Kuka maksaa kahvit?

tttoimittaja

Aloittelen freenä lehtijuttujen tekoa. Jos sovin haastattelun esim. kahvilaan, kuka maksaa kahvit tai muut syömiset? Toimittaja, haastateltava vai molemmat omansa?

5

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierasvaan

No jos sinä teet lehtijutun ja kutsut haastateltavan kahvilaan niin kyllä se
      kahvittelu sinun piikkiisi menee.

• 'öäöonlbik,uvjy

Ei sinun haastatteluun kukaan tule.

• zoope

Kuullu oon ainaki et lehti kustantaa kaiken mitä tilaattekaan.

• vanha free

tämähän se onkin aloittelevan freen suurin ongelma.... :=DDDDDDD

• Leivo ite pullat

Mä kutsun sut haastateltavaksi, syödään hyvin ja otetaan konjakit päälle, pistetään koko hoito sun piikkiin ja mä koitan saada jutun myytyä johonkin läystäkkeeseen... mitäs jos sä viä vippaisit parikymppiä köyhälle toimittajalle bussirahaa, anna ny, kamoon, mä tiän että sulla on, sä oot julkkis...

Taidat olla tosi "nälkäinen" free.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      59
      5687
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      96
      5022
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      355
      3985
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      140
      3272
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      47
      2749
    6. 25
      2098
    7. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      116
      2054
    8. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      10
      1917
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      248
      1872
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      83
      1863
    Aihe