Kertokaas

ssssssssssssssssssss

nyt ne joilla on kokemusta suomen turkkilaisista?Onks ollu seurustelu suhteita,kaveri suhteita ym,,,millasii kokemuksia on?

13

519

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkiyewife

      ihanat meisselit...mmm

    • melissa100000

      Suomen Turkkilaiset MIEHET antaa todella huonon kuvan Turkkilaisista miehistä! Voin kertoa kokemuksella, että suomen turkkilaiset miehet valehtelevat ja pettävät. Kavereina ihan ok, mutta ei heistä ystäviksi ole saatika sitten seurusteluun. En suosittele!!!! :)

      • etsillee

        mäkin ajattelen et ainaki osa heistä on just valehtelija tyyppiä.Ei aina voi uskoa mitä he puhuvat!Valitettavasti!Mut varmaan poikkeuksiakin on.


      • mitä ne ....
        etsillee kirjoitti:

        mäkin ajattelen et ainaki osa heistä on just valehtelija tyyppiä.Ei aina voi uskoa mitä he puhuvat!Valitettavasti!Mut varmaan poikkeuksiakin on.

        kuin turistikohteesta tuotuja gigoloita, vain tyhmähän niitä huolii.


      • ````````````````````
        mitä ne .... kirjoitti:

        kuin turistikohteesta tuotuja gigoloita, vain tyhmähän niitä huolii.

        komeita miehiä!Ja sen minkä olen ollut heidän kanssa niin ovat todella kohteliaita tyyppejä!Siinä asias ois meillä suomalaisilla oppimista!Ihmisiä ollaan kaikki mutta erilaisia...........ja ei kaikki oo tuotuja mut ne on kyl moni tullu itte tänne!


      • Hatzallaj

        Olisiko perää siinä että ovat menneet avioonkin saadakseen oleskeluluvan Suomeen? Ja jos ihminen on niin häikäilemätön että voi jopa avioitua toista huijatakseen saadakseen vain oman hyödyn, niin mikseivät he sitten valehtelisi ja pettäisi muulloinkin, kuuluu häikäilemättömään persoonallisuuteen.

        Vaan eipäs yleistetä kuitenkaan. Tunnen turkkilaisia miehiä Suomessa, ja osa oikein kunnollisia perheenisiä.


      • hhmm,,,,,,,,
        Hatzallaj kirjoitti:

        Olisiko perää siinä että ovat menneet avioonkin saadakseen oleskeluluvan Suomeen? Ja jos ihminen on niin häikäilemätön että voi jopa avioitua toista huijatakseen saadakseen vain oman hyödyn, niin mikseivät he sitten valehtelisi ja pettäisi muulloinkin, kuuluu häikäilemättömään persoonallisuuteen.

        Vaan eipäs yleistetä kuitenkaan. Tunnen turkkilaisia miehiä Suomessa, ja osa oikein kunnollisia perheenisiä.

        on sellaisiakin jotka on avioitunu ja saaneet oleskelu luvan sen takia.Mutta kyllä itse tunnen myös sellasii jotka ei ole avioitumisen takia tulleet vaan ovat yksinäisiä tai kotimaastaan lähteneitä eronneita.


      • aika ....
        hhmm,,,,,,,, kirjoitti:

        on sellaisiakin jotka on avioitunu ja saaneet oleskelu luvan sen takia.Mutta kyllä itse tunnen myös sellasii jotka ei ole avioitumisen takia tulleet vaan ovat yksinäisiä tai kotimaastaan lähteneitä eronneita.

        Turkista on noin vaan tulla suomeen ja saada oleskelulupa Avioliiton kautta ja hankkimalla lapsen ,se on varmasti helpoin tie päästä suomeen.


      • Sr. Divariya
        aika .... kirjoitti:

        Turkista on noin vaan tulla suomeen ja saada oleskelulupa Avioliiton kautta ja hankkimalla lapsen ,se on varmasti helpoin tie päästä suomeen.

        Kyllä enemmistö näistä miehistä tulee avioliiton kautta Suomeen. Viisumia on äärimmäisen vaikea saada ja oleskelulupaa ilman avioliittoa vielä vaikeampi.

        Itse lentelen jonkun verran siellä suunnalla ja aina samaan koneeseen mahtuu muutamia suomalaistuneita turkkilaismiehiä joiden kanssa pitkät tovit rupatellaan. Ja hymyssäsuin virkkavat, että "niin, avion kauttahan minä tänne alunperin tulin" ja ero oli tullut jokaikiselle. Nyt hyvät bisnekset molemmissa maissa ja pysyvä oleskelulupa, turkkilainen vaimo ja turkkilaiset lapset asumassa Suomessa.


      • yesyes/77
        Sr. Divariya kirjoitti:

        Kyllä enemmistö näistä miehistä tulee avioliiton kautta Suomeen. Viisumia on äärimmäisen vaikea saada ja oleskelulupaa ilman avioliittoa vielä vaikeampi.

        Itse lentelen jonkun verran siellä suunnalla ja aina samaan koneeseen mahtuu muutamia suomalaistuneita turkkilaismiehiä joiden kanssa pitkät tovit rupatellaan. Ja hymyssäsuin virkkavat, että "niin, avion kauttahan minä tänne alunperin tulin" ja ero oli tullut jokaikiselle. Nyt hyvät bisnekset molemmissa maissa ja pysyvä oleskelulupa, turkkilainen vaimo ja turkkilaiset lapset asumassa Suomessa.

        ja taas yksi suomalainen kademies siellä


      • suomalainen ¤suomala
        Sr. Divariya kirjoitti:

        Kyllä enemmistö näistä miehistä tulee avioliiton kautta Suomeen. Viisumia on äärimmäisen vaikea saada ja oleskelulupaa ilman avioliittoa vielä vaikeampi.

        Itse lentelen jonkun verran siellä suunnalla ja aina samaan koneeseen mahtuu muutamia suomalaistuneita turkkilaismiehiä joiden kanssa pitkät tovit rupatellaan. Ja hymyssäsuin virkkavat, että "niin, avion kauttahan minä tänne alunperin tulin" ja ero oli tullut jokaikiselle. Nyt hyvät bisnekset molemmissa maissa ja pysyvä oleskelulupa, turkkilainen vaimo ja turkkilaiset lapset asumassa Suomessa.

        Kyllä on vain niin että me suomalaiset olemme niin hyväuskoisia ja luottavaisia
        että uskomme mitä hyvänsä ainakin rakastuneina.Minulla on kolme tuttavaa jotka
        kaikki toivat vaimon Venäjältä ja kuinkas sitten kävikään kun oltiin päästy naimisiin
        suomalaisen miehen kanssa ja saatu "oleskelulupa" jokainen jätti miehensä
        eikä suuremmin ole jälkiään kertonut.
        Kyllä kannaittaisi pitää jalat maassa tässäkin asiassa.


      • kuules
        yesyes/77 kirjoitti:

        ja taas yksi suomalainen kademies siellä

        pateettinen musliminhutsu - sinua ei kadehti kukaan, säälii pelkästään...


      • 77777777
        yesyes/77 kirjoitti:

        ja taas yksi suomalainen kademies siellä

        "ja taas yksi suomalainen kademies siellä"siis kerro mistä mitäs olla kademielinen ,siitäkö että turkkilaiset onnistuu huijaamalla pääsemään suomeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe