Mahdollisesti hankkimassa autoa "terapia"laitteeksi vähäiseen ajoon ja satunnaiseen ison tarilerin siirtoon. Mitä ongelmaa noihin tulee Siis kalliimpaa ongelmaa kun kilometrejä kertyy n 200tkm jälkeen? Vai onko mitään normaalista poikkeavaa ongelmaa?
Bensat on kait laiskoja ja ei kiinnosta yli 20l kulutus vaikka kilometrejä ei niin kerrykkään ehkäpä n 10tkm vuodessa tai yli.
VW TOUAREG V10 TDI onglemat?
2
6922
Vastaukset
- 3. Touareg
Terapian takia voi toki suositella V10:ä, traikun tai muun nyhtämisen takia ei tarvitse, sillä pienimmässäkin moottorissa (kympin puolikas) R5:ssa vetopaino täydet 3500 kg. V6 disukka myös ookoo. Bensaan ei kannatane ryhtyä, V6 melko laiska ja janoisa, V8 hmm... JANOISA.
Ongelmiahan noissa on ollut ilmastoinneissa, sähköissä, kardaaneissa, ruiskun säädöissä (savutus) ja V10:ssä kannattaa huomioida öljynkulutus, joka ei siis ole vika vaan ominaisuus, ettei vaan vahingossa ajele kuivalla koneella.
Tuollaisia perusvarmoja murikoitahan nuo slovakkien tekeleet on, yksilöissä melkoisia eroja. Hyväkuntoisen ja hyvin varustellun saksantuonnin kannattaisi laittaa. Varustetasot heittelevät aika paljon, eli Suomi malleissa oli vakiona nahkasisustus, integroitu navi, kaksiakku järjestelmä ja automaattivaihteet. Jälkituóduissa on näkynyt jopa manuaali-ilmastointeja kangaspenkeillä.- 750NM
on aika kimurantti huollettava. Kaverilla oli tehohäviötä; auto kulki max 80km/h. Sitä käytettiin Volkkarin pajalla ja vaihdettiin viidellä tinoolla kilkkeitä. Vaan mikään ei auttanut. Lopuksi virityksiin erikoistunut paja paikansi häiriön lähteen. V10:ssä on kaksi erillistä moottorinohjausyksikköä, yksi viidelle pytylle. Toinen yksikkö sattui vielä olemaan jossain jemeksessä eikä löytynyt heti. V10 yleensäkin on hankala moottori. Esim. Bemun M5:ssa yksi ohjausyksikkö ohjaa kahdeksaa pyttyä ja toinen kahta.
Samaisessa suomiautossa oli kovien pakkasten aikaan aikamoisia häiriöitä myös ilmajousituksessa. Auto ei oikein tiennyt mennäkö matalalla vai korkealla.
Olen itse ajanut R5:sta ja tuota V10:ä. Mittarin mukaan viisipyttyinen meni Saksassa motarilla 200km/h. V10:ssä riittää aika mukavasti voimaa, vaikka se ei mikään raketti ole. En ole koskaan jäänyt jalkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307