Mitä poliisi oikein sitten tekee

Kapitrolli

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090212276975_uu.shtml
Talousrikosten selvittely mättää, jopa vuosikausia
Jopa WinCapitan valheellinen mustamaalaustutkinta kestää ja taas kestää
Ja nyt jopa tälläiset yksinkertaiset tutkinnat kestävät, MITÄ se poliisi oikein tekee päivät pitkät, kysyn vaan....

20

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapitrolli

sanoa, että rolli on kartion miehiä ja ulosotto odottaa.

• tuottoja odotellessa

Älä sinä kartiopää sekaannu älykkäiden ihmisten keskusteluun!

• Kapitrolli
        tuottoja odotellessa kirjoitti:

Älä sinä kartiopää sekaannu älykkäiden ihmisten keskusteluun!

kannattaa hieman hajasijoittaa, kuten olen tehnyt eli leijonanosa(kuvaannollisesti, tarkoittaa varojen lopullista haltijaa, Suomen valtiota) tuli WinCapita-ponz..eiku WinCapita-valuuttakaupasta, pieni, joskin tähän pitänee panostaa tulevaisuudessa enemmän, osa tulee N.ni-mehusta, ylihintaisista kattiloista, terävistä veitsistä(ei kyllä saa enää tylsyttyään teroitettua) ja viimeisin aluevaltaus on Poronsarviuute, mukana kätevä taskukokoinenraastin. Varsinkin näitä on mennyt kovasti tuonne Eduskuntaan. Varsinkin torstaisin kuulemma kuuluu melkoinen raastaminen Kallion suunnalta..en ole tätä kuitenkaan saanut verifioitua

• perinttääodotellessa

lurps, lurps pojalla näyttää olevan kieli syvällä valuuttamessiaan perseessä.

• vallan kauheaa!

Miten ne nyt ilkeää pitää lomia? Ihan kauheeta!

• Shahov

Herrä rölli se sitten haikailee poliisivaltion ihanuuteen. Röllin ihanne valtiossa Pohjois-Koreassahan rikosten selvittämis aste lienee jossain 110% tietämissä. Tämähän johtuu luonnollisesti siitä,että kyseisessä maassa on poliiseja enemmän kuin suomessa sääskiä.

"Jopa WinCapitan valheellinen mustamaalaustutkinta kestää ja taas kestää"

No kestäähän se, ja herra rölli kyllä tietää mainiosti mistä syystä. On se sitten ihme homma kuinka joillakin on kiire sinne vankilaan, tai jos ei vankilaan, niin ainakin makseleen niitä korvauksia osallistumisesta laittomaan kartiopeliin.

Vinkki: Laittakaa kaikki ylimääräinen raha mitkä eivät vielä ole viran omais rikollisten( onhan ne jotain saaneet aikaiseksi) huostassa tarkasti talteen. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka postiluukusta kolahtaisi nigerialaiskirje johon sijoittamalla saattaa hyvinkin saada alkupääomaa uuteen wincapitaan tai GPP:hen.

• Rautalankakauppias

Menikö uutinen ohi? Syyttäjä siellä lukee autokuormallista papereita ja poliisi on jo uusien rosvojen perässä. Tämä kun vielä sattuu olemaan oikeusvaltio, niin syyttäjäparan on harkittava puolesta ja vastaan. Aikaahan siinä tuhraantuu.

Poliisin aika menee siihenkin, että onko kansanedustaja nusaissut maksullista naista ja jos on, onko maksu suoritettu eduskunnan varoista. Mikäli näin on, onko kansanedustaja pyytänyt ja saanut asiallisen kuitin. Ne on pelkästään capinautit, jotka ilman kuittia antavat nussia rahansa. Muiden kuuluu saada kuitti.

Äläpä nyt turhaan hermoile. Tämmöisen laajemman talousrikosvyyhdin perkaaminen kestää keskimäärin 5 - 7 vuotta.

MIKÄ hätä sinulla on, kysyn vaan...

• huoli, sinun

peti on jo petattu .

• Kapitrolli

Aivan!

Tuo Kapitrolli Uudempi on sellainen kuumakalle, että hermoilee pienestäkin. Minäkään en tiedä, mikä hätä hänellä on. Odotellaan hänen vastaustaan ihan rauhassa, kyllä hän sen jossakin vaiheessa oksentaa ulos. Sellainen on suolimuron tapa.

• Kapitrolli

Kyllähän tässä hätä on kun on autot, talot ja mannut takavarikossa ja mustikoistakaan ei saanut särpimen lliää, sienet oli jo homeessa ja puolukat on naapurin tunkki kerännyt jo talteen...

• Kapitrolli
        Kapitrolli kirjoitti:

Kyllähän tässä hätä on kun on autot, talot ja mannut takavarikossa ja mustikoistakaan ei saanut särpimen lliää, sienet oli jo homeessa ja puolukat on naapurin tunkki kerännyt jo talteen...

mainitsematta että odotan innolla 20 vuoden ulosottoa ja rangaistusta rikokseen osallistumisesta. Rikokseen kuului heroiinin kauppaaminen ja 33 miljoonan piilottelu.

• Rautalankakauppias
        Kapitrolli kirjoitti:

Aivan!

Tuo Kapitrolli Uudempi on sellainen kuumakalle, että hermoilee pienestäkin. Minäkään en tiedä, mikä hätä hänellä on. Odotellaan hänen vastaustaan ihan rauhassa, kyllä hän sen jossakin vaiheessa oksentaa ulos. Sellainen on suolimuron tapa.

Edellinen nikkisi nussitiin ja tämä nykyinenkin on kolhoosikäytössä. Tällä menolla keskustelu on jo sitä, että kapinautti kysyy, kapinautti vastaa ja kapinautti kommentoi näitä kahta muuta. Jos minä olisin sinä, näkisin yöllä painajaisunia ja lappaisin kaksin käsin diapamia nieluun.

Kerro- oi monikasvoinen nettijantteri - mikä helvetti estää sinua rekkaamasta nikkisi? Tarvitset siihen vain toimivan sähköpostiosoitteen. Ujo ja julkisuuspakoinen henkilö rekisteröi sen osoitteen hotmailiin, tekee sen kirjaston koneella ja näpyttää vielä varmuuden vuoksi vain vasemmalla kädellä, että käsiala ei paljasta mitään. Vieläkö kun vedät hupparin silmille ja pidät hanskat kädessä, ei tarvitse pelätä kirjaston turvakameraa eikä sormenjälkiä.

Ai niin - Marco ja Tiina ilmiöhän tämä onkin. Sorry vuodatuksestani.

• pelko perseessä.
        Rautalankakauppias kirjoitti:

Edellinen nikkisi nussitiin ja tämä nykyinenkin on kolhoosikäytössä. Tällä menolla keskustelu on jo sitä, että kapinautti kysyy, kapinautti vastaa ja kapinautti kommentoi näitä kahta muuta. Jos minä olisin sinä, näkisin yöllä painajaisunia ja lappaisin kaksin käsin diapamia nieluun.

Kerro- oi monikasvoinen nettijantteri - mikä helvetti estää sinua rekkaamasta nikkisi? Tarvitset siihen vain toimivan sähköpostiosoitteen. Ujo ja julkisuuspakoinen henkilö rekisteröi sen osoitteen hotmailiin, tekee sen kirjaston koneella ja näpyttää vielä varmuuden vuoksi vain vasemmalla kädellä, että käsiala ei paljasta mitään. Vieläkö kun vedät hupparin silmille ja pidät hanskat kädessä, ei tarvitse pelätä kirjaston turvakameraa eikä sormenjälkiä.

wushin poikia ja pelkää paljastumistaan.

