mb-sisu

melkein rekkamies

onko kukaan nähnyt kyseisiä testiautoja tien päällä?

54

4994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upea polar

      yritän laittaa linkkiä

      • Sisurules

        Mistähän uuden Sisu Polar mallin auton kuvan näkis?


      • kamazman

        ei pysty ajamaan muut kuin venäläiset, siellä autokuskilla on insinöörin koulutus. Takapenkin pojat eivät pääse edes autokuskiksi.


      • Vulleri

        Missä missä missä .--................


      • koetan kestää
        Vulleri kirjoitti:

        Missä missä missä .--................

        Kaikkien evovanajien perrään tekin itkette olisi loppunu koko paskan valmistus muuta kun ei lopunnu ja sekös vituttaa


      • tukkirekka
        koetan kestää kirjoitti:

        Kaikkien evovanajien perrään tekin itkette olisi loppunu koko paskan valmistus muuta kun ei lopunnu ja sekös vituttaa

        menetä toivorikkauttas, sun isäs on jo hokenut vuosikymmenet tuota samaa lorua ja sinä poika sitä jaksat jatkaa, todennäköisesti jos joskus satut saamaan pojan, hän jatkaa samaa valitusta ja SISULLA vaan pölli kulkee.


      • sisuvainaja
        tukkirekka kirjoitti:

        menetä toivorikkauttas, sun isäs on jo hokenut vuosikymmenet tuota samaa lorua ja sinä poika sitä jaksat jatkaa, todennäköisesti jos joskus satut saamaan pojan, hän jatkaa samaa valitusta ja SISULLA vaan pölli kulkee.

        jollakin tekee mieli paskanajoon... Pajamiehet ovat tietysti mielissään.


      • Sisuautot oy
        tukkirekka kirjoitti:

        menetä toivorikkauttas, sun isäs on jo hokenut vuosikymmenet tuota samaa lorua ja sinä poika sitä jaksat jatkaa, todennäköisesti jos joskus satut saamaan pojan, hän jatkaa samaa valitusta ja SISULLA vaan pölli kulkee.

        Voi vittu ku mää repesin, sisuun tulee mersun v-koneet. Mites on tukkirekka, ostakko nää nytte Volvon? Siihen ei kyl saa sitä vullerin laatikkoo, mut haitannekko tuo


      • tukkirekka
        Sisuautot oy kirjoitti:

        Voi vittu ku mää repesin, sisuun tulee mersun v-koneet. Mites on tukkirekka, ostakko nää nytte Volvon? Siihen ei kyl saa sitä vullerin laatikkoo, mut haitannekko tuo

        eikö se sifti ole fuller? Minun tietojen mukaan on. Hyvä auto menee pilalle, kun paska v8 laitetaan keulaan.


      • sisu teem

        polarin kuvia olisko


      • sisu teem

        jos on uuden sisu polarin kuvia mistä sais


    • juustovai

      Eiköstä ensiesittely pitänyt Metkossa olla?

      Jollai torstain kävijällä jo kuva olemassa? Haluu nähä!

      • kukykljh

        tänään kävin ja en kyllä edes sisun osastoa nähnyt, oliko missä päin?


      • nähty on
        kukykljh kirjoitti:

        tänään kävin ja en kyllä edes sisun osastoa nähnyt, oliko missä päin?

        kahden osaston välissä ja sen yhden takana. Heti siinä kun ohi kävelee,vasemmalla puolella. Jos tuut toisesta suunnasta niin oikealla.


      • tervo&lervo
        nähty on kirjoitti:

        kahden osaston välissä ja sen yhden takana. Heti siinä kun ohi kävelee,vasemmalla puolella. Jos tuut toisesta suunnasta niin oikealla.

        vai mersun osilla,,hah.V6 ja v8 ryskit tulee moottoreiksi.Vanhaa ja poistuvaa tekniikkaa.Ei näin,sisu!!


      • Sisumies lieksasta
        tervo&lervo kirjoitti:

        vai mersun osilla,,hah.V6 ja v8 ryskit tulee moottoreiksi.Vanhaa ja poistuvaa tekniikkaa.Ei näin,sisu!!

        Sisun saa oikealla moottorilla, voin taas hyvillä mielin lähtee sisu kaupoille.


      • tukkirekka
        Sisumies lieksasta kirjoitti:

        Sisun saa oikealla moottorilla, voin taas hyvillä mielin lähtee sisu kaupoille.

        mikä se on?


    • bedford-kuski

      sisun omat kotisivut

    • 234567890

      "Uudessa voimalinjassa säilyy asiakkaiden toivomuksesta vaihtoehtona suorahampainen synkronoimaton Fuller, jota erityisesti kaikkein vaativimmissa olosuhteissa ajavat autoilijat arvostavat. Vaihtoehtoisesti autoon saa myös joustavasti toimivat Telligent tai Powershift vaihdeautomaatit."

      on sisumiehet onnessaan ku fullerin saa

      • tukkirekka

        ei niistä lelulaatikoista ole, kuin hiekkalaatikolle.


      • eaton Fuller forever
        tukkirekka kirjoitti:

        ei niistä lelulaatikoista ole, kuin hiekkalaatikolle.

        kyllä se niin on ette mikä voimassa hävitään se vaihtamisessa voitetaan! ne ammattiautoilijat joille pitää olla robtti vaihtamassa vaihteita vois siirtyä vaikka taksin rattii! on kuskeja jotka ei opi fullerilla vaihtamaan vaikka kuinka yrittäis! ja kuskeja jotka vaihtaa sillä pehmeässä hiekassa ja ravassa ryvettässä 60 tonnin kokonais massalla! tilanteessa jolloin veto ei saa katketa tai yhistelmä on lujasti kiinni! tähän ei pysty uusi opticruice eikä shit sift!!! se on vaan hiljaa tosi joten kyllähän sen ymmästää että kierosilmästä savon junttia vituttaa kun 60tunennen euron robottivaihteisto ei pysty samaan mihin pohojammaan miehet kykenee kaasun käytöllä ja oikean käden ranne liikkeillä kun alla on cummins ja suora fulleri ja nillä on menty jo yli 30 vuotta täs taloos! ja mennään erelleenkin =)


      • fuller museoon
        eaton Fuller forever kirjoitti:

        kyllä se niin on ette mikä voimassa hävitään se vaihtamisessa voitetaan! ne ammattiautoilijat joille pitää olla robtti vaihtamassa vaihteita vois siirtyä vaikka taksin rattii! on kuskeja jotka ei opi fullerilla vaihtamaan vaikka kuinka yrittäis! ja kuskeja jotka vaihtaa sillä pehmeässä hiekassa ja ravassa ryvettässä 60 tonnin kokonais massalla! tilanteessa jolloin veto ei saa katketa tai yhistelmä on lujasti kiinni! tähän ei pysty uusi opticruice eikä shit sift!!! se on vaan hiljaa tosi joten kyllähän sen ymmästää että kierosilmästä savon junttia vituttaa kun 60tunennen euron robottivaihteisto ei pysty samaan mihin pohojammaan miehet kykenee kaasun käytöllä ja oikean käden ranne liikkeillä kun alla on cummins ja suora fulleri ja nillä on menty jo yli 30 vuotta täs taloos! ja mennään erelleenkin =)

        hävettää sinun puolestasi. Pohjanmaalla ei autoa pysty testaamaan, ei siellä ole edes mäkiä! Fulleri koko kehuskelija.


      • lölleri
        fuller museoon kirjoitti:

        hävettää sinun puolestasi. Pohjanmaalla ei autoa pysty testaamaan, ei siellä ole edes mäkiä! Fulleri koko kehuskelija.

        kylläpä pohojanmaan poju lohkasi . päivän parhaat naurut. no onhan siellä joku rautatie sillan ylitys. ei siellä ihan tasaista ole....


      • tukkirekka
        lölleri kirjoitti:

        kylläpä pohojanmaan poju lohkasi . päivän parhaat naurut. no onhan siellä joku rautatie sillan ylitys. ei siellä ihan tasaista ole....

        poijaat uurestaan, fullerimiehen kommentti ja ajatuksella, ei ollut kyse mäistä, vaan hietikosta ja ,ravassa rypemisestä, mitäpä te siitä ymmärtäisitte, ammattikoulupojat......


      • polar´`
        tukkirekka kirjoitti:

        poijaat uurestaan, fullerimiehen kommentti ja ajatuksella, ei ollut kyse mäistä, vaan hietikosta ja ,ravassa rypemisestä, mitäpä te siitä ymmärtäisitte, ammattikoulupojat......

        asiaa fullerimies puhui tosin ehkä tölväs turhaan savolaisia pikemminkin olisi pitänyt sanoa, että kermaperseet kehä ykkösen väärällä puolella tarvitsevat robottia jotta pääsevät ruuhkassa etiäpäin :D

        Sitten asiasta toiseen eli olen aitiopaikalta päässyt seuraamaan miten nykyiset soravehkeet menevät montulla. Tässä nykyisellä työmaalla ajaa kaksi R500 sisua kasettivehkeillä varustettuna soraa ja menevät kuin juna mitään turhia hötkyilemättä. Samaisella työmaalla on myös muutamia volvoja samoissa hommissa. Hienosti tuntuu näilläkin sora kulkevan, mutta yksi juttu on hieman pistänyt silmään verrattaessa sisujen menoon. Siinä missä sisu menee sujuvasti pahemmin heilumatta vatkaa volvo hyttiä laiasta laitaan verrattuna lavaan. Aika erikoinen paikka joustaa sillä itselläni lentäisi laatta varmaan tossa höykytyksessä.


      • sisua ollut...
        polar´` kirjoitti:

        asiaa fullerimies puhui tosin ehkä tölväs turhaan savolaisia pikemminkin olisi pitänyt sanoa, että kermaperseet kehä ykkösen väärällä puolella tarvitsevat robottia jotta pääsevät ruuhkassa etiäpäin :D

        Sitten asiasta toiseen eli olen aitiopaikalta päässyt seuraamaan miten nykyiset soravehkeet menevät montulla. Tässä nykyisellä työmaalla ajaa kaksi R500 sisua kasettivehkeillä varustettuna soraa ja menevät kuin juna mitään turhia hötkyilemättä. Samaisella työmaalla on myös muutamia volvoja samoissa hommissa. Hienosti tuntuu näilläkin sora kulkevan, mutta yksi juttu on hieman pistänyt silmään verrattaessa sisujen menoon. Siinä missä sisu menee sujuvasti pahemmin heilumatta vatkaa volvo hyttiä laiasta laitaan verrattuna lavaan. Aika erikoinen paikka joustaa sillä itselläni lentäisi laatta varmaan tossa höykytyksessä.

        volvossa on ohjaamossa nelipiste jousitus,ja ilmalla!FL volvossa jo 1985 oli,venkula ajettava.
        Fullerit ei kestä nykyisiä vääntöjä!Uusin i-shift paras.


      • sisuun lisää vääntöä
        sisua ollut... kirjoitti:

        volvossa on ohjaamossa nelipiste jousitus,ja ilmalla!FL volvossa jo 1985 oli,venkula ajettava.
        Fullerit ei kestä nykyisiä vääntöjä!Uusin i-shift paras.

        fulleri paras ku ei kestä edes 3000Nm vääntöä. Jututin kerran erästä sisun huoltopäällikköä niin se sanoi et vanhasta 630hv Catista olis voitu ottaa vääntöä 3200Nm mutta ku fulleri ei kestä sellaista vääntöä. Sanoi et on aika hauskaa ku sisu miehet haukkuu ruotsalaisten voimalinjaa ja varsinkin vaihteistoja heikoksi kun sisun voimalinjan ja ETENKIN vaihdelaatikon(Fullerin) kestävyys loppui 2780Nm:iin.

        Pakko sen sanoa et FH16-660 Volvo I-Shiftillä menee huomattavasti pirteämmin ku E18-630 Sisu Fullerilla. Ei vedä sisu alhaalta samalla lailla ku Volvo. Se reilu 300Nm:n vääntöero metsässä tuntuu. Sisu olis muuten mahtava peli jos se jaksais kulkea. Toivotaan et Mersun myötä saadaan lisää vääntöä. Ja laatikko joka kestää sen


      • Vulleri
        sisuun lisää vääntöä kirjoitti:

        fulleri paras ku ei kestä edes 3000Nm vääntöä. Jututin kerran erästä sisun huoltopäällikköä niin se sanoi et vanhasta 630hv Catista olis voitu ottaa vääntöä 3200Nm mutta ku fulleri ei kestä sellaista vääntöä. Sanoi et on aika hauskaa ku sisu miehet haukkuu ruotsalaisten voimalinjaa ja varsinkin vaihteistoja heikoksi kun sisun voimalinjan ja ETENKIN vaihdelaatikon(Fullerin) kestävyys loppui 2780Nm:iin.

        Pakko sen sanoa et FH16-660 Volvo I-Shiftillä menee huomattavasti pirteämmin ku E18-630 Sisu Fullerilla. Ei vedä sisu alhaalta samalla lailla ku Volvo. Se reilu 300Nm:n vääntöero metsässä tuntuu. Sisu olis muuten mahtava peli jos se jaksais kulkea. Toivotaan et Mersun myötä saadaan lisää vääntöä. Ja laatikko joka kestää sen

        Niin onkohan kaikki Volvon ponit kotona kun ryömin valitsee !!
        Eipä taida olla.


      • sisuun lisää vääntöä
        Vulleri kirjoitti:

        Niin onkohan kaikki Volvon ponit kotona kun ryömin valitsee !!
        Eipä taida olla.

        Volvo lähtee paljo paremmin pinolta entä Sisu, pehmeämmin eikä sillee rykäisemällä ku sisu. Sisun kans jos lähtee "huolimattomasti" ni se kaivaa itelleen montun ja jää siihe.


      • tukkirekka
        sisuun lisää vääntöä kirjoitti:

        fulleri paras ku ei kestä edes 3000Nm vääntöä. Jututin kerran erästä sisun huoltopäällikköä niin se sanoi et vanhasta 630hv Catista olis voitu ottaa vääntöä 3200Nm mutta ku fulleri ei kestä sellaista vääntöä. Sanoi et on aika hauskaa ku sisu miehet haukkuu ruotsalaisten voimalinjaa ja varsinkin vaihteistoja heikoksi kun sisun voimalinjan ja ETENKIN vaihdelaatikon(Fullerin) kestävyys loppui 2780Nm:iin.

        Pakko sen sanoa et FH16-660 Volvo I-Shiftillä menee huomattavasti pirteämmin ku E18-630 Sisu Fullerilla. Ei vedä sisu alhaalta samalla lailla ku Volvo. Se reilu 300Nm:n vääntöero metsässä tuntuu. Sisu olis muuten mahtava peli jos se jaksais kulkea. Toivotaan et Mersun myötä saadaan lisää vääntöä. Ja laatikko joka kestää sen

        on, 3800 nm otettu 630 catista ja kestäääääää.


      • tukkirekka
        sisuun lisää vääntöä kirjoitti:

        Volvo lähtee paljo paremmin pinolta entä Sisu, pehmeämmin eikä sillee rykäisemällä ku sisu. Sisun kans jos lähtee "huolimattomasti" ni se kaivaa itelleen montun ja jää siihe.

        mitä kaveri kysyi, kun me muilla merkeillä ajavatkin tiedetään, että volvo ja saania suurimmilla koneilla antaa täyden väännön vasta suurimmilla vaihteilla, että se siitä väännöstä.


      • sisue14
        sisuun lisää vääntöä kirjoitti:

        fulleri paras ku ei kestä edes 3000Nm vääntöä. Jututin kerran erästä sisun huoltopäällikköä niin se sanoi et vanhasta 630hv Catista olis voitu ottaa vääntöä 3200Nm mutta ku fulleri ei kestä sellaista vääntöä. Sanoi et on aika hauskaa ku sisu miehet haukkuu ruotsalaisten voimalinjaa ja varsinkin vaihteistoja heikoksi kun sisun voimalinjan ja ETENKIN vaihdelaatikon(Fullerin) kestävyys loppui 2780Nm:iin.

        Pakko sen sanoa et FH16-660 Volvo I-Shiftillä menee huomattavasti pirteämmin ku E18-630 Sisu Fullerilla. Ei vedä sisu alhaalta samalla lailla ku Volvo. Se reilu 300Nm:n vääntöero metsässä tuntuu. Sisu olis muuten mahtava peli jos se jaksais kulkea. Toivotaan et Mersun myötä saadaan lisää vääntöä. Ja laatikko joka kestää sen

        sisu tosiaan käyttää mallia RTLO-20918B max 2779Nm, vaikka saisi laatikkoa kestävämpänä RTLO-22918B mallina max 3050Nm


      • ei sisu mitään kestä
        tukkirekka kirjoitti:

        mitä kaveri kysyi, kun me muilla merkeillä ajavatkin tiedetään, että volvo ja saania suurimmilla koneilla antaa täyden väännön vasta suurimmilla vaihteilla, että se siitä väännöstä.

        vääntö alustasta, nousuteli tekee propellia.


      • penkkamies42
        ei sisu mitään kestä kirjoitti:

        vääntö alustasta, nousuteli tekee propellia.

        se nousuteli tekee propelia? eikö propeli tarkoita että runko on mutkalla? nousu telihän rasittaa runkoa kuitenki vain pituussuunnassa...joten ei kai se voi vääntää ruonkoa propelille?
        no,kyllähän tuon väitteen kaikki VÄHÄNKÄÄN alasta ja autoista ymmärtävä käsittää provoksi!!?? kaikki tietää että sisussa kuitenki aina ollu kestävin ja jäykin runko...


      • tasamaantallaaja
        penkkamies42 kirjoitti:

        se nousuteli tekee propelia? eikö propeli tarkoita että runko on mutkalla? nousu telihän rasittaa runkoa kuitenki vain pituussuunnassa...joten ei kai se voi vääntää ruonkoa propelille?
        no,kyllähän tuon väitteen kaikki VÄHÄNKÄÄN alasta ja autoista ymmärtävä käsittää provoksi!!?? kaikki tietää että sisussa kuitenki aina ollu kestävin ja jäykin runko...

        pitää paikkansa jos auto on tasaisella maalla ja vaaterissa vielä. Mutta heti kun joku rengas on sentinkin eri tasossa kuin muut alkaa vääntö. Ja missä muualla on noin tasaista kuin jossain korjaamon lattialla.
        Työmailta ja metsistä et sitä löydä.
        Ja tämän tietää kaikki muutkin kuin autonkuljettajat.
        Joten mieti nyt vähän mitä söhellät koneestasi ulos


      • penkkamies42
        tasamaantallaaja kirjoitti:

        pitää paikkansa jos auto on tasaisella maalla ja vaaterissa vielä. Mutta heti kun joku rengas on sentinkin eri tasossa kuin muut alkaa vääntö. Ja missä muualla on noin tasaista kuin jossain korjaamon lattialla.
        Työmailta ja metsistä et sitä löydä.
        Ja tämän tietää kaikki muutkin kuin autonkuljettajat.
        Joten mieti nyt vähän mitä söhellät koneestasi ulos

        tajuan!! mutta ei se telin nosto väännä runkoa propelille!!! se on varma asia... muutenkaan ei kyllä sisun runko mee propelille,siis normaali käytöllä. onnettomuudet on asia erikseen...


      • 20+13
        penkkamies42 kirjoitti:

        tajuan!! mutta ei se telin nosto väännä runkoa propelille!!! se on varma asia... muutenkaan ei kyllä sisun runko mee propelille,siis normaali käytöllä. onnettomuudet on asia erikseen...

        Tossa jokunen vuosi sitten eräs volvo uskovainen näytti paikallisen volvo liikkeen vaihtoautorivissä nököttävää sisua jossa lava retkotti toisessa laitaa runkoa. Äijä mesos turpa vaahdossa kuinka paskoja nuo sisut ovat rungoltaan ei niillä tee sitten mitään. Sitten selvisi, että sisu oli kipattaessa kölläytetty kyljelleen ja paikallinen volvo paja oli yrittänyt oikoa runkoa kehnoin tuloksin.

        Jotenkin surkuhupaisaa siis kummasahan se vika oli sisussa vaiko onnettomassa nolovo pajassa????


      • kanjamies
        20+13 kirjoitti:

        Tossa jokunen vuosi sitten eräs volvo uskovainen näytti paikallisen volvo liikkeen vaihtoautorivissä nököttävää sisua jossa lava retkotti toisessa laitaa runkoa. Äijä mesos turpa vaahdossa kuinka paskoja nuo sisut ovat rungoltaan ei niillä tee sitten mitään. Sitten selvisi, että sisu oli kipattaessa kölläytetty kyljelleen ja paikallinen volvo paja oli yrittänyt oikoa runkoa kehnoin tuloksin.

        Jotenkin surkuhupaisaa siis kummasahan se vika oli sisussa vaiko onnettomassa nolovo pajassa????

        No kaskun et hae syylistä paikallisen nakkikioskin myyjästä joka oli myynyt sisukuskille makkaraperunat ja siitä syystä oli sisu kaatunut.

        Paljon näkee sisuja joissa runko on notkahtanut hytin takaa, eli lavan etuosan yläreuna miltei hipoo hyttiä. Hauskan näköisiä vekottimia. Ja mikähän siinäkin on kun ne on juuri niitä sisuja jotka kipatessa kaatuilee?


      • penkkamies42
        kanjamies kirjoitti:

        No kaskun et hae syylistä paikallisen nakkikioskin myyjästä joka oli myynyt sisukuskille makkaraperunat ja siitä syystä oli sisu kaatunut.

        Paljon näkee sisuja joissa runko on notkahtanut hytin takaa, eli lavan etuosan yläreuna miltei hipoo hyttiä. Hauskan näköisiä vekottimia. Ja mikähän siinäkin on kun ne on juuri niitä sisuja jotka kipatessa kaatuilee?

        kyllä näe!! näköharha... ja samallain kaatuu kaikkia kippiautoja! ei siihen juuri merkki vaikuta...


      • 20+13
        kanjamies kirjoitti:

        No kaskun et hae syylistä paikallisen nakkikioskin myyjästä joka oli myynyt sisukuskille makkaraperunat ja siitä syystä oli sisu kaatunut.

        Paljon näkee sisuja joissa runko on notkahtanut hytin takaa, eli lavan etuosan yläreuna miltei hipoo hyttiä. Hauskan näköisiä vekottimia. Ja mikähän siinäkin on kun ne on juuri niitä sisuja jotka kipatessa kaatuilee?

        Syyllistä ei haettu, mutta kerroin ainoastaan hyvän esimerkin miten nuo runkotarinat yleensä saavat alkunsa.

        "Paljon näkee sisuja joissa runko on notkahtanut hytin takaa, eli lavan etuosan yläreuna miltei hipoo hyttiä"
        Nyt puhutaan noista isoisän aikaisista vehkeistä jotka on rääkätty jo montulla ajat sitten loppuun :D
        Niin ja kumpihan on sitten parempi äkkikatkeaminen vai ajanmittaan notkahtaminen ??

        "Ja mikähän siinäkin on kun ne on juuri niitä sisuja jotka kipatessa kaatuilee?"
        Ja mikähän siinä on kun merkki kuin merkki osaa mennä kylelleen ???


      • 20+13
        20+13 kirjoitti:

        Syyllistä ei haettu, mutta kerroin ainoastaan hyvän esimerkin miten nuo runkotarinat yleensä saavat alkunsa.

        "Paljon näkee sisuja joissa runko on notkahtanut hytin takaa, eli lavan etuosan yläreuna miltei hipoo hyttiä"
        Nyt puhutaan noista isoisän aikaisista vehkeistä jotka on rääkätty jo montulla ajat sitten loppuun :D
        Niin ja kumpihan on sitten parempi äkkikatkeaminen vai ajanmittaan notkahtaminen ??

        "Ja mikähän siinäkin on kun ne on juuri niitä sisuja jotka kipatessa kaatuilee?"
        Ja mikähän siinä on kun merkki kuin merkki osaa mennä kylelleen ???

        Mikähän siinä on kun esim. ilta-sanomien kannessa on kuva ojaan suistuneesta rekasta tai siltaan kopsahtaneesta niin 99% näistä on haania tai nolovo :D

        Näissä se paha runkovika taitaakin olla :D


      • kaania
        tukkirekka kirjoitti:

        mitä kaveri kysyi, kun me muilla merkeillä ajavatkin tiedetään, että volvo ja saania suurimmilla koneilla antaa täyden väännön vasta suurimmilla vaihteilla, että se siitä väännöstä.

        Tehokkaimman Scanian (730hv) huippuvääntöä rajoitetaan suurimmillaan n. 210Nm, eli aina on käytössä vähintään 3290Nm, että se siitä väännöstä..


    • sisu kuski

      just nyt abc pihaan. Ei oo kännykässä kameraa. Komea ilmestys.

      • ryseyraseyr

        että on aika samanlainen kuulemma kuin edellinen mallisarja ( sisu R ) -onko totta?


      • nhj75
        ryseyraseyr kirjoitti:

        että on aika samanlainen kuulemma kuin edellinen mallisarja ( sisu R ) -onko totta?

        Lehden uusimmassa numerossa on kuva. Maskia lukuunottamatta kuin Actros.


    • Mersu is the BEST

      pohjanmaalaisen kuljetusyrityksen johtaja tuumasi osuvasti MB-sisusta: Auto ei pelaa, jos siihen tehdään jotain Suomessa". Kyseinen firma on tullut tunnetuksi sisu-talona, mutta kuulemma luottamus karjaan leluautoon on menny ja nykyään kalusto on pääosin ruotsalaismerkkitstä. Pari Ivecoa tai olla vielä rivissä.

      Kyllä se on niin että Mersu on Mersu, johtotähti ja Sisu on paska. Toivottavasti tämä ei-toivottu yhtälö romuttuu mahdollisimman pian. Miksi siihen parhaaseen pitää muutaki paskaa sotkea kuin se mitä tieltä lentää. Ainoa positiivinen asia on et Sisukin saa vihdoin ja viimein moottorin, eikä ompelukoneita

      • mb 2640

        no ei nuo yritäjätkää jotka niin sano ollu kovin luotettavan näkösiä.on korvarenkaita, silmäkulmassa rengas pujoparta.että se siitä kommentista. jaauto jonka edessä seisovat on aika epä käytännöllinen.


      • etukäteen

        En nyt pitäisi Ajolinja-lehteä suurena tietolähteenä. Kyseisen yrityksen tunnettuuskin on enempi paikallinen käsite.

        Kyllä uudessa Sisussa teknisesti on kaikki palikat huipputuotteeseen pölli- ja maansiirtopuolelle. Jos vain osaisivat kasata siten, ettei olisi liikaa "pikkuvikaa".


      • Mersu is the BEST
        mb 2640 kirjoitti:

        no ei nuo yritäjätkää jotka niin sano ollu kovin luotettavan näkösiä.on korvarenkaita, silmäkulmassa rengas pujoparta.että se siitä kommentista. jaauto jonka edessä seisovat on aika epä käytännöllinen.

        ihmisen ulkonäköhän se kertoo sen arvon ja sen kuinka paljon sanoille laitetaan arvoa. Sama vaikka olisivat apinoilta näyttäneet, ovat yrittäjiä ja tietävät omasta kokemuksesta. Ja on muuten tasan kuin he sanovat: ei ole vielä toimivaa kuorma-autoa suomessa tehty eikä tehdä. Mersut tehdään jatkossakin saksassa.

        Ihan vaan kysyisin että mikäs siinä autossa on niin epäkäytännöllistä? Päällirakenne(ko)??


    • Mersu -No mercy
      • Hinaf

        Onhan Ginafeissa Sisun akselitkin.


      • Heil Fuller!

      • pölläri
        Heil Fuller! kirjoitti:

        Ginafeja ei taida olla yhtään Suomessa (?). Tässä tietokonehahmotelma tulevasta Sisu Polarista:
        http://www.boy.fi/ajo/siskuvat/mersu_sisu_5-2010.jpg

        ajoi yks vastaan! koukkulaitteilla,soralava päällä. daffin näköinen mutta keulassa luki ginaf


      • ABT, Imscher, Coswor
        pölläri kirjoitti:

        ajoi yks vastaan! koukkulaitteilla,soralava päällä. daffin näköinen mutta keulassa luki ginaf

        Sisu tulee olemaan MB tilauskonepaja, samatapainen kuin scania osti itselleen ruotsin johtavan autojen rakentelufirman että saa myydä vaativia paketteja suoraan tehdasorganisaation kautta.

        Uskokaan että vaativat MB nosturi, dumpperi (


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1867
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1757
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1343
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      70
      1158
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      889
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      815
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      787
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      755
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      747
    Aihe