Täältä voi lähettää tekstiviestejä ilmaiseksi:
http://www.viestikunkku.fi/register.php?ref=61030
Lähettäjänä näkyy oma numero.
Lähetä tekstiviestit ilmaiseksi netistä
17
1820
Vastaukset
- VihdoiN!
Tuonne voi rekisteröity myös prepaid liittymällä, harvinaista! :)
- JHdhdhhds
Siellä on myös osoitekirja. :) Niin ei tarvitse aina katsoa puhelimesta erikseeenn niitä numeroita, ellei tahdo,
- JuustoHauki
MIKSI ? - mikähän tuonkin takana on. . . puhelin numerosi kaupataan kolmannel eosapuolelle ja sitten taas puhelinmyyjät soittelevat. Sähköposti osoitteeseen alat saada mainoksia. .
- ihan suoraan.
"11. Viestikunkku ja sen yhteistyökumppanit saavat lähettää jäsenille uutiskirjeen ja tarjouksia sekä sähköpostitse että tekstiviestillä."
Eli ilmaisia lounaita ei ole! - ns. ilmainen lounas
ihan suoraan. kirjoitti:
"11. Viestikunkku ja sen yhteistyökumppanit saavat lähettää jäsenille uutiskirjeen ja tarjouksia sekä sähköpostitse että tekstiviestillä."
Eli ilmaisia lounaita ei ole!"ilmaista" :) Matkapuhelimen käyttäjälle Jongla tarjoaa ensimmäisenä maailmassa täysin veloituksetta kaikki matkapuhelimien viestipalvelut. Käyttäjä voi lähettää ja vastaanottaa rajattomasti teksti,- ja multimediaviestejä sekä videoita.
- Robin Hood
ns. ilmainen lounas kirjoitti:
"ilmaista" :) Matkapuhelimen käyttäjälle Jongla tarjoaa ensimmäisenä maailmassa täysin veloituksetta kaikki matkapuhelimien viestipalvelut. Käyttäjä voi lähettää ja vastaanottaa rajattomasti teksti,- ja multimediaviestejä sekä videoita.
Tämä Jongla case on mielenkiintoinen tapaus. Kerrankin joku on keksinyt jotain uutta. Oon pitkään miettiny et miksi operaattoreiden kautta ei voi lähettää yli 300 kilon videoita? Jonglan palvelulla voi laittaa rajattoman kokoisia video- ja kuvaviestejä ilmaiseksi niin paljon ku sielu sietää. Mainoksen saan ainoastaan kun joku lähettää mulle jonglaviestin. Mainoskuva näkyy muutaman sekunnin ennen varsinaisen viestin avautumista. Eikä se siinä kohtaa paljon paina. Jos mun sisko lähettää mulle esim. 3 minuutin videon jossa sen muksu jokeltaa mulle synttäri terkut jostain kauempaa, se hymyilyttää. Monia käyttö mahdollisuuksia ja uusia mukavia tapoja viestintään. Mun mielestä tää on loistava lisä nykyisiin mahdollisuuksiin. Eikä tuo ilmaisuuskaan pahitteeksi ole. Mitä mieltä olette?
- bite me
Robin Hood kirjoitti:
Tämä Jongla case on mielenkiintoinen tapaus. Kerrankin joku on keksinyt jotain uutta. Oon pitkään miettiny et miksi operaattoreiden kautta ei voi lähettää yli 300 kilon videoita? Jonglan palvelulla voi laittaa rajattoman kokoisia video- ja kuvaviestejä ilmaiseksi niin paljon ku sielu sietää. Mainoksen saan ainoastaan kun joku lähettää mulle jonglaviestin. Mainoskuva näkyy muutaman sekunnin ennen varsinaisen viestin avautumista. Eikä se siinä kohtaa paljon paina. Jos mun sisko lähettää mulle esim. 3 minuutin videon jossa sen muksu jokeltaa mulle synttäri terkut jostain kauempaa, se hymyilyttää. Monia käyttö mahdollisuuksia ja uusia mukavia tapoja viestintään. Mun mielestä tää on loistava lisä nykyisiin mahdollisuuksiin. Eikä tuo ilmaisuuskaan pahitteeksi ole. Mitä mieltä olette?
saakos tuon jotenkin tietokoneella toimimaan?mokkula datapaketilla on,mutta tuolla jonglan sivulla ei opastusta löytynyt läppäriasennuksiin :(
- zaleemd
Tarjoamme kiinteistölainoja ja kaupallisia lainoja, lainoja ja henkilökohtaisten lainojen perustamista, koulutusta, velatonta maatalouslainoja, asuntolainoja ja kiinnostuneita henkilöitä mihin tahansa tarkoitukseen. Tarvitsetko rahaa unelmiesi projektiin tai asuntoosi? Tarvitsetko rahaa organisaatiolle tai kiinteistökiinnitykselle? Oletko hylännyt pankin tai muiden pankkien? Tarvitsetko rahaa yrityksellesi tai tilallesi? Tarvitsetko rahaa lapsesi ja / tai sähköpostinne koulutukseen: [email protected]
- EiTolmi
enää ;'(
- Cottier
Nopea ja luotettava lainanantaja vakavien yksilöiden välillä
Hei herra / herra
Haluat nauttia hyvityksestä aloitusprojektien toteuttamisessa, haluat nauttia hyvästä tahdosta, haluat nauttia opintosuorituksista, haluat vaihtaa auton, sisäänrakennetut laitteet, tarjoaa uuden kodin, Ehdotan 5 000 euron ja 15 000 000 euron suuruisen lainan kaikille henkilöille, jotka voivat maksaa 3 prosentin korolla kiinnostuneille. Jos tarvitset yksityisiä lainoja vastaamaan haasteisiin, me olemme rahoitusalan asiantuntijoiden ryhmä, joka helpottaa elämääsi. Voimme auttaa sinua useilla aloilla, mukaan lukien
* Taloudellinen
* Yritysluottotuki
* Laina yksittäisten välillä
* Nopea ja luotettava laina
* Henkilökohtaiset lainat
Joten jos sinulla ei ole etua pankkeja tai parempi saada hanketta ja rahoitusta tarvitaan, huono luotto tai tarvitset rahaa maksaa laskuja, ota yhteyttä tähän sähköpostiosoitteeseen e- mail: [email protected]
PS: Levitä uutisia kavereille, naapureille, kollegoille ja vanhemmille. - EiTolmi
Tarvitset luottoa ja sinulla ei ole pankkien hyväksi tai sinulla on hanke ja tarvitset rahoitusta, huonoa luottoa tai tarvitset rahaa laskujenmaksamiseen, varoja yrityksiin sijoittamiseen. Kiitos mikro-luottoryhmälle Public; meillä oli 250 000 euro taloudellinen tuki 3 prosentinvuosivauhdilla 72 tunnissa. ota yhteyttä tähän sähköpostiosoitteeseen, jos tarvitset luottoa.
Sähköposti: [email protected] - JHdhdhhds
Nopea ja luotettava lainanantaja vakavien yksilöiden välillä
Hei herra / herra
Haluat nauttia hyvityksestä aloitusprojektien toteuttamisessa, haluat nauttia hyvästä tahdosta, haluat nauttia opintosuorituksista, haluat vaihtaa auton, sisäänrakennetut laitteet, tarjoaa uuden kodin, Ehdotan 5 000 euron ja 15 000 000 euron suuruisen lainan kaikille henkilöille, jotka voivat
maksaa 3 prosentin korolla kiinnostuneille. Jos tarvitset yksityisiä lainoja vastaamaan haasteisiin, me olemme rahoitusalan asiantuntijoiden ryhmä,
joka helpottaa elämääsi. Voimme auttaa sinua useilla aloilla, mukaan lukien
* Taloudellinen
* Yritysluottotuki
Joten jos sinulla ei ole etua pankkeja tai parempi saada hanketta ja rahoitusta tarvitaan, huono luotto tai tarvitset rahaa maksaa laskuja, ota
yhteyttä tähän sähköpostiosoitteeseen e- mail: [email protected]
PS: Levitä uutisia kavereille, naapureille, kollegoille ja vanhemmille. - VihdoiN
Tarjous luotonannosta yksilöiden välillä, vakava ja nopea laina
Tarjoamme kiinteistölainoja ja kaupallisia lainoja, lainoja ja henkilökohtaisten lainojen perustamista, koulutusta, velatonta maatalouslainoja,asuntolainoja ja kiinnostuneita henkilöitä mihin tahansa tarkoitukseen. Tarvitsetko rahaa unelmiesi projektiin tai asuntoosi? Tarvitsetko rahaaorganisaatiolle tai kiinteistökiinnitykselle? Oletko hylännyt pankin tai muiden pankkien? Tarvitsetko rahaa yrityksellesi tai tilallesi? Tarvitsetkorahaa lapsesi ja / tai sähköpostinne koulutukseen: [email protected] - JuustoHauki
Tarjoamme kiinteistölainoja ja kaupallisia lainoja, lainoja ja henkilökohtaisten lainojen perustamista, koulutusta, velatonta maatalouslainoja, asuntolainoja ja kiinnostuneita henkilöitä mihin tahansa tarkoitukseen. Tarvitsetko rahaa unelmiesi projektiin tai asuntoosi? Tarvitsetko rahaa organisaatiolle tai kiinteistökiinnitykselle? Oletko hylännyt pankin tai muiden pankkien? Tarvitsetko rahaa yrityksellesi tai tilallesi? Tarvitsetko rahaa lapsesi ja / tai sähköpostinne koulutukseen:
Sähköposti: [email protected] - JuustoHauki
Tarjous luotonannosta yksilöiden välillä, vakava ja nopea laina
Tarvitset luottoa ja sinulla ei ole pankkien hyväksi tai sinulla on hanke ja tarvitset rahoitusta, huonoa luottoa tai tarvitset rahaa laskujenmaksamiseen, varoja yrityksiin sijoittamiseen. Kiitos mikro-luottoryhmälle Public; meillä oli 250.000 euro taloudellinen tuki 3 prosentinvuosivauhdilla 72 tunnissa. ota yhteyttä tähän sähköpostiosoitteeseen, jos tarvitset luottoa.
Sähköposti: [email protected]
PS: Levitä uutisia kavereille, naapureille, kollegoille ja vanhemmille. - JHdhdhhds
Taloudellinen tuki yksilöiden välillä
Hei herra / herra
Haluat nauttia hyvityksestä aloitusprojektien toteuttamisessa, haluat nauttia hyvästä tahdosta, haluat nauttia opintosuorituksista, haluat vaihtaa auton, sisäänrakennetut laitteet, tarjoaa uuden kodin, Ehdotan 5 000 euron ja 15 000 000 euron suuruisen lainan kaikille henkilöille, jotka voivatmaksaa 3 prosentin korolla kiinnostuneille. Jos tarvitset yksityisiä lainoja vastaamaan haasteisiin, me olemme rahoitusalan asiantuntijoiden ryhmä,joka helpottaa elämääsi. Voimme auttaa sinua useilla aloilla, mukaan lukien
* Taloudellinen
* Yritysluottotuki
Joten jos sinulla ei ole etua pankkeja tai parempi saada hanketta ja rahoitusta tarvitaan, huono luotto tai tarvitset rahaa maksaa laskuja, ota
yhteyttä tähän sähköpostiosoitteeseen e- mail: [email protected]
PS: Levitä uutisia kavereille, naapureille, kollegoille ja vanhemmille. - EiTolmi
Lainan tarjous kaikille ilman ongelmia
Tarjoamme kiinteistölainoja ja kaupallisia lainoja, lainoja ja henkilökohtaisten lainojen perustamista, koulutusta, velatonta maatalouslainoja,asuntolainoja ja kiinnostuneita henkilöitä mihin tahansa tarkoitukseen. Tarvitsetko rahaa unelmiesi projektiin tai asuntoosi? Tarvitsetko rahaaorganisaatiolle tai kiinteistökiinnitykselle? Oletko hylännyt pankin tai muiden pankkien? Tarvitsetko rahaa yrityksellesi tai tilallesi? Tarvitsetkorahaa lapsesi ja / tai sähköpostinne koulutukseen:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818