Onko kokemusta VigroVital

Onko tietoa?

Haluaisin mielelläni saada lukea kokemuksista tuon VigroVital tuotteen käytöstä.
Tuotetta markkinoi suomessa NaturaMed.
Laittakaapa kokemuksianne, kiitos :-) .

16

23114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1815

      Tuotteen nettisivulla ei ole edes luetteloa vaikuttavista aineista ja niiden pitoisuuksista. Ei siis mitään mahdollisuutta selvittää mahdollisia vaikutuksia. En ostaisi missään tapauksessa.

      • Vigro

        Älä höpötä omiasi ! Kaikki vaikuttavat aineet on lueteltu ja laitettu vihreillä pylväillä, paljonko on mitäkin ainetta. Ja pakkauksen kyljessä on samoin.


      • Anonyymi
        Vigro kirjoitti:

        Älä höpötä omiasi ! Kaikki vaikuttavat aineet on lueteltu ja laitettu vihreillä pylväillä, paljonko on mitäkin ainetta. Ja pakkauksen kyljessä on samoin.

        Missä voin ilmoittaa, etten enää halua postia teiltä, ala-arvoista markkinointia


      • Anonyymi
        Vigro kirjoitti:

        Älä höpötä omiasi ! Kaikki vaikuttavat aineet on lueteltu ja laitettu vihreillä pylväillä, paljonko on mitäkin ainetta. Ja pakkauksen kyljessä on samoin.

        Niin ne ns vaikuttavat aineet sitten, joulupukkikaan ei ole olemassa


    • Deppish

      Sain ilmaisen näyteboxin ja kokeilin koska olen käyttänyt finasteridia jonka sivuvaikutus oli seksihalujen laimeneminen... kokeillessani Vigrovitalia olin tosin lopettanut finasteridin ottamisen, paljolti sivuvaikutusten takia. Mutta Vigrovital yllätti täysin, sillä aiemmin ei ollut selkeitä kokemuksia monenkaan lääkkeen vaikutuksesta, eikä varsinkaan luontaistuotteiden. Mutta Vigrovital todella tuntui boostaavan seksuaalisuutta hyvällä tavalla - myös fyysisesti, sillä aamuerektiot palasivat ja ylipäänsä erektiot olivat aina kovia... nyttemmin näytepaketti loppui ja fiilikset ovat taas laimenneet... aika erikoista. Aionkin nyt hankkia lisää, ja kokeilla myös yhdessä finasteridin kanssa, jospa saisi hyvän balanssin aikaan...

      • Anonyymi

        Täyttä paskaa, kusetusta,vanhoilta ukoilta.


      • Anonyymi

        Kai olet vielä hengessä ja vaikutusta on edelleen?


      • Anonyymi

        Paljonko sait tuosta irjoituksesta


      • Anonyymi

        Mene eturauhasen laser niin loppuu lääkitys siihen jos sen takia syöt fiilistä alentavaa finasteridia!
        Kunnalliset sairaalat tekevät laser mutta pitää pysyä siinä eikä höyläystä! Aamu sesonki tuli takas vaikka 60v tuli:)


    • Anonyymi

      Ei toimi ollenkaan.

    • Anonyymi

      rahat vain hölmöiltä pois.ei seiso kuin silmät päässä.

      • Anonyymi00016

        Ai sulla vai!


    • Anonyymi

      Tämän otan joka päivä. eikä maksa paljon. tiedän mitä otan

      Multivita Plus monivitamiini 200 tabl 16,08 €

      Laktoositon (maidoton), gluteeniton, hiivaton ja sokeriton. Ei sisällä eläinperäistä liivatetta.

      Vertailuhinta: 0.08 €/kpl

      Ainesosat
      A-vitamiini 300 mikrog.
      B1 (tiamiini) 1,4 mg
      B2 (riboflaviini) 1,6 mg
      B3 (niasiini) 15 mg
      B5 (pantoteenihappo) 4 mg
      B6 (pyridoksiini) 2,2 mg
      B12 (syanokobalamiini) 3 mikrog.
      Foolihappo 400 mikrog.
      Biotiini 30 mikrog.
      C-vitamiini 75 mg
      D3-vitamiini 10 mikrog.
      E-vitamiini 10 mg
      Magnesium 120 mg
      Sinkki 15 mg
      Jodi 100 mikrog.
      Mangaani 2,5 mg
      Kromi 30 mikrog.
      Seleeni 50 mikrog.

      täyteaine (mikrokiteinen selluloosa, dikalsiumfosfaatti), magnesiumoksidi, askorbiinihappo, DL-alfa-tokoferyyliasetaatti, kiinteyttämisaine (talkki, rasvahappojen magnesiumsuolat), sinkkioksidi, nikotiiniamidi, L-selenometioniini, mangaanisulfaatti, kalsium-D-pantotenaatti, kolekalsiferoli, retinyyliasetaatti, syanokobalamiini, paakkuuntumisenestoaine (piidioksidi), pyridoksiinihydrokloridi, kiillotusaine (etyyliselluloosa, hydroksipropyylimetyyliselluloosa, glyseroli), tiamiinimononitraatti, ribo­aviini, pteroyylimonoglutamiinihappo, kaliumjodidi, kromi(III)kloridi, D-biotiini.

    • Anonyymi

      Aikamme uusi
      TRI DOXEYN KÄÄRMEÖLJY
      Tätä tai juhannusneitsyen vulvakummulta kerättyä kijupölyä. Kaikki tepsii👍

    • Anonyymi

      Lopetin tuotteen käyttö vuoden käytön jälkeen, kun tunne oli että keho käy täydellä kierroksilla koko ajan. Pari päivää lopettamisen jälkeen alkoi vieroitusoireet. Mieliala vaihtelee rajusti, välillä itkettää, välillä pitäisi mennä hakkammaan polttopuita kirveellä kun on niin paljon kiukkua. Välillä tulee tunne että maailma kaatuu päälle. MItähän aineita tableteissa oikein on? Tuntuu siltä kun olisi ollut riipuvuutta,

    • Anonyymi

      Vitaaliaineet ei tulla millään vigoilla ainoastaaettä syö ravitsevaa ruokaa ja hedelmiä
      Et kai tosissasi usko että ne jotenkin auttavat. Jos on vikaa vitakiteetissä niinmene lääkäriin siellä saat avun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe