Siis oon menos Qlimax-tapahtumaan amsterdamiin, vasta vuonna 2013, kun oon 18v. Se siis on techno/trance/dance aiheinen musiikkitapahtuma ja se on kuulemma yks Euroopan suosituimmista. Onko teillä mitää kokemuksia sieltä? Oon kyllä kattonu youtubesta videoita ja kyllä näytti hienolta. :D
QLIMAX!!!
12
1497
Vastaukset
- Hardstylerz
Qlimaxi on mun käsityksen mukaan enimmäkseen hardstyle painotteinen festari. Luulen ainaki et siel on helvetin hyvä meininki selvin päinki :D. Ittekki oon ehdottomasti joskus menos tsekkaamaan paikan, ehkä kans tuollon 2013 ku 18 tulee mittariin, tai sitte pari vuotta myöhemmin.
- year96biboy
saatananmoinen meiniksi sinne on ja sinne siis heti kun mahollista --->
tiedä vaikka olis itse angerfist vetämäs
-Raise your fist for Angerfist!
- ---------
Ei siellä kyllä mitään trance/dance/techno musiikkia soiteta.
- losemymind
ahhhhhhhh hs
Sitä paskaa pitää mennä ihan toiseen maahan asti kuuntelemaan?
Tehkää ihmiskunnalle palvelus ja jääkää sinne.- hs4life
Itsellä VIP liput ostettuna tän vuoden qlimaxiin Ainakin minun tietääkseni on ollut arnhemissa tapana pitää mutta en sitten tosta 2013 vuodesta niin varma, ja tomegle, jos itse olisit jonkun tietyn musikki genren suuri fani niin etkö muka lähtisi ulkomaille yhtiin genren suurimmista tapahtumista juhlimaan muiden samaa musiikkia kuuntelevien ihmisten kanssa, ja mikkä se sinun asiasi on muille sanoa että joku musiikki on paskaa ja mollata heitä, minun mielipiteeni sinjsta on se että olet kateellinen pikkumainen paska jonka pktää mennä heti huutelemaan jos joku tenee jotain mitä itse haluaisit tai et haluasi tehdä, ja sitäpaitsi jos hardstyle on niin paskaa nin miten sinä edes tähän ketjuun eksyit???
- trancefani
Joo, itekki oon käyny kuuntelemas trancee qlimaxis oli kyl tosi upee tapahtuma :D ja viinaa otettiin totta kai myös, en oo ollu niin kännis varmaa ainakaa vuotee :DD
- tranceeeeeeeeeeeeeee
kannattaa vetää kamaa niin vitusti! JEEEEEEEEEEEEEEEE
- -Miss.83-
kyseinen tapahtuma on puresti hardstyle! ja hiukan hardcore, erittäin kovasti suosittelen menemään, mikäli tykkää kyseisestä genrestä, tottaki siellä liikkuu huumeita, mutta ei siellä tarvitse käyttää nauttiakseen:P kyllä siellä ihan alkoholia saa jos siltä tuntuu, mutta paras vaihtoehto on kyllä ihan vesi:P aika helposti elimistö kuivuu kun bilettää kovasti!
- Raver90
Qlimax, Dominator, Defcon 1 kaikki koettu. Tänä vuonna kutsuu Nocturnal Wonderland ja Electric Daisy Carnival. Pidä hauskaa, ennakkoluulot nurkkaan!
- 7 + 2 = ?
Sinne vaa vähä viinaa ja essot naamaa ni kyllä lähtee.
- Bryttevythuynynuyb
Sinne siis XDXD es on ebin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628