kokemuksia?

utelias kokeilemaan

Löysin tällaisen...onko teillä kokemuksia? Millaisia?

Chello Forte - vaihdevuosiaan oireileville naisille

Chello Forten on todettu helpottavan hikoilua ja vähentävän vaihdevuosien kuumia aaltoja. Tuote on omiaan tarjoamaan naisille parempaa elämänlaatua haasteellisina vaihdevuosina, jolloin elimistö sopeutuu estrogeeni-hormoonin tuotannon vähentymiseen ja sen myötä kuukautisten loppumiseen.
Chello Forte voi ylläpitää myös tasaisempaa yöunta etenkin niillä naisilla, jotka heräilevät öisin hikoilemaan. Chellosta saattaa olla apua myös mielialan vaihteluille, kun hikoilun vähentymisen myötä yöunesta tulee yhtenäisempää.


Chello Forten on soijasta ja yrteistä valmistettu ravintolisä.
Chello Forte on valmistettu luonnon mietoja kasviestrogeenejä sisältävistä kasveista ja yrteistä; soijaa, salviaa ja puna-apilaa.
Chello Forten teho perustuu ensisijaisesti soijan isoflavoneihin, sekä huolella valittujen yrttien hikoilua vähentäviin vaikutuksiin.
Chello Forte on yksi Suomen suosituimmista vaihdevuosien hikoiluoireita vähentävistä ravintolisistä!

11

11271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xs

      Älä kaikkea usko mitä mainostetaan, jos vaihevuodet kunnolla päällä , niin ei auta muut kuin reseptilääkkeet.

      • utelias kokeilemaan

        Kokemuksia juuri siksi kyselinkin... Sulla ei vissiin ollut...


    • uskaltanut

      koskea, koska apteekin estrogeenit saa elimistön sekaisin. Jo aiemmin ehkäisypilleritkin. Ja toisaalta viimeaikainen ongelmani ei ollut hikoilu, vaan vuolaat kuukautiset, vaikka vaihdevuosi-ikäinen olenkin. Kun gynekään ei löytänyt vikaa, niin etsin sitä sitten itse. Kokeeksi ostin limen vihreän Chellon, jossa ei siis ole tuota soijaa. Ensimmäiset Chello-kuukautiset on nyt takana ja kas ihanaa, olivat taas, kuten ennen, siis ihan tavistutut. Toinen positiivinen juttu oli, että veivät mukanaan alaselän naistenvaiva-alueen kivut, siis kokonaan pois. Aiemmin kokeilin Vitamore Totalia, mutta se ei tuonut apuja. Kuten tuossa, joku totesikin, ei mainospuheisiin kannata sokeasti uskoa. Se vain taitaa olla niin, että mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle, yksilöitä kun olemme jokainen. Eikä ole oikeastaan muuta tietä kuin kokeilla, mikä on se toimiva juttu.

      Vuosi sitten itselleni hikoiluun auttoi kunnon kuuri magnesiumia, 600 mg/päivä. Vaidoin sittemmin myös suolan terveellisempään vaihtoehtoon eli Himalajan suolaan, en ole aikoihin tarvinnut magnesiumia. Samantien lähti pois kaikki natriumglutamaatit. Einekset, marinadit ja kevyttuotteet kierrän kilometrin säteellä. Kissanrasvat roskikseen ja voi tilalle, tosin puoli vuotta jo ilman leipää eli voita kuluu vain ruoanvalmistukseen. Olo alkaa siis olemaan aika hyvä. Ihan vaan vinkiksi vielä, että turvotukseen auttoi itselläni ananaksen syönti. Nämä viimeiset siis sen vuoksi, ettei se aina ole joku pilleri, joka auttaa.

    • mittarissa55

      Ostin itse taannoin Chellopakkauksen. En jaksanut käyttää, kuin pari viikkoa, kun se ei näyttänyt tehoavan hikoiluun. Sitä pitää vissiin pitäisi käyttää sinnikkäästi ainakin kuukauden ja lisäksi ottaa 2pilsua/pv. Pueraria alkoi auttamaan kolmen vk käytön jälkeen. Lopetin Puerarian käytön ja nyt on yöhikoilu palannut. Viimeiset pari vk olen heränyt yöllä monasti tyyny ja koko kroppa märkänä. Olen nyt käyttänyt Menomaxia pari vk 2tapl illalla ja aloitin tänään aamulla lisäksi Chellon käytön myös 2tapl. Viime yö meni vähemmän hikoillessa, mutta katsotaan vielä seuraavakin yö, että onko pilsuista mitään apua.

      Eräs gyne sanoi kerran, että luontaistuotteet ovat niin mietoja ja että voivat pienempiin vaivoihin auttaakin. Siksipä kokeilen nyt vähän suuremmalla annostuksella:)

    • nosweat

      Chello fortea olen syönyt nyt noin 4 viikkoa. Ensimmäiset kolme viikkoa otin yhden tabletin aamuin illoin. Nyt otan yhden päivässä. Hikoilu alkoi vähenemään noin parin viikon käytön jälkeen. Nyt se on kokonaan pois !!! Yöni nukun nyt paljon paremmin kun enää ei tarvitse herätä siihen että hiki virtaa. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan ja huomauttaisin vielä että luonnontuotteiden käytössä pitää aina olla kärsivällinen. Teho ei näy vielä muutamassa päivässä. Mielummin näitä kuin jotain lääkevalmistetta...

      • Uusinainen

        Chello Forte auttoi minulla 3vk käytön jälkeen runsaaseen hikoiluun, unettomuuteen ja mielialavaihteluihin. Otin ensimmäiset 2vk ajan 2 tablettia/pv ja jatkoin 1 tbl/pv. Olen syönyt Chelloa nyt 4kk ja olen tosi tyytyväinen! Hikoilu ja unettomuus ovat täysin poissa ja mielialakin tasoittunut. Suosittelen jatkamaan vaikka parin vk käytön jälkeen ei vielä välttämättä helpota. Elimistön vie aikaa tottua.


      • hikoilematon

        Chello Forte on auttanut minuakin. Yöhikoilu ja mielialan vaihtelut ovat poissa. Olen aikaisemmin käyttänyt ainakin 8 vuoden ajan estrogeenigeeliä ja kun lopetin sen niin uudet vaivat uuden kymmenluvun kanssa alkoivat. Chello Forte ei vaikuta heti. Noin kuukauden / kahden kuluttua huomasin muutokset. Alkuun siis 2 vko 2 tbl/ pv ja jatkossa 1 tbl/pv. Rohkeasti kokeilemaan.


      • Jo_kevyempää
        hikoilematon kirjoitti:

        Chello Forte on auttanut minuakin. Yöhikoilu ja mielialan vaihtelut ovat poissa. Olen aikaisemmin käyttänyt ainakin 8 vuoden ajan estrogeenigeeliä ja kun lopetin sen niin uudet vaivat uuden kymmenluvun kanssa alkoivat. Chello Forte ei vaikuta heti. Noin kuukauden / kahden kuluttua huomasin muutokset. Alkuun siis 2 vko 2 tbl/ pv ja jatkossa 1 tbl/pv. Rohkeasti kokeilemaan.

        Vaihdevuotesi alkaa olla jo takanapäin jos olet käyttänyt jo 8 vuotta estrogeenigeeliä. Tällaiset luonnontuotteet voi helpottaa laantuviin ja lieviin vaihdevuosioireisiin. Apu voi löytyä vaikkapa lisäämällä kuntoilua.


    • Tyytyväinen 48
    • postmenopaussi

      L-teaniini auttaa mielialan tasapainottamiseen. käytän myös Chello fortea, hyvin pyyhki nyt.

    • Anonyymi

      Loistava tuote. Kuumat aallot katosivat tällä nopeasti. 😊

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe