onkos kellään ollu tällaista ongelmaa nyt m uutamissa starttauksissa auton mitaaristosta (KORJATTU JO AJAT SITTEN)tai jostain muualta kuuluu vaimea vinkaisu ja ajotietiokoneessa lukee top up, ja servisevalo palaa, ölymäärä mittari näyttää nollaa mjutta tikusta katsottuna öljyä on tarpeeksi... auto muuten toimii normaalisti..paitsi kerran radio alkoi toimia vasta vähänajan päästä käynnistyksestä....... kiits
scenic 2 04
jjkkmr
2
661
Vastaukset
- frangröbbä
ota akun kaapelit irti n.tunniksi sen pitäisi resetoida ajotietokone ja viatkin voivat korjaantua
- MJ
Jos akun kaapelit irroittaa, niin joudut resetoimaan sähköikkunoiden kytkimet (ohjekirjassa kerrottu ja monta kertaa tässä ryhmässä). Lisäksi tarvitset radion koodin jos radio on alkuperäinen. Radion koodi tulee auton mukana, (luottokortin kokoinen pahvi, jossa lukee Volvo) mutta ilmeisesti koodilappu heitetään pois samoin kuin ohjekirjakin. Molempia ainakin kysellään. Oikean koodin saa Biliasta, netin koodit ovat bluffausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165