♥o*o°°o*o°¤°♥♥°¤°o*o°°o*o♥
En uskonut -
Että voisin
piirtää
taivaankanteen
yhtään tähteä
Mutta
niin vain
kurottauduin
ja maalasin
Niin -
Minä yletyin
Kun sinä nostit minua
♥o*o°°o*o°¤°♥♥°¤°o*o°°o*o♥
http://fc05.deviantart.net/fs41/f/2009/035/8/0/Paint_the_sky_with_stars_by_BlackCloudConnected.jpg
¤**NOSTIT MINUA**¤
10
382
Vastaukset
- Into.Lento
auttamisessa on kannustus mukana
- *MURUKULTA*
*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*
Pidähän Into tikapuista kiinni
älä heiluta minä kun olen niin fiini
Täytyy taiten tähdet maalata
ja maalipurkkeja ylös haalata
Miltä näyttää sieltä kun katsot
tarkoitin tähtiä Into - sotsot!
No niin, kannustuksesi auttoi
taivaankansi tähdistä näin täyttyi
Istutaan nyt tässä toivi pihalla
tuiketta tähtien hiljaa ihaillaan
Mutta kuka kuun meille maalaisia
Hei! - Missä on sinun haalarit? :)
*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*
http://www.lankakissa.net/attachments/Image/kirjonta/Tytt___ja_poika.jpg - .
*MURUKULTA* kirjoitti:
*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*
Pidähän Into tikapuista kiinni
älä heiluta minä kun olen niin fiini
Täytyy taiten tähdet maalata
ja maalipurkkeja ylös haalata
Miltä näyttää sieltä kun katsot
tarkoitin tähtiä Into - sotsot!
No niin, kannustuksesi auttoi
taivaankansi tähdistä näin täyttyi
Istutaan nyt tässä toivi pihalla
tuiketta tähtien hiljaa ihaillaan
Mutta kuka kuun meille maalaisia
Hei! - Missä on sinun haalarit? :)
*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*
http://www.lankakissa.net/attachments/Image/kirjonta/Tytt___ja_poika.jpg--- ja ihana --
- Into Lento
*MURUKULTA* kirjoitti:
*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*
Pidähän Into tikapuista kiinni
älä heiluta minä kun olen niin fiini
Täytyy taiten tähdet maalata
ja maalipurkkeja ylös haalata
Miltä näyttää sieltä kun katsot
tarkoitin tähtiä Into - sotsot!
No niin, kannustuksesi auttoi
taivaankansi tähdistä näin täyttyi
Istutaan nyt tässä toivi pihalla
tuiketta tähtien hiljaa ihaillaan
Mutta kuka kuun meille maalaisia
Hei! - Missä on sinun haalarit? :)
*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*
http://www.lankakissa.net/attachments/Image/kirjonta/Tytt___ja_poika.jpgtuulee heiluttaa kovasti
mekkoasi somasti
hetki katson kiikarilla tarkemmin
näen tähdet varmemmin
yksi loistaa muita kirkkaammin
se liikkuu
taitaa olla lentokone veikkaisin
tikapuut ei yletä kuuhun saakka
laukaistaan sinne maalipaketti
keltainen kuuraketti
haalarit jäi omenapuun oksaan
nyt vasta sen hoksaan
ne on sinisenä maalista
joka valui kädestäsi purkista - *MURUKULTA*
Into Lento kirjoitti:
tuulee heiluttaa kovasti
mekkoasi somasti
hetki katson kiikarilla tarkemmin
näen tähdet varmemmin
yksi loistaa muita kirkkaammin
se liikkuu
taitaa olla lentokone veikkaisin
tikapuut ei yletä kuuhun saakka
laukaistaan sinne maalipaketti
keltainen kuuraketti
haalarit jäi omenapuun oksaan
nyt vasta sen hoksaan
ne on sinisenä maalista
joka valui kädestäsi purkistao*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*
Nyt en kuule tänne asti
taivaalleko vain rasti
Ei Into - Kuu se olla pitää
yksi hyvin riittää
Löysin sille paikan soman
vähän niiku ikioman
Illankulmaan sovittelen
yötähdille se siinä juttelee
Värikin kauniin keltainen
näethän sieltä alta tikapuiden
Missä olet Into - nyt alas kurkistan
Hups! - maalipurkki putoaa . . . :(
o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*
http://2.bp.blogspot.com/_epYwn_mfVaw/S9LpKCENJVI/AAAAAAAACKQ/Uus7eE184fs/s1600/IMG_0004.JPG - into sininen
*MURUKULTA* kirjoitti:
o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*
Nyt en kuule tänne asti
taivaalleko vain rasti
Ei Into - Kuu se olla pitää
yksi hyvin riittää
Löysin sille paikan soman
vähän niiku ikioman
Illankulmaan sovittelen
yötähdille se siinä juttelee
Värikin kauniin keltainen
näethän sieltä alta tikapuiden
Missä olet Into - nyt alas kurkistan
Hups! - maalipurkki putoaa . . . :(
o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*
http://2.bp.blogspot.com/_epYwn_mfVaw/S9LpKCENJVI/AAAAAAAACKQ/Uus7eE184fs/s1600/IMG_0004.JPGjuu
yksi kuu
tähtiä tuhansia
lempeitä
loistavia
- .
-- se on tosi---
- *MURUKULTA*
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Pisteen jälkeen ei tule yleensä kyllä enää mitään
Mutta..... jospas kuitenkin vähän vielä lisään
Kiitoksen niiata niksautan ja iltaan tähän ehkä katoan. :)
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
http://www3.jkl.fi/nuoriso/painovirhe/nrot/200710/img/kuukaudenesine.jpg
- Väiski*
mutta minä uskoin Sinuun
kun niin korkealle kiipusit
vaikka varoitin....
Tavoititko sitä sitä mitä minäkin
ja mitä löysit?
Jos et... niin nostan Sinut vielä korkeamamalle..
taivaankanteeaan asti- *MURUKULTA*
O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O
Taivaalle kurkottaessa
löytää
tähtiä ja unelmaa
Niin kauniita
Mutta niihin ei
ylety
ellei ole apuja -
Yhä ylemmäs
valmis nostamaan - ? :)
Silloin -
Kaiken saa
Ja -
jakaa kaiken voi
silloin kahdestaan
Saavuttaa -
Omistaa
yhdessä
Pala taivasta
O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O
http://www.kotiplussa.fi/files/imagecache/vp_article_468/ckfinder/userfiles/images/kotiplus/ilmalampopumppu_taivas.jpg
Murukulta kiittää näin ja kurottuu taivasta päin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589
