Asensin ovi storen kautta Skypen puhelimeen. Kiintee netti löytyy puhelimesta, mut onks tietoo että tuleeko mitään muuta laskua skypeltä ulkomaan "puheluista"? Kaiken järjen mukaan ei pitäs tulla mitään, mut en oo ihan varman niin kyselen onks jollain varmaan tietoo asiasta?
Skype N97 minissä
2
317
Vastaukset
- Skypen käyttäjä
niin maksat hinnaston mukaisesti. Mutta jos soitat skypestä skypeen niin ei tule muita kuluja kuin nettiyhteys. Itsellä on Nokia E90 ja käytän skypeä ulkomaanpuheluihin sekä kännykällä että tietokoneella. Toimii hyvin ja vieläpä halvimmalla kiinteähintaisella mobiililaajakaistalla/millä nimellä nyt se kulkeekaan. Lankapuhelinnumeroihin soittaessa skypellä tosin mulla on ollut enemmän häiriöitä.
Sitten jos puhelimessa on WLAN ja kotoa löytyy laajakaistamodeemi joka tukee myös WLANia niin sitten skypellä voi sen kautta soittaa puheluita, myös puhelimella. Pitää vain valita WLAn yhteys jollei se mene sitten automaattisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657