• Kapitrolli
        Rautalankakauppias kirjoitti:

"Edellinen nikkisi nussitiin ja tämä nykyinenkin on kolhoosikäytössä."

- Näin on käynyt. :DDD

"Tällä menolla keskustelu on jo sitä, että kapinautti kysyy, kapinautti vastaa ja kapinautti kommentoi näitä kahta muuta."

- Tuntuisi siltä, että alkuperäisen (minä!) Kapitrollin lisäksi on ainakin kaksi muuta Kapitrollia. Toinen niistä nussi myös Capitrolli-nikin eli ilmeisesti Vehnäjauhopoika Anni-Helena ja/tai Ponttinen. Toinen suolimuroista vain muuten vaan tuntuu pitävän hauskaa.

"...mikä helvetti estää sinua rekkaamasta nikkisi?"

- Miksi se pitäisi rekata? Minä kyllä tunnistan omat kirjoitukseni, vaikka toinen noista Kapitrolleista pyrkii välillä parhaansa mukaan - mutta onnistumatta - kopioimaan ja toinen heittää aivan överiksi. Antaa suolimurojen pitää hauskaa, en minä siitä enää jaksa pahastua edes. Ajanvietettähän tämä on ja lystinpitoa.

Olen tietenkin siltä osin pahoillani, että osa suolimurojen hävyttömistä kirjoituksista oikeasti loukkaa tiettyä kansanosaa. Sellaista lystipitoa minä en ymmärrä, mutta en minä sitä voi estääkään. Suolimurolle kun on sateenvarjolla annettu niin ei sitä voi laskuvarjolla vaatia.

• tropicalli
        Kapitrolli kirjoitti:

"Edellinen nikkisi nussitiin ja tämä nykyinenkin on kolhoosikäytössä."

- Näin on käynyt. :DDD

"Tällä menolla keskustelu on jo sitä, että kapinautti kysyy, kapinautti vastaa ja kapinautti kommentoi näitä kahta muuta."

- Tuntuisi siltä, että alkuperäisen (minä!) Kapitrollin lisäksi on ainakin kaksi muuta Kapitrollia. Toinen niistä nussi myös Capitrolli-nikin eli ilmeisesti Vehnäjauhopoika Anni-Helena ja/tai Ponttinen. Toinen suolimuroista vain muuten vaan tuntuu pitävän hauskaa.

"...mikä helvetti estää sinua rekkaamasta nikkisi?"

- Miksi se pitäisi rekata? Minä kyllä tunnistan omat kirjoitukseni, vaikka toinen noista Kapitrolleista pyrkii välillä parhaansa mukaan - mutta onnistumatta - kopioimaan ja toinen heittää aivan överiksi. Antaa suolimurojen pitää hauskaa, en minä siitä enää jaksa pahastua edes. Ajanvietettähän tämä on ja lystinpitoa.

Olen tietenkin siltä osin pahoillani, että osa suolimurojen hävyttömistä kirjoituksista oikeasti loukkaa tiettyä kansanosaa. Sellaista lystipitoa minä en ymmärrä, mutta en minä sitä voi estääkään. Suolimurolle kun on sateenvarjolla annettu niin ei sitä voi laskuvarjolla vaatia.

millaiset suhteet sinulla on wush cupita capitaan, oletko kenties mukana toiminnassa miltä vahvasti näyttää.

• vastasi jo

• kuin sinä

Tuskin samaa kuin sinä. En usko, että roikkuvat kaikki päivät Suomi24-palstalla.

• Anni-Helena..

on iltavuorossa..

• Poliisi tekee
        Anni-Helena.. kirjoitti:

on iltavuorossa..

Mitäs asiaan sanoo Uralin

• "Jopa WinCapitan valheellinen mustamaalaustutkinta kestää ja taas kestää"
      Eikös poliisi ole jo asian jättänyt pois käsistään syyttäjille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe