vessahätä

*RAUTANYRKKI*

Blondille tuli hirvittävä vessahätä kesken bileitä. Hän tepsutteli naistenvessaan, hoiti asiaankuuluvat toimet. Käsiään pestessään hän huomasi naisten tuijottavan häntä. Kysyi miksi katsotte niin arvostelevasti?

Arvatkaa mitä vastasivat?

10

4491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäi roikkumaan?

      Jotta olisiko ollut niin, että se vaalea nainen unoti vetää kalsongit ylös ja koska sillä oli, ottiatuota, hyvin lyhyt hame, niin ne naiset näki, että sillä oli jäänyt kanelinkokkareita roikkumaan perskarvoihin. Johan tuo vähän ihmetystä herättää.

      • *RAUTANYRKKI*

        Ottiatuota joo...

        Jos luet jutun oikein tarkkaan vielä kerran,niin juttu saattaa aueta.

        Vinkki:

        1.Miksi blondi oli vessassa?
        2. Mitä teki?
        3. Paljonko mahtoi olla kello?
        4. Kenen syy?
        5. Mikä oli kengän numero?
        6. Kenen puhelin soi taustalla?
        7. Murhattiinko JFK?
        8. Onko marsissa elämää?
        9. Mitä on ihmisen elämä - ja sen tarkoitus?
        10. Olenko ihan terve?


      • Tummatukka
        *RAUTANYRKKI* kirjoitti:

        Ottiatuota joo...

        Jos luet jutun oikein tarkkaan vielä kerran,niin juttu saattaa aueta.

        Vinkki:

        1.Miksi blondi oli vessassa?
        2. Mitä teki?
        3. Paljonko mahtoi olla kello?
        4. Kenen syy?
        5. Mikä oli kengän numero?
        6. Kenen puhelin soi taustalla?
        7. Murhattiinko JFK?
        8. Onko marsissa elämää?
        9. Mitä on ihmisen elämä - ja sen tarkoitus?
        10. Olenko ihan terve?

        Kukaan muu kui sellainen joka on blodien jälkeläinen voi noin älyttäömiä esitellä oiih!


      • sano ottiatota
        *RAUTANYRKKI* kirjoitti:

        Ottiatuota joo...

        Jos luet jutun oikein tarkkaan vielä kerran,niin juttu saattaa aueta.

        Vinkki:

        1.Miksi blondi oli vessassa?
        2. Mitä teki?
        3. Paljonko mahtoi olla kello?
        4. Kenen syy?
        5. Mikä oli kengän numero?
        6. Kenen puhelin soi taustalla?
        7. Murhattiinko JFK?
        8. Onko marsissa elämää?
        9. Mitä on ihmisen elämä - ja sen tarkoitus?
        10. Olenko ihan terve?

        Ottiatota, jos tiedähäntä, vastaisin järjestyksessä niin, saapi meinaan tolkkua.
        1. Oli tuota eritteitä kertynyt tuonne suolenmutkiin, niitä pois värkkäämässä.
        2. Äkelsi sitä kanelipuuroa
        3. Jotta kello oli 21, mutta blondille sillä ei ollunna merkitystä, tuo kun elää syklistä aikaa eikä lineaarista ollenkaan, kun on tuota tyhjäntoimittaja.
        4. Jotta olisiko niin, että tässä tilanteessa kausaalisuhteilla ei ole merkitystä, meinaan, on sen verran irrelevantti juonen kulku.
        5. Jotta 38
        6. Olisko ollunna sen Maijan
        7. Jotta kyllä vaan, mutta Lee Harvey Osvald oli pelkkä renki.
        8. Jotta siitä on kyllä näyttöä, että siellä on ollut vettä ja meinaan se kyllä implikoi organismien olemassa oloa. Mutta ei siellä Rautanyrkkejä löydy
        9. jotta tarkastelisin kysymystä lähinnä universaalin darvinismin valossa, meinaan kun tuo eksitentialistinen lähestymistapa nyppii , sano.Jotta darvinismin hengessä totean, että elämisen tarkoitus on geenien jäljentäminen ja sosiobiologisesti tarkasteltuna meemien jatkaminen. Tämä on vähän monimutkaista ja niinpä, sano ottiatota, totean, että tarkastelen kysymystä evoluutiosta algoritmina. Viisaana Rautanyrkkinä ymmärrät varmaan pitemmittä puheitta.
        10. Jeps. Mens corpore in corpore sano.


      • tulee tässäkin
        *RAUTANYRKKI* kirjoitti:

        Ottiatuota joo...

        Jos luet jutun oikein tarkkaan vielä kerran,niin juttu saattaa aueta.

        Vinkki:

        1.Miksi blondi oli vessassa?
        2. Mitä teki?
        3. Paljonko mahtoi olla kello?
        4. Kenen syy?
        5. Mikä oli kengän numero?
        6. Kenen puhelin soi taustalla?
        7. Murhattiinko JFK?
        8. Onko marsissa elämää?
        9. Mitä on ihmisen elämä - ja sen tarkoitus?
        10. Olenko ihan terve?

        Vinkki, lue tarkkaan, saattaa sulle itsellesi aueta
        1. onko rautanyrkki myös lasileuka
        2. kannattaako kirjoitella vitsejä joita KUKAAN ei ymmärrä
        3. onko päähäsi kohdistunut vakavia vammoja ennenkin
        4. käytätkö tajuntaa laajentavia aineita
        5. oletko tosiaan blondin kaljupäinen jälkeläinen
        6. syötkö rusinoita
        7. oletko kiinnostunut ritareista
        8. kuuletko usein ääniä ulkoavaruudesta
        9. kärsitkö ummetuksesta
        10. hikoiletko nukkuessasi

        joko selkis, hakeudu hoitoon


      • ottiatota
        tulee tässäkin kirjoitti:

        Vinkki, lue tarkkaan, saattaa sulle itsellesi aueta
        1. onko rautanyrkki myös lasileuka
        2. kannattaako kirjoitella vitsejä joita KUKAAN ei ymmärrä
        3. onko päähäsi kohdistunut vakavia vammoja ennenkin
        4. käytätkö tajuntaa laajentavia aineita
        5. oletko tosiaan blondin kaljupäinen jälkeläinen
        6. syötkö rusinoita
        7. oletko kiinnostunut ritareista
        8. kuuletko usein ääniä ulkoavaruudesta
        9. kärsitkö ummetuksesta
        10. hikoiletko nukkuessasi

        joko selkis, hakeudu hoitoon

        Jotta äly ja tietämys on siitä harmillinen, että ottiatota sen puutetta itsessä ei havaitse saati että niitä kaipaisi. Varsinkin jos samanlaisessa porukassa kulkee. Ja Rautanyrkki kai nimensä mukaisesti elää aikaa, jolloin maata vielä pidettiin pannukakkunna ja ongelmat ratkottiin nyrkillä. Olipa hauskasti lohkaistu, hahahaa, vallan alkoi naurattaa. Ei sitä huumorista aina tiedä milloin se nauru tulee. Tiesitkö muuten, että Neuvostoaikoina aikoinaan julkaistiin huumorilehteä nimeltään "Ole totinen, toveri". Jotta se oli ihan oma alatyyppinsä. Meinaan hyvä sunkin tietää, kun huumorikirjailjaksi ryhdyt. Siinä se oli vitsi aina vähän piilossa. Joillekin ikuisesti.


      • *RAUTANYRKKI*
        Tummatukka kirjoitti:

        Kukaan muu kui sellainen joka on blodien jälkeläinen voi noin älyttäömiä esitellä oiih!

        Onko Blodi joku ihmisrotu, sukunimi vai mikä?


    • harrasti..

      fistfuckingia patarautanyrkin kanssa?

      • Jeee

        jooooo


    • fjiisas

      No tietenkin ne vastas, että mitäs sä äijä teet täällä naisten vessassa???!

      Kyllä on kun blondille yrittää vitsiä kertóo,ni eihän se sitä tajua...pitää moneen kertaan selittää, eikä nyttenkään varmaan mennyt perille!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe