Parisuhdeongelma, neuvoa kaipailisin

Ongelmainen

Olen pahoillani, tämä viesti ei liity avioliittoon mitenkään, mutta avoliittoon.
Eli, asun avoliitossa poikaystäväni kanssa. Pitkään aloin epäillä hänen pettäneen minua. Hän sanoi minulle että näin ei ole käynyt. Päätin varanvuoksi kirjoittaa kirjallisen sopimuksen jossa poikaystäväni vannoo että hänellä ei ole ollut fyysistä kanssakäymistä erään tietyn henkilön kanssa. Allekirjoitimme "sopimuksen". Ajattelin, etten ikinä tulisi tarvitsemaan kyseistä paperia. Parin päivän päästä kuitenkin sain tietää hänen pettäneen minua kyseisen henkilön kanssa. Kysymys siis kuuluu, onko minun mahdollista nostaa syyte häntä vastaan?

6

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa poikaystäväsi

ajattelematon kun allekirjoitti paperin. No oppirahat on maksettava.

• Voi voi voi voi!!!

Otapa nyt lapsiressu (on 100 % selvää että olet erittäin nuori) järki käteen.

Nostaa syyte mistä? Mitään rikosta ei ole tapahtunut. Pettäminen ei ole Suomessa lainvastaista, ei myöskään valehtelu.

Dumppaa äijä ja siirry eteenpäin.

• Ongelmainen

että ei ole lainvastaista pettää eikä valehdella, mutta jos asia on vannottu ja tekstiä on mustaa valkoisella, niin ajattelin että se on kuitenkin ns. "sopimus"rikos/petos. Tai jokin muu sellainen. Mutta ilmeisesti ei löydy minkään näköisiä pykäliä että voisin (ihan vaan ollakseni veemäinen) kyniä mieheltä viimeisetkin pennit. Noh, näillä mennään. (Melko oikeaan osuttu, 20 vasta ikää.. :) no, vanhetessa tietoa ja järkeä tulee lisää, ja tästä eteen päin tiedän, luotan ainoastaan itseeni.)

• Äiskä....
        Ongelmainen kirjoitti:

että ei ole lainvastaista pettää eikä valehdella, mutta jos asia on vannottu ja tekstiä on mustaa valkoisella, niin ajattelin että se on kuitenkin ns. "sopimus"rikos/petos. Tai jokin muu sellainen. Mutta ilmeisesti ei löydy minkään näköisiä pykäliä että voisin (ihan vaan ollakseni veemäinen) kyniä mieheltä viimeisetkin pennit. Noh, näillä mennään. (Melko oikeaan osuttu, 20 vasta ikää.. :) no, vanhetessa tietoa ja järkeä tulee lisää, ja tästä eteen päin tiedän, luotan ainoastaan itseeni.)

kynimimen onnistua, jos rahaa tarkoitat. Koska olette avoliitossa, niin kumpikin omistaa omat rahansa ja tavaransa. Ei niissä ole sen kummempaa jakamista. Jos jonkin omistamisesta on paperi, jossa molempien nimi, niin se menee puoliksi.

Muu kyniminen onkin sitten varmaan henkistä puolta. En kyllä ole koskaan kuullut pykälästä mitä tiadat nyt ajaa takaa. Kuten itsekin sanoit, että sellaista et ole löytänyt.

• 1+7

Tuollaisella paperilla ei ole mitään virkaa. Eikä suhde ole muutenkaan terveellä pohjalla, jos tuollaisia papereita tarvitsee allekirjoitella.

• ,

taas provo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seuraan sinua.

Muistathan tämän.
      Ikävä
      119
      1276
    2. Lempinimi kaivatulle

Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä
      Ikävä
      43
      1136
    3. Mikä sai ihastumaan?

Mikä teillä muilla on hänessä (kaivatussasi) saanut ihastumaan itseensä? Muhun vetosi miehessä rehellisyys ja se että o
      Ikävä
      44
      1029
    4. Nainen, minne olet piiloutunut

Jäätyykö nenä pakkasella ja et uskalla pistäytyä ulkopuolella, vai pelkäätkö törmääväsi minuun? Voi olla tosiaan kiusall
      Ikävä
      57
      925
    5. Torikahvila R.I.P

"Torikahvilan ylläpito ei vastannut MunFoorumin yhteydenottoon parin viikon kuluessa. Foorumi on suljettu, koska sillä e
      Yhteiskunta
      106
      851
    6. Mikä fiilis tänään

Ystävälläni. Ei minua meidän ikäero edelleenkään haittaa ja olet ollut positiivinenkin. Kaikilla on hyviä ja huonoja päi
      Ystävyys
      124
      844
    7. Kiitos päättäjät Kytölehdon päätöksestä

Nyt saimme positiivisen uutisen Hyrynsalmelle. Edistykselliset ja kokonaisuutta laajasti katsovat päättäjät ymmärsivät t
      Hyrynsalmi
      67
      819
    8. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      82
      647
    9. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      634
    10. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      34
      630
    Aihe