Ostin toissa päivänä kyseisen pelin , mutta asentaessa tuli ruudulle jokin Steam-ohjelma , joka aloitti omien tiedostojen lataamisen 5,9 Gt - minun internet-liitymä nopeus on niin matalalla että siinä menee varmaan koko viikko . Onko kaikki oikein ? Voiko startata ilman Steamia ? ( anteeksi huonokielisyyteni - oln ulkomaalainn) Kiitos
Help ! Auttaako joku MAFIAn asennossa ?
6
519
Vastaukset
- UUUUU
:) anteeksi vaan
- ismo63
Jep Jep. Tuo Mafia2 taitaa olla Steamin peli. Sen tiedän. Itselläni on sama ongelma ja vaikka tuon Steamin asensin en siitä sen pidemmälle pääse. Siis, voisiko joku ihan oikeesti vähän neuvoo ton jutun kanssa. Aikaisemmin olen täältä kyllä saanut paljonkin apua näihin ongelmiin.
- UUUUU
Guten tag , toverit ! Asia selvisi ostamalla @450:n liittymän ja lataamalla määrätyt päivitykset ( loput 4-5 Gt) , jonka jälkeen peli starttasi muutaman eri painikkeiden painalluksen jälkeen ..arvelen , että tämmöisen määrän päivityksiä (5,999 mt) piti ladata kun muunsin perusasetuksissa kielen valinnan englannista venäjäksi ja nyt peli pyörii äidinkielelläni jopa manaukset ja kiroilut ovat kirjavenäjää ..))
- UUUUU
Muuten etuna on se että saa käynnistää Mafia-2 pelin ilman levyä DVD-asemassa ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741182
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t225538- 51519
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502