"Ravintola" Pikku Sena

Mietiskelijä69

Ootteko ikinä käyny kyseisessä syöttölässä? Millaiset safkat? Tuli mainos postissa ja mietin kannattaako tänne vähäisiä opiskelijaropoja tuhlata...

22

3614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärin muista

      Eikös nämä ole entisiä pizza stopin pitäjiä.Siis ne ketkä piti saman nimistä pizzeriaa Tervakoskella,heti kun olivat myyneet stopin uusille yrittäjille

      • nälkäinen..

        mutta tervakosken pikku-senassa olen käynyt ja hyvää ruokaa. Näkyi olevan tervassa sama työntekijä ainakin, jonka olen riihitähdessä aiemmin nähnyt.


      • karvaton käsi
        nälkäinen.. kirjoitti:

        mutta tervakosken pikku-senassa olen käynyt ja hyvää ruokaa. Näkyi olevan tervassa sama työntekijä ainakin, jonka olen riihitähdessä aiemmin nähnyt.

        Samoja karvakäsiä,pyörittävät kepappipaareja riksussa.Availlaan ja suljetaan edestakaisin,starttirahoja hamuavat!


      • Tuskinpa
        karvaton käsi kirjoitti:

        Samoja karvakäsiä,pyörittävät kepappipaareja riksussa.Availlaan ja suljetaan edestakaisin,starttirahoja hamuavat!

        Starttirahoilla ei rikastuta,että silleen.


      • löpölöpö
        Tuskinpa kirjoitti:

        Starttirahoilla ei rikastuta,että silleen.

        Miksi nämä keskustelut täällä menee aina asian viereen.
        Puhutaan p.... ja arvaillaan kaikkea mahdollista.
        Miksi kukaan ei vastaa alkuperäisen keskustelun aloittajan kysaymykseen.
        Muutenkin näiden sivujen keskustelut ovat 99 % arvailuja ja asiattomien mietiskelyjä kun ei tiedetä asioista mitään.


    • Lerspa

      Ihan ok ruoka. Tervakoskella maistuu paremmalta kun siellä on se Riihitähdessä ollut kokki!

      • zuppa

        Ehdottomasti Riksun ykköspizzat!!!! Pitäjät ovat ne jotka pitivät ennen vanhaan Pizza-stoppia linja-autoaseman vieressä, jonka jälkeen perustivat ed-pizzerian ( ja myivät edellisen), jonka jälkeen perustivat Tervakoskelle Senan. Suosittelen!!!


      • hmm++
        zuppa kirjoitti:

        Ehdottomasti Riksun ykköspizzat!!!! Pitäjät ovat ne jotka pitivät ennen vanhaan Pizza-stoppia linja-autoaseman vieressä, jonka jälkeen perustivat ed-pizzerian ( ja myivät edellisen), jonka jälkeen perustivat Tervakoskelle Senan. Suosittelen!!!

        Aavistaa tuon äskeisen kirjoittajan;)Mutta jos hyvää ruokaa oli niin ok,Moshh


    • ooooooooool

      Ihan ok lättyä vääntävät. Ei tosin yllä riihimäen parhaimmiston, riihitähden ja enjoyn tasolle, mutta hinta onkin se missä pikku sena on parempi. Ja ehkä juuri hinnan takia ei turhaa juustoa saada niin paljon lätyn päälle kuin riihitähdessä. Mikä muuten näitä riksun karvakäsiä vaivaa kun kautta linjan on pitsan koko pienentynyt, ja hinta pysynyt samana, riihitähti jopa nostanut hintaa alv alennuksen paikkeilla. Tai tietenkään paha alentaa hintoja kun ei veroja muutenkaan makseta.

      Sattuuko joku muuten muistamaan pikkusenan nettisivuosoitteen?

      • Melleripelleri

      • reeeeeeeeew

        Ostan sun perskärpäsiä täynnäolevasta pitseriasta pitsaa enkä tee siitä valitusta eviralle, joten oo onnellinen ja väännä lättyä.


      • pikku sena
        Melleripelleri kirjoitti:

        http://www.riihimakipikkusena.fi/

        olen Riksun pikku senan pitäjä, just olen lukenut mitä on kirjoitettu, teki tosi paha
        miksi ei vastetaan alkuperäisin kysymyksen ja puhutaan tuntematta toista olisi kivää tulisi asiallista palautetta


      • Jussi Suomalainen
        pikku sena kirjoitti:

        olen Riksun pikku senan pitäjä, just olen lukenut mitä on kirjoitettu, teki tosi paha
        miksi ei vastetaan alkuperäisin kysymyksen ja puhutaan tuntematta toista olisi kivää tulisi asiallista palautetta

        Voisit kyllä kertoa edes kertoa nimesi. Firmasi sivullakaan sitä ei ole? Yritysrekisteristä ei löydy mitään tietoja. Ei edes yrityksesi Y-tunnuksella??!! Edes yritystäsi ei löydy yritysrekisteristä! Miksi? Kysyn minä! Miksi??


      • ei kateellinen
        Jussi Suomalainen kirjoitti:

        Voisit kyllä kertoa edes kertoa nimesi. Firmasi sivullakaan sitä ei ole? Yritysrekisteristä ei löydy mitään tietoja. Ei edes yrityksesi Y-tunnuksella??!! Edes yritystäsi ei löydy yritysrekisteristä! Miksi? Kysyn minä! Miksi??

        Heippa, ennen kun solvaat muita, ja syyttelet aiheettomasti, käyppäs katsomassa kyseisen yrityksen nettisivuja, niin kaipaamasi Y-tunnus löytyy sieltä.

        Ja jokainen on vapaa koittaamaan millaista yrittäminen on täällä kateellisten ihmisten Riihimäellä.


      • Jaaaako
        Jussi Suomalainen kirjoitti:

        Voisit kyllä kertoa edes kertoa nimesi. Firmasi sivullakaan sitä ei ole? Yritysrekisteristä ei löydy mitään tietoja. Ei edes yrityksesi Y-tunnuksella??!! Edes yritystäsi ei löydy yritysrekisteristä! Miksi? Kysyn minä! Miksi??

        Näyttäisi olevan sama y-tunnus, millä pizza stoppia pyöritettiin. Ei siis uutta starttirahaakaan ole saanut. suotta huolehditte.


    • mammamie

      Ihan hyvää pizzaa oli ja maistui ainakin minulle. Mies söi kebabin ranskalaisilla ja kertoi sen myös olevan ihan ok.

    • rahto

      Ainoo hyvä pizzeria Riihimäellä. Isot pizzat ja kohtuuhintaset.

    • tilaan toistekkin :D

      Olen tilannut kaikenlaista ruokaa sieltä duuniin. Kaikki ovat olleet todella maukkaita ja palvelu loistavaa. ISO KIITOS!!!

    • ............

      riihimäen pikku sena ei hyvä ruoka! Tervakosken pikku sena parempi

    • valviavaliva

      kaikki ne maistuu yhtä pahalta, se o fakta. ei riihimäellä saa hyvää ruokaa.

    • Anonyymi

      Saako sieltä pihviruokaa vai vaan pizzaa?

    • Anonyymi

      Ei opiskeluaikana ollut paljon varaa käydä ravintoloissa.
      Eväät oli aika köyhät, pannulle loihdittiin sitä mitä jääkaapista löytyi.
      Silti hienoja aikoja, kannatti opiskella, nyt voi sanoa että nyt on varaa vähän enempäänkin😁

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe