Aloittelen freenä lehtijuttujen tekoa. Jos sovin haastattelun esim. kahvilaan, kuka maksaa kahvit tai muut syömiset? Toimittaja, haastateltava vai molemmat omansa?
Kuka maksaa kahvit?
5
892
Vastaukset
- vierasvaan
No jos sinä teet lehtijutun ja kutsut haastateltavan kahvilaan niin kyllä se
kahvittelu sinun piikkiisi menee. - 'öäöonlbik,uvjy
Ei sinun haastatteluun kukaan tule.
- zoope
Kuullu oon ainaki et lehti kustantaa kaiken mitä tilaattekaan.
- vanha free
tämähän se onkin aloittelevan freen suurin ongelma.... :=DDDDDDD
- Leivo ite pullat
Mä kutsun sut haastateltavaksi, syödään hyvin ja otetaan konjakit päälle, pistetään koko hoito sun piikkiin ja mä koitan saada jutun myytyä johonkin läystäkkeeseen... mitäs jos sä viä vippaisit parikymppiä köyhälle toimittajalle bussirahaa, anna ny, kamoon, mä tiän että sulla on, sä oot julkkis...
Taidat olla tosi "nälkäinen" free.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402971
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔231752- 881577
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon441462- 491378
- 1051276
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1061272Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3001257- 1311144
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2191068