Kaipaisin tietoa ramadanin loppumisesta 2010. Eli mones päivä ramadan loppuu tunisiassa tänä vuonna ja milloin alkaa se kolmipäiväinen juhlinta. Miten paikalliset tämän ajan juhlii? Kaduilla ja ravintoloissa?
Onko juhlinta-aika hyvä ja mielenkiintoinen aika olla maassa? Löytyykö juhlan aikana ravintoloista tilaa vai tukkiiko paikalliset ne? Onko juhlan aikana vaikeaa saada esim taksia? Vai kannattaako suosiolla mennä paaston ja juhlan jälkeen
Ramadan 2010
4
583
Vastaukset
- Jalmari.
Ramadan loppuu syyskuun lopussa tai lokakuun alussa, sitten seuraa 3 p. lammasjuhlat. Tunisiassa ei islam ole näkyvimmällä paikalla, joten varmasti siellä pärjää hyvin molempien kausien aikana. Turistit saavat aina rahaa vastaan palvelut. Itse olen lähdössä ensi tammikuussa Sousseen mahd. 8 viikoksi!
- Norsukka
loppuu 10 päivä syyskuuta tämän hetkisellä tiedolla.
Voipi vipata päivän sinne tänne johtuen uudenkuun ilmestymisestä taivaalle.- puoliksi paikallinen
näkymin loppuu 9.9 jonka jälkeen kolmipäivänen juhlinta alkaa, ja tosiaan ravinolat ja kahvilat ovat paikallisia täynnä ja taksia vaikea saada, jos taksin sattuu saamaan niin hinta on 3kertainen normi taksaan verrattuna...
suosittelisin menemään paaston ja juhlien jälkeen... - Wilhelmi 222
puoliksi paikallinen kirjoitti:
näkymin loppuu 9.9 jonka jälkeen kolmipäivänen juhlinta alkaa, ja tosiaan ravinolat ja kahvilat ovat paikallisia täynnä ja taksia vaikea saada, jos taksin sattuu saamaan niin hinta on 3kertainen normi taksaan verrattuna...
suosittelisin menemään paaston ja juhlien jälkeen...Oltiin viime vuonna Ramadan aikaan ja ei meitä häirinnyt mikään Hamiksessa,palvelu pelasi ja takseja sai ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233093Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 65666Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3623Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32561Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35547- 40491
Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3490Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3489- 36485
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17475