http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/toyotalta-tulossa-pieni-tila-auto
Toyota Verso-S,pieni tila-auto!. ;)
16
1462
Vastaukset
- multidraivi
aika kivan näköinen auto, ja kuvan vaihdekepistä päätellen on multimode heivattu :)
- muuttohommia
Kivan näköinen? Ehkä Toyotaksi. Ensimmäiseksi tulee mieleen muuttolaatikko.
- multi draivi
muuttohommia kirjoitti:
Kivan näköinen? Ehkä Toyotaksi. Ensimmäiseksi tulee mieleen muuttolaatikko.
ja esim peugeot partner on sitten niin ilo silmälle(kö), sehän on sentään Eurooppalainen
- näppärä...
multi draivi kirjoitti:
ja esim peugeot partner on sitten niin ilo silmälle(kö), sehän on sentään Eurooppalainen
Tuon luokan autojen muotoilussa ilman muuta paremmasta päästä. Jos jostain tulee mieleen muuttolaatikko, niin Volkkarin Touranista. Ilmeisesti pihit saksalaiset ovat ostaneet vanhojen Volvojen suunnittelussa käytetyt viivoittimet halvalla pois kuleksimasta.
- 2008C
näppärä... kirjoitti:
Tuon luokan autojen muotoilussa ilman muuta paremmasta päästä. Jos jostain tulee mieleen muuttolaatikko, niin Volkkarin Touranista. Ilmeisesti pihit saksalaiset ovat ostaneet vanhojen Volvojen suunnittelussa käytetyt viivoittimet halvalla pois kuleksimasta.
voi olla kaiken maailman multidraivia, mutta kun suomeen tulee, niin dieseliä ei automaattina lainkaan ja bensassa on se arpajaisvaihteisto MMT ja varustus on kilpailijoihin verrattuna avuttoman surkea. Se on Toyota Finlandin myyntistrategia, vaikka asiakkaat kaipaisivat noita, niin EI!
- hättäile
2008C kirjoitti:
voi olla kaiken maailman multidraivia, mutta kun suomeen tulee, niin dieseliä ei automaattina lainkaan ja bensassa on se arpajaisvaihteisto MMT ja varustus on kilpailijoihin verrattuna avuttoman surkea. Se on Toyota Finlandin myyntistrategia, vaikka asiakkaat kaipaisivat noita, niin EI!
Jos nyt kumminkin odotettaisiin ensin :) Tosin aika harva tuon kokoluokan ajopeliä hakeva kaipailee dieselautomaattia ylipäätään, onko itse asiassa millään autovalmistajalla tuon kokoluokan MPV-autossa moista yhdistelmää. Eli eipäs nyt heti heitetä automaattisesti provovaihdetta silmään :)
- 2.4 STW
2008C kirjoitti:
voi olla kaiken maailman multidraivia, mutta kun suomeen tulee, niin dieseliä ei automaattina lainkaan ja bensassa on se arpajaisvaihteisto MMT ja varustus on kilpailijoihin verrattuna avuttoman surkea. Se on Toyota Finlandin myyntistrategia, vaikka asiakkaat kaipaisivat noita, niin EI!
EI se ole Suomen Tojotasta kiinni tuo MMT. Monta kertaa palstalla muistutettu, että Japanista olisi ollut tuo variaattori saatavissa kun kun MMT tuli kuvioihin mutta Ranskan pään euroopan konttori väkisin vaati MMTn se kun on Eurooppalaisempi vaihtoehto... tai ainakin Ranskalaisempi vaihtoehto.
Tojolla on koko Euvostoliiton alueell käytännössä sama valikoima. Ei siinä Suomen päällä ole mitään sanottavaa.
Itse kaipaisin siihen isompaan Versoon paremmat jakkarat ja pidemmät ratin säädöt, vahvempi kone ja pienemmät päästöt ja tietysti Ave II tasoinen radio ääneltään ynnä kunnon äänieristys. Näillä eväillä seuraavan liisarin valinta olisi helppoa. Nuo nykyiset koneet vaan ei vedä vertoja VAG TSI-koneille tai dieseleille. Variaattori olisi kyllä periaatteessa hyvä mutta jotain siinäkin on sössitty kun kiihtyvyydet on kuin puolta pienemmistä koneista. - Tojollakai
2.4 STW kirjoitti:
EI se ole Suomen Tojotasta kiinni tuo MMT. Monta kertaa palstalla muistutettu, että Japanista olisi ollut tuo variaattori saatavissa kun kun MMT tuli kuvioihin mutta Ranskan pään euroopan konttori väkisin vaati MMTn se kun on Eurooppalaisempi vaihtoehto... tai ainakin Ranskalaisempi vaihtoehto.
Tojolla on koko Euvostoliiton alueell käytännössä sama valikoima. Ei siinä Suomen päällä ole mitään sanottavaa.
Itse kaipaisin siihen isompaan Versoon paremmat jakkarat ja pidemmät ratin säädöt, vahvempi kone ja pienemmät päästöt ja tietysti Ave II tasoinen radio ääneltään ynnä kunnon äänieristys. Näillä eväillä seuraavan liisarin valinta olisi helppoa. Nuo nykyiset koneet vaan ei vedä vertoja VAG TSI-koneille tai dieseleille. Variaattori olisi kyllä periaatteessa hyvä mutta jotain siinäkin on sössitty kun kiihtyvyydet on kuin puolta pienemmistä koneista.niin pannuun, kun ajaisi niin mielellään tojolla, mutta kun ovat niin konservatiivisia ja vanhanaikaisia. Aina tullaan jäljessä. Miksi ihmeessä? Eikös se tojo ole suurimpia valmistajia? Olisi mukava, kun autot olisivat päätavoitteen, toimintavarmuuden lisäksi mukavan näköisiä, joihon saisi mukavat varusteet ja moottori/vaihteisto-yhdistelmät. Mutta ei. Sitä odottelee uutta mallia kuin kuuta nousevaa, ja sitten kun se tulee tapahtuu putoaminen. Auto on kuin johonkin lasten leffaan tehty ja sisustus pelkistettyä pelkistetympi. Automaattia "ei yleensä tässä luokassa tarvita" jne jne.
Vertaatpa vaikka Accordia ja Avensista, niin huomaat kumpi on 2000 luvulla tai auris/corolla ja vaikkapa astra. Huh huh. Astra on sisältä ziljoona kertaa hienompi kuin vaikkapa avensis puhumattakaan pienemmistä. Kun tojo tajuaisi sen, että nykyihmiset ovat ulkonäkökeskeisiä muuttuisi myynti aivan eri lukemille, koska ihmiset todella arvostavat tojon luotettavuutta, kuten itsekin teen. Mutta aja nyt sitten aina vaan tylsällä autolla, koska se on luotettava. Huokaus! - 2.4 STW
Tojollakai kirjoitti:
niin pannuun, kun ajaisi niin mielellään tojolla, mutta kun ovat niin konservatiivisia ja vanhanaikaisia. Aina tullaan jäljessä. Miksi ihmeessä? Eikös se tojo ole suurimpia valmistajia? Olisi mukava, kun autot olisivat päätavoitteen, toimintavarmuuden lisäksi mukavan näköisiä, joihon saisi mukavat varusteet ja moottori/vaihteisto-yhdistelmät. Mutta ei. Sitä odottelee uutta mallia kuin kuuta nousevaa, ja sitten kun se tulee tapahtuu putoaminen. Auto on kuin johonkin lasten leffaan tehty ja sisustus pelkistettyä pelkistetympi. Automaattia "ei yleensä tässä luokassa tarvita" jne jne.
Vertaatpa vaikka Accordia ja Avensista, niin huomaat kumpi on 2000 luvulla tai auris/corolla ja vaikkapa astra. Huh huh. Astra on sisältä ziljoona kertaa hienompi kuin vaikkapa avensis puhumattakaan pienemmistä. Kun tojo tajuaisi sen, että nykyihmiset ovat ulkonäkökeskeisiä muuttuisi myynti aivan eri lukemille, koska ihmiset todella arvostavat tojon luotettavuutta, kuten itsekin teen. Mutta aja nyt sitten aina vaan tylsällä autolla, koska se on luotettava. Huokaus!Kyllä uusi Ave on poikkeuksellisen hyvän ja oman itsensä näköinen. Minusta enemmän haittaa ergonomia ongelmat. Jotkut Hondat on esimerkkejä pokemoneista (Tokyo by night). Liian voimakkaasti muotoiltu sisusta. Eipä Audi, BMW tai MB mitenkään erikoisen raikkaasti muotoiltuja ole mutta eipä ostajatkaan railakkaasti muotoiltuja halua.
Kannattaa muistaa, että esmes Saksassa uusien omien autojen ostajien keski-ikä on jossain 55v kieppeillä. Sama pätee Suomeen joskin tuo keski-ikä on vähän alempi. Tehtaat tekee autoja kohderyhmille. Nuorille ei juuri kannata tehdä (kuin pieniä ja halpoja), he kun ei kovin paljoa uusia osta. Joku Civic on sellainen ilmestys etten itse siitä haluaisi julkisella paikalla nousta. Se on kyllä hieno mutta ei sovi minulle. Uusi Ave tai Audi kuvastaisi mielestäni minua paremmin. Molemmat on teknisesti hienoja ja hillittyjä. BMW taas on jo vähän pröystilevä enkä pidä siksi sen muotoilusta. Kukin tavallaan...
Oletko muuten oikeasti yrittänyt käyttää Astman radiota ja muita keskikonsolin laitteita. Nätti ehkä mutta surkea käyttää.
Se on kyllä totta, että Jenkkimäinen "tänne heti kaikki ja nyt" elämäntapa on leviämässä tännekin. Onneksi on eri merkkejä joten voi valita. Astroja ja Civicejä saa kaupasta. - 2008C
2.4 STW kirjoitti:
Kyllä uusi Ave on poikkeuksellisen hyvän ja oman itsensä näköinen. Minusta enemmän haittaa ergonomia ongelmat. Jotkut Hondat on esimerkkejä pokemoneista (Tokyo by night). Liian voimakkaasti muotoiltu sisusta. Eipä Audi, BMW tai MB mitenkään erikoisen raikkaasti muotoiltuja ole mutta eipä ostajatkaan railakkaasti muotoiltuja halua.
Kannattaa muistaa, että esmes Saksassa uusien omien autojen ostajien keski-ikä on jossain 55v kieppeillä. Sama pätee Suomeen joskin tuo keski-ikä on vähän alempi. Tehtaat tekee autoja kohderyhmille. Nuorille ei juuri kannata tehdä (kuin pieniä ja halpoja), he kun ei kovin paljoa uusia osta. Joku Civic on sellainen ilmestys etten itse siitä haluaisi julkisella paikalla nousta. Se on kyllä hieno mutta ei sovi minulle. Uusi Ave tai Audi kuvastaisi mielestäni minua paremmin. Molemmat on teknisesti hienoja ja hillittyjä. BMW taas on jo vähän pröystilevä enkä pidä siksi sen muotoilusta. Kukin tavallaan...
Oletko muuten oikeasti yrittänyt käyttää Astman radiota ja muita keskikonsolin laitteita. Nätti ehkä mutta surkea käyttää.
Se on kyllä totta, että Jenkkimäinen "tänne heti kaikki ja nyt" elämäntapa on leviämässä tännekin. Onneksi on eri merkkejä joten voi valita. Astroja ja Civicejä saa kaupasta.en minäkään mistään Tokyo by night Civicistä pidä, mutta Accordissa on mielestäni onnistuttu kyllä avea paremmin. Edellinen ave oli mielestäni onnistunut kojelaudastaan, tämä kuin joku -98 malli. No ovat makuasioita. En ole käyttänyt astman nippeleitä, mutta ulkonäöllisesti vaan tuo kojelauta on aivan omaa luokkaansa, siis kokoluokassaan. Harmi vaan kun sitäkään ei uskalla ostaa.
Aveen pitäisi satsata hiukan enemmän, että ottaisi esim. harmailla nahkoilla, niin se voisi hiukan"piristää" askeettista ilmetta, mutta maksaa sitten jo Luxurynä maltaita, eikä meikäläisen rahamassi kestä : ) kun tarttee vielä dieseli olla.
Tuossa IQ:ssa on mielestäni - erikoista kyllä - hiukan sitä, mitä odottaisin tojon pikkuautoilta. Että niihin saisi varusteita, kun sen saa edes puolinahkapenkeillä. No, okay, nyt on tullut lasikattomahdollisuuksia esim. aveen ja versoon, niin ja uuten verso s:ään ilmeisesti, jos sitä nyt sellaisena suomen tojohojo viitsii myydä ; ) - päälle
2008C kirjoitti:
en minäkään mistään Tokyo by night Civicistä pidä, mutta Accordissa on mielestäni onnistuttu kyllä avea paremmin. Edellinen ave oli mielestäni onnistunut kojelaudastaan, tämä kuin joku -98 malli. No ovat makuasioita. En ole käyttänyt astman nippeleitä, mutta ulkonäöllisesti vaan tuo kojelauta on aivan omaa luokkaansa, siis kokoluokassaan. Harmi vaan kun sitäkään ei uskalla ostaa.
Aveen pitäisi satsata hiukan enemmän, että ottaisi esim. harmailla nahkoilla, niin se voisi hiukan"piristää" askeettista ilmetta, mutta maksaa sitten jo Luxurynä maltaita, eikä meikäläisen rahamassi kestä : ) kun tarttee vielä dieseli olla.
Tuossa IQ:ssa on mielestäni - erikoista kyllä - hiukan sitä, mitä odottaisin tojon pikkuautoilta. Että niihin saisi varusteita, kun sen saa edes puolinahkapenkeillä. No, okay, nyt on tullut lasikattomahdollisuuksia esim. aveen ja versoon, niin ja uuten verso s:ään ilmeisesti, jos sitä nyt sellaisena suomen tojohojo viitsii myydä ; )Maailman myydyimmäksi merkiksi ei tulla muotoilulla kovin paljon revittelemällä, vaan pyrkimällä tekemään autoja, jotka miellyttävät mahdollisimman paljon ja ärsyttävät mahdollisimman vähän ympäri maailmaa eri markkinoilla ja kulttuureissa. Sama koskee vaikkapa Volkkarin muotoilua, joka sekin on mallia mahdollisimman simppeli...
Hiukan rohkeampaa otetta voisi silti toisinaan kaivata, mutta varsinkin pienemmän pään autoissa Toyota on uskaltanut alkaa ehkä hieman enemmän kokeilla rajojaan. Tässä Verso-S:ssä keulassa on ehkä hiukan enemmän tuota yritystä, eli ihan näppärän näköinen peli.
Tuleva Ft-86 on toinen esimerkki pyrkimyksestä hiukan vauhdikkaampaan muotoiluun mutta näissä rahantekomalleissa tuskin koskaan tulee millään volyymimerkillä olemaan kovin railakkaita irtiottoja. - 2.4 STW
2008C kirjoitti:
en minäkään mistään Tokyo by night Civicistä pidä, mutta Accordissa on mielestäni onnistuttu kyllä avea paremmin. Edellinen ave oli mielestäni onnistunut kojelaudastaan, tämä kuin joku -98 malli. No ovat makuasioita. En ole käyttänyt astman nippeleitä, mutta ulkonäöllisesti vaan tuo kojelauta on aivan omaa luokkaansa, siis kokoluokassaan. Harmi vaan kun sitäkään ei uskalla ostaa.
Aveen pitäisi satsata hiukan enemmän, että ottaisi esim. harmailla nahkoilla, niin se voisi hiukan"piristää" askeettista ilmetta, mutta maksaa sitten jo Luxurynä maltaita, eikä meikäläisen rahamassi kestä : ) kun tarttee vielä dieseli olla.
Tuossa IQ:ssa on mielestäni - erikoista kyllä - hiukan sitä, mitä odottaisin tojon pikkuautoilta. Että niihin saisi varusteita, kun sen saa edes puolinahkapenkeillä. No, okay, nyt on tullut lasikattomahdollisuuksia esim. aveen ja versoon, niin ja uuten verso s:ään ilmeisesti, jos sitä nyt sellaisena suomen tojohojo viitsii myydä ; )Sisustan olisi tosiaan uudessa Avessa voinut kyllä pistää uusiksi. Nythän se on käytännössä kiillotettu edellismallin Ave. Kojelaudan muotoilu ja kabiinin mitat ja rakenteet on vanhasta ja sen huomaa ergonomiassa (etujalkatilat ja ratin säädöt).
Kun Ave II tuli se oli sisäsältä heti luokkaa paremman näköinen. Nyt Ave III tuntuu melkein taaksepäin menemiseltä, siis sisustaltaaan. Ulkopuolesta itse pidän kovasti.
Myös konerintamalla on menty taaksepäin. Ave II joka itelläkin oli farkkuna kiihtyi 9.5s ja uusin parhaimmilaan joku 11s, näin siis automaateina. Liki 20% heikennys ja kun sisätilat on samat ei koon kasvamistataan voi pitää syynä suorituskyvyn reiluun heikkenemiseen.
- aikaa
kiinnostavan näköinen Toyota. Ihan kuin Honda Jazz!
- 2008C
tarkoitukseenhan tuo s on tietysti tehty, lasikattoineen, ihan kuin jazzissakin on. On vaan taas johonkin merivaan verrattuna kömön näköinen sisältä. Harmi. No tojolla ajavan on vaan hyväksyttävä se, että ulkonäkö ei saa vaikuttaa. Jos, niin sitten on kyllä siirryttävä muihin merkkeihin.
- voi tuosta
2008C kirjoitti:
tarkoitukseenhan tuo s on tietysti tehty, lasikattoineen, ihan kuin jazzissakin on. On vaan taas johonkin merivaan verrattuna kömön näköinen sisältä. Harmi. No tojolla ajavan on vaan hyväksyttävä se, että ulkonäkö ei saa vaikuttaa. Jos, niin sitten on kyllä siirryttävä muihin merkkeihin.
http://www.netcarshow.com/opel/2011-meriva/1600x1200/wallpaper_3f.htm
http://www.netcarshow.com/toyota/2012-verso-s/1600x1200/wallpaper_02.htm
- gfjff
onnistuukohan rekisteröidä?? Eikös vanhaa yaris versoa ainakin onnistunut? ... Onkohan hintaluokka yli 20t€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857