on lapsille kokeiltava rokote Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Rokotteen valmistaja on sama kuin Pandemrixin valmistaja. Keskiviikkona aloitettavan rokotteen tulokset Suomesta valmistuvat vasta vuonna 2012. Haittavaikutuksia ei tiedetä toistaiseksi, koska rokotetta ei ole kokeiltu.
Pneumokokkirokote
2
1471
Vastaukset
- 369852
Olen antanut laittaa sokkoutettuna Pneumokokki- tutkimus rokotteen pojalle, en tiedä minkä rokotteen poika sitten sai koska on sokkoutettu rokote. Ainakaan ei ole mitään haittavaikutuksia tullut huomattua ainoastaan pojalla ei ole korvatulehdusta saati kuumetta/flunssaa ennen tätä Flunssaa. En imettänyt poikaani kauaa joten siihen ei voida ainakaan vedota miksei olisi sairastanut. Luulisin että hän sai sen pneumokokki rokotteen.Luulen että Pneumokokki rokote on tehty huolellisemmin ja tarkemmin kun tuo "ns" sika-piikki koska sillä ei ole ollut tulenpalavaa "maailman loppu" aihetta otsikoissa ja muualla riveissä.
Noh eipä sitä jaksa alkaa pelkäämään kaikkia rokotteita, vaikkei ne sivuvaikutukset olekkaan sika-piikissä olleet ihan niin mukavia.- ei myrkyille
Kuka näitä myrkkyjä oikeen haluaa tunkea kehoonsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423048- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391421- 391350