Mahdollisesti hankkimassa autoa "terapia"laitteeksi vähäiseen ajoon ja satunnaiseen ison tarilerin siirtoon. Mitä ongelmaa noihin tulee Siis kalliimpaa ongelmaa kun kilometrejä kertyy n 200tkm jälkeen? Vai onko mitään normaalista poikkeavaa ongelmaa?
Bensat on kait laiskoja ja ei kiinnosta yli 20l kulutus vaikka kilometrejä ei niin kerrykkään ehkäpä n 10tkm vuodessa tai yli.
VW TOUAREG V10 TDI onglemat?
2
7087
Vastaukset
- 3. Touareg
Terapian takia voi toki suositella V10:ä, traikun tai muun nyhtämisen takia ei tarvitse, sillä pienimmässäkin moottorissa (kympin puolikas) R5:ssa vetopaino täydet 3500 kg. V6 disukka myös ookoo. Bensaan ei kannatane ryhtyä, V6 melko laiska ja janoisa, V8 hmm... JANOISA.
Ongelmiahan noissa on ollut ilmastoinneissa, sähköissä, kardaaneissa, ruiskun säädöissä (savutus) ja V10:ssä kannattaa huomioida öljynkulutus, joka ei siis ole vika vaan ominaisuus, ettei vaan vahingossa ajele kuivalla koneella.
Tuollaisia perusvarmoja murikoitahan nuo slovakkien tekeleet on, yksilöissä melkoisia eroja. Hyväkuntoisen ja hyvin varustellun saksantuonnin kannattaisi laittaa. Varustetasot heittelevät aika paljon, eli Suomi malleissa oli vakiona nahkasisustus, integroitu navi, kaksiakku järjestelmä ja automaattivaihteet. Jälkituóduissa on näkynyt jopa manuaali-ilmastointeja kangaspenkeillä.- 750NM
on aika kimurantti huollettava. Kaverilla oli tehohäviötä; auto kulki max 80km/h. Sitä käytettiin Volkkarin pajalla ja vaihdettiin viidellä tinoolla kilkkeitä. Vaan mikään ei auttanut. Lopuksi virityksiin erikoistunut paja paikansi häiriön lähteen. V10:ssä on kaksi erillistä moottorinohjausyksikköä, yksi viidelle pytylle. Toinen yksikkö sattui vielä olemaan jossain jemeksessä eikä löytynyt heti. V10 yleensäkin on hankala moottori. Esim. Bemun M5:ssa yksi ohjausyksikkö ohjaa kahdeksaa pyttyä ja toinen kahta.
Samaisessa suomiautossa oli kovien pakkasten aikaan aikamoisia häiriöitä myös ilmajousituksessa. Auto ei oikein tiennyt mennäkö matalalla vai korkealla.
Olen itse ajanut R5:sta ja tuota V10:ä. Mittarin mukaan viisipyttyinen meni Saksassa motarilla 200km/h. V10:ssä riittää aika mukavasti voimaa, vaikka se ei mikään raketti ole. En ole koskaan jäänyt jalkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405675
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2254638Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️424583Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734390Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264372Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170