crack

asdsd

miten saisin windows xp crakin ettei valittaisi kun menee windows genuine sivustoon.
linkki mistä ladata toimivA crack.

12

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PGWsRGAQH8

      Asenna Debian niin ei tarvitse warettaa.

    • Soita Microsoftin asiakaspalveluun jos sen kanssa on jotain ongelmia. Ei Windows XP:ssä normaalisti mitkään genuine jutut kiusaa.

      • asd66575fr

        netistä ladattu piraatti versioniin miten saa sen toimimaan kun menee genuine sivustoon sanoo että ei ole aito versio.


      • asd66575fr kirjoitti:

        netistä ladattu piraatti versioniin miten saa sen toimimaan kun menee genuine sivustoon sanoo että ei ole aito versio.

        Ostat sen.


      • ASDFER
        M-Kar kirjoitti:

        Ostat sen.

        KERTOKAA NYT MISTÄ SAAN SEN!! CRACKIN JOKA TOIMII!!


      • ASDFER kirjoitti:

        KERTOKAA NYT MISTÄ SAAN SEN!! CRACKIN JOKA TOIMII!!

        Ne on kaikki troijalaisia. Parasta olla ilman sitten ja asentaa vaikka joku ilmaiskäyttis jos ei kiinnosta maksaa.


      • asdsd
        M-Kar kirjoitti:

        Ne on kaikki troijalaisia. Parasta olla ilman sitten ja asentaa vaikka joku ilmaiskäyttis jos ei kiinnosta maksaa.

        ei oo kaikki oon joskus aiemmin löytänyt netistä semmoisen missä ei ollut viiruksia ja se toimi nyt en enään oo löytänyt toimivaa eli kertokaa mistä löytää sen laittakaa linkki tänne.


      • asdsd kirjoitti:

        ei oo kaikki oon joskus aiemmin löytänyt netistä semmoisen missä ei ollut viiruksia ja se toimi nyt en enään oo löytänyt toimivaa eli kertokaa mistä löytää sen laittakaa linkki tänne.

        Ei laiteta kun se on palstan sääntöjen vastaista, ja lupaan ilmoittaa ylläpidolle ja poliisin nettivihjeeseen mikäli joku alkaa laittomiin ohjelmiin tai vastaavaan laittamaan linkkejä. Rikollisia ei tarvitse auttaa.


      • asdsd
        M-Kar kirjoitti:

        Ei laiteta kun se on palstan sääntöjen vastaista, ja lupaan ilmoittaa ylläpidolle ja poliisin nettivihjeeseen mikäli joku alkaa laittomiin ohjelmiin tai vastaavaan laittamaan linkkejä. Rikollisia ei tarvitse auttaa.

        Asia selvä, taidat olla ite joku rikollinen.


      • asdsd kirjoitti:

        Asia selvä, taidat olla ite joku rikollinen.

        Minulla on vain laillisia ohjelmia käytössä. Jotkut ohjelmat ovat maksullisia joten jos ei ole valmis maksamaan sitä pyydettyä hintaa niin sitten pitää olla ilman!


      • Windows 7
        ASDFER kirjoitti:

        KERTOKAA NYT MISTÄ SAAN SEN!! CRACKIN JOKA TOIMII!!

        Home Premium. Ei kustanna kuin noin 100€ eli summan säästät helposti jos jätät vaikka yhden baariviikonlopun väliin


      • Windows 7 kirjoitti:

        Home Premium. Ei kustanna kuin noin 100€ eli summan säästät helposti jos jätät vaikka yhden baariviikonlopun väliin

        Ei kannata kun se on ajastettu niin, että vuosien 2013 ja 2014 aikana hankitaan Windows 8. Sellainen normaali, pitkäikäisempi Windows 7, eli Windows 7 Professional maksaa sellaiset 270€.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1483
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1235
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1148
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      964
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      960
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      174
      931
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      842
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      80
      716
    Aihe