asensin xp'n

eikä se

masentanu yhtää.

tota noin asennukses se kysy intternet yhteyttä ja tarjos lähiverkkoa ja koti verkkoa yhessä ja
suoraa yhteyttä, nii kysyisin mikä tää suora yhteys on.

sitten laittaisin linuksin toiseksi, levy on 200Gigan levy niin olisiko paras vaa kaks 100G osiota ja
miten se tehään se dual boot xp'lle ja linuksille ja
jos joku vois kertoa mikä on ajettava ohjelma linuksissa ja miten niitä asennetaan ja miten poistetaan.

ja onko linuksiin saatavissa ilmaiseksi mitään versiota acdsee:stä ku taas tuli rannalla kuvattuu.

13

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kTjJE89cSC

Suorassa yhteydessä ei ole erillistä kotiverkkoa.

Asenna ensin XP niin että se käyttää puolta levytilasta. Jätä toinen puoli osioimatta. Asenna sitten Linux tyhjään tilaan. Linuxin asennusohjelma huolehtii lopusta. Myös siitä tuplabootista.

Linuxin ajettavissa ohjelmissa ei ole mitään erityistä päätettä tunnisteena vaan ohjelma merkitään tiedostojärjestelmään ajettavaksi ohjelmaksi (omistajalle, ryhmälle ja muille erikseen).

En tiedä kun en tiedä mikä se acdsee on.

• yhdelle

osiolle.

mitäs ny.

• peperrooni
        yhdelle kirjoitti:

osiolle.

mitäs ny.

aadeehoodeen siihe toiselle......simple as a shit!

• ja sitten

sp2:n ja tietsikka tai windows rupes tekeen jatkuvaa resettii ootin tunnin kokoajan resettii.
      mitäs ny järjestelmän palautuskaa ei auta ku ei oo 24:äää tuntii sp2:n asennuksesta.

mitä ny????????

rupee masentaaa

• Heleppo homma

Mitä järkeä on Sp2 asentaa kun 3 on uudempi ja parempi.
        Linux asennus kyllä ilmottelee tarpeelliset valinnat joissa voit jättää Xp alle tai kirjoittaa sen päälle.

• nii mukku nii mukku
        Heleppo homma kirjoitti:

Mitä järkeä on Sp2 asentaa kun 3 on uudempi ja parempi.
        Linux asennus kyllä ilmottelee tarpeelliset valinnat joissa voit jättää Xp alle tai kirjoittaa sen päälle.

windows update veppi sivu tarjos sp2:n eikä sp3 mistä mä oisin tota tienny.

• Vesku.

• no nii nyt

menee sp2 jo toista kertaa.

• nictrke

etsi torrenttina tinyxp esim. btjunkie.org (rev 09 tai rev 10) tarvitset sitten tietysti osaamista jos haluat suorittaa tuotteen uudelleen aktivoinnin ja hakea päivityksiä, sillä muutoin kyseessä on piraatti xp sp3

Sitten semmoinen juttu mitä minua viisaammat sanovat, älä tee linuxilla tai millään muullakaan Dual boottia SAMALLE kovolle XP:n kanssa. ms soft tekee tähän ongelmia mitkä voivat johtaa koko kovon sekoamiseen. Usko tai älä, siitä mm xpborg nimitys xp:lle aikoinaan., eli toinen kovo mihin linux. samalle kovolle xp:tä vaikka tusina, mutta tietysti omille partioilleen. (xpbork voi tuottaa muutakin haku tulosta kuin v'äitteeni)

jos tuo partioiden tekeminen ei aukene xp:tä asentaessa, voit unohtaa koko puuhan, kukaan tuskin jaksaa neuvoakaan paitsi rahalla.

kyllä se xp päivittelee sen sp3 aikanaan jos siihen puoleen luottaa.

• mitn niin sekoaa?
        nictrke kirjoitti:

etsi torrenttina tinyxp esim. btjunkie.org (rev 09 tai rev 10) tarvitset sitten tietysti osaamista jos haluat suorittaa tuotteen uudelleen aktivoinnin ja hakea päivityksiä, sillä muutoin kyseessä on piraatti xp sp3

Sitten semmoinen juttu mitä minua viisaammat sanovat, älä tee linuxilla tai millään muullakaan Dual boottia SAMALLE kovolle XP:n kanssa. ms soft tekee tähän ongelmia mitkä voivat johtaa koko kovon sekoamiseen. Usko tai älä, siitä mm xpborg nimitys xp:lle aikoinaan., eli toinen kovo mihin linux. samalle kovolle xp:tä vaikka tusina, mutta tietysti omille partioilleen. (xpbork voi tuottaa muutakin haku tulosta kuin v'äitteeni)

jos tuo partioiden tekeminen ei aukene xp:tä asentaessa, voit unohtaa koko puuhan, kukaan tuskin jaksaa neuvoakaan paitsi rahalla.

kyllä se xp päivittelee sen sp3 aikanaan jos siihen puoleen luottaa.

Mulla oil aikanaan juuri noin tehty levy XP toisella ja Ubuntu toisella puolella samalla levyllä ja mitään ongelmia ei ollut, kun muisti linuxin päivittäessään ottaa huomioon ton jutun. Eli säilytä vanha jne.

• Heleppo homma

Sp3 voi asentaa suoraan vaikka Sp1 pääle, Sp2 ei tarvi asentaa ennen Sp3 pakettia eikä kannata.
        Lataat sen Sp3 paketin vaan suoraan.

• ncie
        mitn niin sekoaa? kirjoitti:

Mulla oil aikanaan juuri noin tehty levy XP toisella ja Ubuntu toisella puolella samalla levyllä ja mitään ongelmia ei ollut, kun muisti linuxin päivittäessään ottaa huomioon ton jutun. Eli säilytä vanha jne.

Kyllä vain väitetään että mahdollista on, joku vahvasti kielsi asentamasta jopa samalle kovolle. tiedä häntä ja hänen osaamistaan. EIköhän ms puolellakimiehet ole suunnitellee jotain automaattista kovalevyn vakaus /muuta ohjelmistoa sinne jonka ainut tehtävä on tehdä HALLAA linuxeille.

vähän paranoijaa mutta loogista ja selvää. (Linux tähän syytön ja se grub joka rutisee kun boottaa)

niin minä tekisin jos olisin itsekeskeinen kusipää joka haluaa maailmanvallan.

• aa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe