olisivat kadonneet maan alle. Jos tää tälläiseksi jää, niin minäprofiili jää kyllä elämään omaa yksinäistä elämäänsä. Ei kiinnosta yhtään, ja eipä näytä muitakaan kiinnostavan.
        Toki vastauksenkin sain ehdotukseen, mutta siitä ei ollut mitään hyötyä. Siinä vaan sanottiin, että me suomi24:ssä kehitämme aktiivisesti uutta minä profiilia.............
        Lopussa luki, että älä vastaa tähän viestiin, sillä se on automaatin lähettämä. Ei ne oikeesti kai kuuntele ketään.


    • Pieleen meni uudistu

      Minä-profiilit ei poista saapuneita eikäö lähetettyjä viestejä.

      • Gillerit

        Kun sinne edes pääsisi siivoamaan profiilinsa rauniot pois. Miksi galleria piti poistaa? Vastauksia! Ei fbn tyylistä systeemiä kehitellä kotikutoisesti....


    • Ei saa auki vierailijoita, ei vieraskirjan viestejä...

    • mattias50

      Mikä muu tässä höpö-uudistuksessa on takana kuin ohjata ihmiset maksullisiin palveluihin...? Sivustot ovat täynnä näitä "koukkuja".

      • Pytystäalas

        voiko nolompaa nimeä edes olla?


    • Turhaa turhaa

      Kyllä ihan peestä oli koko uudistus !!

      Minullakin näkyy kaikki saapuneet viestit siitä saakka, kun olen profiilini galleriaan aikoinaan perustanut. Koitin poistella tosi vanhoja viestejä, mutta nehän onkin palautettu sinne kait pysyvästi, kun eivät lähde sitten niin millään pois. Ja mistä muuten näkee onko sinne tullut uusia viestejä, entisessä se näkyi heti sisäänkirjaantuessa, tässä versiossa pitää mennä ihan saapuneet kansioon saakka nähdäkseen. No onhan siellä nyt vaikka kuin uusia viestejä, kun on vuosienkin takaa palautuneet.

      Vanha galleria takaisin, se oli paljon mukavampi

    • 1+1=3

      ettei jotain hyvääkin...
      Se näissä uusissa minä-profiileissa on hyvää, että vierailijat ei näy enää muille profiilissa kävijöille.

      • 14+19

        Mielestäni juuri vieraslistan tyngän näkyminen kaikille rekkautuneille oli osa sitä gallerin sosiaalista ilmapiiriä! On tämä niin kuollutta toimintaa! Missä se viipyy, siis galleria takaisin?????


      • 18+1

        Vierailijat näy edes sinulle, koska profiileja voi katsella myös rekkautumattomana.


      • 0+07=007
        14+19 kirjoitti:

        Mielestäni juuri vieraslistan tyngän näkyminen kaikille rekkautuneille oli osa sitä gallerin sosiaalista ilmapiiriä! On tämä niin kuollutta toimintaa! Missä se viipyy, siis galleria takaisin?????

        kuollutta toimintaa... tai se voi näyttää siltä, se uus minä-profiili nimittäin.
        Mistä tiedämme, nyt kun niitä ihmisten vieraslistoja ei enää näe, että vaikka
        minkämoinen kuhina ihmisten profiileissa kävisi.... ;)


    • Aargh!!

      Paha pettymys koko minä-profiili....0 vierailijaa tänä aikana minkä on toiminut...olen yhteisöhaussa ehkä sivulla 35 000 tai jotain ja turha laittaa niitä hakukriteerejä mitä mun profiilissa on, niillä minua ei löydy ollenkaan, olen nimittäin kokeillut...pitääkö tässä ruveta mainostamaan omaa profiiliaan kaikilla keskustelupalstoilla että sais ihmiset katsomaan. Se voiskin olla tepsivä keino....

      Taidan siirtya Windows Live tai Netlog palveluun kokonaan..

      • hide n' seek

        .... löytäähän sun kaveris tai muut tutut sut, kun hakee sua nimimerkkihaulla.
        Mä en löytänyt ketään tuttua niillä monivalintahauilla, mutta hakemalla nimimerkkiä,
        löytyi heti kaikki sinne minä-viidakkoon kadonneet.


    • VilttitossuN

      Hei,,,

      keskustelen aina joskus tuolla sätissä. Nyt kun teitte näitä muutoksia, profiilini ei aukea jos katson sätin "sisäpuolelta". Mutta näen profiilin kun menen suoraan "minä" osioon. MUTTA en saa auki pikkukuviani. Voisiko tätä korjata, olis kiva vaihtaa joskus kuvia. En myöskään saa kavereitteni pikkukuvia näkyviin, profiilit kyllä aukeaa. Olisin iloinen jos tämä vika korjattais. Nimimerkkini on heinähattuN ja sähköpostiosoite on [email protected]. KIITOS JO ETUKÄTEEN !!!!!

    • niin itserakas

      että viitsisin käyttää sivua joka on nimeltään MINÄ. Poistin profiilini. Vikoja..... vikoja...
      kavereissa tuiki tuntemattomia, kaikki vanhat viestit palautuneet, ei saa poistettua, kuvat ei aukea, laskuri ei toimi... yms :( huoh ei jaksa luetella enää.
      GALLERIA TAKAS JA HETI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • 9+9

        Lopetin suomi24:n sähköpostin käytön. Postin sisäänkirjautumisaika näkyy myös ns "yhteisön" viimeisenä käyttöaikana. Ristiriitaista. Lisäksi, missäs se yksilönsuoja on? Sähköpostissa käyntiajat ei kuulu kenellekään!

        No. Missä se galleria on?


    • 3-3=0

      Milloin alatte siellä ylläpidossa lataamaan kuvia ihmisten minä-sivuille?
      Vai ettekö lataa niitä lainkaan tähän koekäytössä olevaan minä-systeemiin?

      Käsittääkseni, ne kuvathan tarkastetaan sieltä ylläpidon taholta, ennen profiiliin latausta,
      mutta ainakin nyt näkee jo etukäteen ne kuvat ihmisten profiileista, mitkä on odottamassa
      teidän hyväksyntäänne/hylkäämistänne ja sitä "virallista" profiiliin latausta.
      Eli mitä järkeä niitä on muka tarkastaa, kun ne ON JO kaiken kansan nähtävillä.

      • Kuvatukset hukassa!

        Kiva kun pystys vaihtelee noit MINÄ profiilin kuvia,sais ees ladattua oman profiili kuvansa mut ei tapahu yhtään mitään,mihin lie katovat......
        Vierailijalistat ei päivity ollenkaan vaik kävijöitä on ollu..
        TEKIS MIEL SANOO JOTAIN MUT JÄÄKÖÖN SANOMATTA!!


    • ööööööööööööö

      Entinen galleria oli sentään jotain.

      Täytyy todellakin sanoa ,että tämä Minä-sivusto on niin typerä ja onnetön väkästys.

      Olisitte pitäneet vanhan gallerian ja muuttaneet vaikka väritystä jos jotain olisi ollut pakko vaihtaa.

      Tämä syö käyttäjiä!!!!

      Ilmoittakaa,jos jossain perustetaan entisen gallerian tapainen sivusto niin sinne mars kaikki!!!

      Nyt jollain olisi mahdollisuus perustaa suosittu sivusto!!!!!!!

      • näin on asiat

        täysin samaa mieltä. tosi syvältä tämä on. eipä viitsi virua s24 sivuilla.


      • minä minä MINÄ
        näin on asiat kirjoitti:

        täysin samaa mieltä. tosi syvältä tämä on. eipä viitsi virua s24 sivuilla.

        Tää uusi minä galleria on ihan sekava ja kukaan ei ole käynyt ja kun kuvan ottaa pois pitää poistaa joku muut ja sen minkä laittaa on pakko laittaa profiilikuvaksi ja siten jokanen minkä lataa on taas profiilikuva kun muuten ei tänne kuvia saa laitettua.Kuka insinööri taas tän keksi? ihan surkee sonta ...ei enää voi ketään kattoa eikä ketään löydä ?MIKSI Tällänen pitää tänne laittaa? mitä vikaa oli vanhassa josta sentäs tajusi mitä tehä ja miten? vaikka se tökkikin niin oli 99 kertaa parempi kuin tää...BB veroinen ohjelma .ÄRSYTTÄÄÄ että tän takia pitää suomi24 lopettaa jota ennen käytin eniten.


    • Hermot menee

      missä tätä kysyisin mutta mikä tätä suomi24 taas vaivaa? Treffipalstalle ei voinut eilisen jälkeen kirjautua ollenkaan vaan heittää joka kerta pois ja kysyy uudestaan ja uudestaan salasanat yms mutta ei ei vaan pääse. Sähköpostiin tekee joskus saman mut sinne päässy ainakin vielä.
      Niin?????????????????

      • onoffon0ff

        aller minkä teit.


    • ei-rekisteröity

      Reilun neljän vuoden mä olin Suomi24:n käyttäjä mutta ei näitä uudistuksia ja päivityksiä jaksa, kun ainoastaan ne heikentävät toimivuutta.

      Joten mä poistin mun nimimerkin ja lopetan Suomi24 käytön tähän viestiin ja siirryn käyttäjäystävällisemmille foorumeille.

      Kiitos ja hyvästi!

      • 16+7

        Tämän täytyy olla vitsi. Kn muut foorumit siirtyy uuteen systeemiin kaikki käy kuin leikiten. Mutta...
        Tehkää nyt jotakin! Kuten Galleria takaisin.


    • Aikuinen nainen

      Nollasitte vierailija laskurin, kun vieraskirja säilyi ja jopa poistetut viestit oli palautettu???Palauttakaa laskurit myös ajantasalle!!! Harmittaa vietävästi kun kävijöitä oli paljon ja nyt on vaan yksi, vaikka tiedän että profiilissani on vierailtu!!!!! VANHA GALLERIA TAKAISIN!!!!!

      • 7+3

        Eikähän tätä ole nyt kolmatta viikkoa säädetty. Galleria takaisin!

        Prkle


      • XVS98
        7+3 kirjoitti:

        Eikähän tätä ole nyt kolmatta viikkoa säädetty. Galleria takaisin!

        Prkle

        mennä muuttamaan fiksu ja jotensakin järkevä Galleria tällaiseksi naamakirja kopioksi !
        lopetin tunnukseni Minä profiilista, ainoo vaan harmittaa kun myös sähköposti meni samalla joka ollut jo 7v käytössäni ja galleria vuoden verran, ihmettelen miksi ne kytköksissä toisiinsa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2315
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2076
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1592
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1571
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1345
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1341
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1326
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1226
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1105
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe