Paljon on ollut esim. noissa tripadsvisorin hotelli arvosteluissa, että on lontoon hotelleissa jotain luteita vai mitä verta imeviä otököitä jotka tekevät jotain paukamia.
Onko suomalaisilla matkailijoilla ollut kokemuksia noista örkeistä ja missä hotelleissa niitä on mahdollisesti ollut. Olen ajatellut noita easyhotelleja, onko niistä kokemuksia.
Lontoon ötökät
4
880
Vastaukset
- ytghh
ollut mitään muutama vuosi sitten ja yövyin sentään youth hostellissa.
- Lontoolainen
Taalla on tana kesana bed bug epidemia, hyvistakin hotelleista loytyy. :(
- annnikaaaa
joo mullakin oli omassa sängyssä niitä, tiedä mistä tulivat? pesin lakanoita ahkerasti ja vihdoin pääsin niistä eroon.. mutta joo isoja ja kutisevia paukamia oli jalat täys!
- Earlsin courtti
Oltiin heinäkuussa Earls courtin easy hotellissa ja siellä ei ollut mitään ötököitä. Easy hotel ketjua voin suositella lämpimästi!! Loistava hinta-laatu suhde, itse en tarvitse kuin oman wc:n ja sängyn huoneeseen. Earls court alueena on myös todella hyvä,loistavat metro yhteydet ja kiva englantilainen miljöö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859