¤**NOSTIT MINUA**¤

10

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Into.Lento

      auttamisessa on kannustus mukana

      • *MURUKULTA*

        *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*

        Pidähän Into tikapuista kiinni
        älä heiluta minä kun olen niin fiini
        Täytyy taiten tähdet maalata
        ja maalipurkkeja ylös haalata

        Miltä näyttää sieltä kun katsot
        tarkoitin tähtiä Into - sotsot!
        No niin, kannustuksesi auttoi
        taivaankansi tähdistä näin täyttyi

        Istutaan nyt tässä toivi pihalla
        tuiketta tähtien hiljaa ihaillaan
        Mutta kuka kuun meille maalaisia
        Hei! - Missä on sinun haalarit? :)

        *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*

        http://www.lankakissa.net/attachments/Image/kirjonta/Tytt___ja_poika.jpg


      • .
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*

        Pidähän Into tikapuista kiinni
        älä heiluta minä kun olen niin fiini
        Täytyy taiten tähdet maalata
        ja maalipurkkeja ylös haalata

        Miltä näyttää sieltä kun katsot
        tarkoitin tähtiä Into - sotsot!
        No niin, kannustuksesi auttoi
        taivaankansi tähdistä näin täyttyi

        Istutaan nyt tässä toivi pihalla
        tuiketta tähtien hiljaa ihaillaan
        Mutta kuka kuun meille maalaisia
        Hei! - Missä on sinun haalarit? :)

        *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*

        http://www.lankakissa.net/attachments/Image/kirjonta/Tytt___ja_poika.jpg

        --- ja ihana --


      • Into Lento
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*

        Pidähän Into tikapuista kiinni
        älä heiluta minä kun olen niin fiini
        Täytyy taiten tähdet maalata
        ja maalipurkkeja ylös haalata

        Miltä näyttää sieltä kun katsot
        tarkoitin tähtiä Into - sotsot!
        No niin, kannustuksesi auttoi
        taivaankansi tähdistä näin täyttyi

        Istutaan nyt tässä toivi pihalla
        tuiketta tähtien hiljaa ihaillaan
        Mutta kuka kuun meille maalaisia
        Hei! - Missä on sinun haalarit? :)

        *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*

        http://www.lankakissa.net/attachments/Image/kirjonta/Tytt___ja_poika.jpg

        tuulee heiluttaa kovasti
        mekkoasi somasti

        hetki katson kiikarilla tarkemmin
        näen tähdet varmemmin

        yksi loistaa muita kirkkaammin
        se liikkuu
        taitaa olla lentokone veikkaisin

        tikapuut ei yletä kuuhun saakka
        laukaistaan sinne maalipaketti
        keltainen kuuraketti

        haalarit jäi omenapuun oksaan
        nyt vasta sen hoksaan
        ne on sinisenä maalista
        joka valui kädestäsi purkista


      • *MURUKULTA*
        Into Lento kirjoitti:

        tuulee heiluttaa kovasti
        mekkoasi somasti

        hetki katson kiikarilla tarkemmin
        näen tähdet varmemmin

        yksi loistaa muita kirkkaammin
        se liikkuu
        taitaa olla lentokone veikkaisin

        tikapuut ei yletä kuuhun saakka
        laukaistaan sinne maalipaketti
        keltainen kuuraketti

        haalarit jäi omenapuun oksaan
        nyt vasta sen hoksaan
        ne on sinisenä maalista
        joka valui kädestäsi purkista

        o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*

        Nyt en kuule tänne asti
        taivaalleko vain rasti
        Ei Into - Kuu se olla pitää
        yksi hyvin riittää

        Löysin sille paikan soman
        vähän niiku ikioman
        Illankulmaan sovittelen
        yötähdille se siinä juttelee

        Värikin kauniin keltainen
        näethän sieltä alta tikapuiden
        Missä olet Into - nyt alas kurkistan
        Hups! - maalipurkki putoaa . . . :(

        o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*


        http://2.bp.blogspot.com/_epYwn_mfVaw/S9LpKCENJVI/AAAAAAAACKQ/Uus7eE184fs/s1600/IMG_0004.JPG


      • into sininen
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*

        Nyt en kuule tänne asti
        taivaalleko vain rasti
        Ei Into - Kuu se olla pitää
        yksi hyvin riittää

        Löysin sille paikan soman
        vähän niiku ikioman
        Illankulmaan sovittelen
        yötähdille se siinä juttelee

        Värikin kauniin keltainen
        näethän sieltä alta tikapuiden
        Missä olet Into - nyt alas kurkistan
        Hups! - maalipurkki putoaa . . . :(

        o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*


        http://2.bp.blogspot.com/_epYwn_mfVaw/S9LpKCENJVI/AAAAAAAACKQ/Uus7eE184fs/s1600/IMG_0004.JPG

        juu
        yksi kuu

        tähtiä tuhansia
        lempeitä
        loistavia


    • .

      -- se on tosi---

      • *MURUKULTA*

    • Väiski*

      mutta minä uskoin Sinuun
      kun niin korkealle kiipusit
      vaikka varoitin....

      Tavoititko sitä sitä mitä minäkin
      ja mitä löysit?

      Jos et... niin nostan Sinut vielä korkeamamalle..
      taivaankanteeaan asti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe